Dragon Age Keep: Szabjuk testre az Inquisition világát

Bizonyára sokan szeretnétek, ha a Dragon Age: Origins, illetve a Dragon Age II végigjátszása közben hozott döntéseitek következményeivel szembesülnétek a Dragon Age: Inquisition történetében. Mentéseink importálásával eddig ezek úgy-ahogy megoldhatók voltak, ám a BioWare elmondása szerint már a DA2-nél is problémákat okozott az Origins több, mint 600 fontosabb sztorielemének megfelelő alkalmazása. Ezért most új ötlettel álltak elő.

A Dragon Age Keep című program egy érdekes lehetőség lesz a játékosok számára, hogy saját maguk által elképzelt formára alakíthassák a Dragon Age: Inquisition világát. Ennek használatával tulajdonképp egy mentést hozunk létre, melyet importálhatunk majd az Inquisition-be. Ez azok számára is kiváló lehetőség lesz, akik nem játszottak az Origins-szel, viszont a DA2 tetszett nekik. Így megérthetik az egész történetet, valamint meghozhatják azokat a döntéseket, melyeket az eredeti játék hiányában nem tudtak.

A BioWare-nek már volt egy hasonló megoldása: a Mass Effect 2: Genesis DLC, melyben az első résszel nem játszók készíthettek mentést, ahol a fontosabb döntéseket meghozhatták. Itt hasonló lesz a helyzet: a Dragon Age Keepben létrehozhatjuk saját világunkat, melyet a korábbi döntéseink befolyásoltak. Ki lett végül a király vagy királyné Fereldenben? Kivel folytattunk romantikus kapcsolatot? Melyik csapattag tartott velünk a küldetésekre? Milyen sorsa lett az egyes birodalmaknak? Ezeket mind megadhatjuk, hogy az Inquisition végigjátszása közben azok az állapotok fogadjanak, melyeket korábbi döntéseink hoztak létre.

Aki szeretne jelentkezni a program jövő év elején induló béta-tesztelésére, az megteheti a hivatalos oldalon. Csak egy Origin fiókra lesz hozzá szükségünk, valamint nem árt, ha játszottunk már valamelyik Dragon Age epizóddal is. A rendszer felhő alapú lesz, így a készítők elmondása szerint nem lesznek többé problémák a platformok közti adatcserével sem.

Megjegyzés: Bár azt azért remélem, hogy tényleg olyan lesz a játék, amilyennek megalkotjuk, nem pedig csak azért csinálják ezt az egészet, hogy eldőljön, melyik befejezést választották legtöbben és majd az lesz végül a játékban, választani meg nem lehet...

Azóta történt

Előzmények