- EA Sports WRC '23
- Diablo IV
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- PlayStation 5
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- World of Tanks - MMO
- Konzolokról KULTURÁLT módon
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz arnoldboy #30184 üzenetére
Persze, hogy jóval hangosabb, hisz ez a célja, a hatás. Illetve az, hogy realisztikusabb legyen, de persze hál' istennek nem az. A beszéd 50-60dB, egy fegyver hangja meg 140dB, nem kicsit fájna a valóság. Ha viszont egyáltalán nincs ebben dinamizmus, akkor lapos és unalmas lesz az egész. De ne csak az akciófilmekről beszéljünk, ott vannak a komolyabb zenei stílusok (komolyzene, jazz stb) is, ahol vannak nagyon halk, de nagyon hangos részek is. Azok dinamikája egy filméhez nagyon hasonló, még sincs sírás. El kéne fogadni, hogy a film is direkt így készült, a szerző így álmodta meg, s ez így van rendjén, hülyeség változtatni rajta. Persze ha éjjel nézel filmet, vagy aludnak melletted, akkor jól jöhet a kompresszió. Bár én akkor egyszerűen nem nézek filmet, vagy fejhallgatót használok. Ha pedig a mély kibontja az ablakot, akkor a diagnózis krónikus mély-függőség, azaz veled van a baj.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videoteszt Zenehallgatásról dióhéjban III.
- Teszt A zenehallgatásról dióhéjban II.
- Videoteszt A zenehallgatásról dióhéjban I.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen