Hirdetés

Ready at Dawn: elég a PSP-ből

Hirdetés

A Ready at Dawn 2003-ban alakult a Naughty Dog és a Blizzard Entertainment volt tagjaiból, első játékuk pedig a PlayStation Portable-t becélzó Daxter volt 2006-ban, amelyből azóta több, mint kétmillió példányt adtak el, és a platform egyik legsikeresebb címének mondható. Második fejlesztésük szintén a Sony handheld-jére érkezett, és ez is egy spinoff volt: a God of War: Chains of Olympus végül a legmagasabb pontszámokkal büszkélkedő PSP cím lett - a Metacritic összesítésében 91 százalékkal szerepel. Harmadik, és egyben utolsó fejlesztésük a közelmúltben debütált Okami Wii portja volt.

A sikereket követően nem meglepő, hogy a csapat úgy döntött, hogy eljött az ideje annak, hogy egy szinttel feljebb lépjenek: jelenlegi fejlesztői eszközeiket visszaküldék a Sony-nak, és jelenleg két új játékon dolgoznak a nextgen platformokra.

"Olyan játékokat készítettünk, amelyek a PSP zászlóshajójává váltak. Úgy gondoljuk, hogy elértük a célunkat azzal, hogy nagy csak remek játékokat, de egyben olyan címeket csináltunk, amelyek gépeket adnak el. Most elértünk arra a pontra, ahol megvan a csapat, a technológia és két új IP ahhoz, hogy hihetetlen játékokat csinálhassunk, így ezt fogjuk tenni." - mondta a Ready at Dawn elnöke, Didier Malenfant.

A két új cím egyébként - akárcsak a Daxter és a Chains of Olympus - a csapat belső fejlesztésű motorjával fog futni: a harmadik engine PlayStation 3-hoz és Xbox 360-hoz készült.

Hirdetés