Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    őstag

    Szerintem egy nagyon fontos dolog kimaradt a jobb cucc - jobb köridő témában. Az pedig a tanulási folyamat ideje. A porfi szimesek, akik naponta annyit gyakorolnak mint amennyit én dolgozok, azoknak tényleg nagyjából mindegy, hogy mit használnak. Komoly amatőr, vagy koca szimulátoros szinten (akik másodállásban tolják) viszont sokat számíthat, hogy egy pályát mennyi idő alatt tud megtanulni az ember és a saját képességeinek hány százalékát tudja kiautózni. A loadcelles fékpedál, a visszajelzés részletessége (fogaskerék - szíj - dd) és egyéb finomságok abban segítenek, hogy gyorsabban tanulj. Ha kevés időd van gyakorolni, akkor egy jobb cuccal gyorsabb leszel... (szerintem)
    Hosszú kihagyás után T300+T3PA-val kezdtem újra. Azt éreztem, hogy nem vagyok elég gyors. Sok videót megnéztem és a legfontosabb gyorsulást a trail braking használatával értem el, de éreztem hogy több lehetőség van benne, csak nem tudom kiaknázni. Akkor loadcellesítettem a T3PA-t és rövid gyakorlás után hozta is az eredményeket. Utána váltottam CS WB + CSL Elite LC-re és azzal is gyorsultam. Igaz, hogy nem sokat, de a már észrevehető kategória. A részletesebb visszajelzés és a jobban testreszabható loadcelles pedál fontos tizedeket hozott. Utána a fotelbe beépítettem rezgető motorokat ami szintén a tanulási folyamatot rövidíti le. Az hogy lehet érezni, hogy hol mennyi fékerővel nem blokkol a kerék, milyen kormányszögnél nem túrja el oldalra az elejét, mekkora gázpedál állásnál nem pörög ki a kerék, mind könnyebbé teszi, hogy gyorsabb legyek. Persze az élményhez is jelentősen hozzáadnak ezek. Ha nem váltok a gumiköteles élettelen valamiről T300-ra, akkor lehet, hogy rég abbahagytam volna...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák