Hitman: Absolution - hírek a PC-s finomításokról

Hamarosan érkezik a Hitman Absolution aminek a PC-s portolását az Eidos játékoknál már megszokott módon a Nixxes végzi. Ők végezték a Deus Ex: Human Revolution PC-re történő optimalizálást is, és azt hiszem akkor se lehetett okunk panaszra.

Hogy a Hitman esetében mire számíthatunk? Az eddigi információk szerint a PC-s játékosok jobb minőségű textúrákat és árnyékokat kapnak, pluszban az arcmimika is finomabb lesz, és jobb minőségű lesz az ambient occlusion (HBAO). Ezeken felül pedig lesz persze PC-re optimalizált irányítás, miközben minden bizonnyal megmarad a gamepad használatának a lehetősége is.

A szokásos PC-s extrák is jönnek, így az AMD Eyefinity támogatás, ami elvileg működik NVIDIA Surroundon is, és natív sztereó 3D is lesz az AMD HD3D-n keresztül. Az NVIDIA 3D Vision támogatásáról nincs információ, de minden valószínűség szerint nem fizették ki a licencet, ahogy azt a Deus Ex esetében is tették. Valószínűleg nem lesz direkten támogatva, de ahogy a Deus Ex-nél, úgy itt is meg tudja oldani az NV, ha akarja.

A DX11-es mód extrája, hogy a karakterek kapnak tesszellálást, és lesz compute shaderes Bokeh DoF post-process effekt. Lesz valós idejű globális illumináció is. Ehhez a játék a light propagation volumes eljárást használja, amit a Crysis 2 és 3 is. Az lesz a különbség, hogy a Nixxes elkészítette ennek a compute shaderrel gyorsított változatát, így egységnyi pontfényforrás mellett jóval gyorsabb lesz, mint a CryEngine 3-ban lévő verzió. Ez nyilván lehetőséget ad számukra, hogy sokkal több virtuális pontfényforrást dolgozzanak fel, és így a globális illumináció minősége sokkal jobb lehet.

A Hitman Absolution tehát november 20-án jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox360-ra.

Azóta történt

Előzmények