Új hozzászólás Aktív témák
-
Gave
addikt
Átvették a Skyrim iránytűjét?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Kicsit Hack'n'Slash stílusú lett, nem ahogy megszokott volt.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
aktív tag
ez a jobban figyelünk a játékosok visszajelzéseire baromság kb annyit jelent, mint a magyarország jobban teljesít, vagy a colonial marines-hez kiadott demo...
हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हरे Góranga!
-
Drizzt
nagyúr
Úúúúúú.. Ez jó nagy szar. Ettől a kettő harcrendszere is fényévekkel jobb, meg az egyé is.
I am having fun staying poor.
-
steven84
tag
Nem fognak visszatérni úgyse a az első rész összetetségéhez, olyan árkád lesz mint a 2. rész...
-
Televan74
nagyúr
Olyan irányítás mint az első részben volt már soha nem lesz.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
ddekany
veterán
"a BioWare ezentúl jobban odafigyel a játékosok visszajelzéseire"
De basszus, még szerencse, hogy néha ennyire kegyesek ezek a cégek, hogy nem szarják le azok véleményét, akiknek el szeretnék adni a terméküket! Teljesen megható... Mert tulajdonképpen pl. azt is lehetne, hogy megverik majd lehugyozzák a vásárlóikat... szóval mi nem tetszik???
-
Puma K
veterán
Siralmas...
Ennél még a Neverwinter MMORPG, auto-aim-os, dodge-os, jump-os harcrendszere is izgalmasabb...
Már várom azt az időt amikor a konzolok kontrollere csak 1 gomb lesz amire az lesz írva, hogy "POWER On/Off"...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
MASSlag
tag
Szomorú. hogy megmaradnak a papírkardok, és az epilepsziás mozgáskultúra Az a nehézpáncéllal, és kétkezes kardal gurulás... siralmas
Pozitív, hogy az elfeket az Originshez hasonlóra normalizálták. A frostbite engine is biztató, úgy tűnik kihasználják, hogy jól kezeli a nagy tereket. Az erődépítős móka is jónak ígérkezik.
Ha valóban visszahoznak taktikai elemeket az originsből azt örömmel venném, bár úgy tűnt ők egy kicsit máshogy értelmezik a taktikusságot
Pedig de szerettem az Origins harcrendszerét, igazán nehéz tudott lenni, legalább kellet rajta gondolkodni, sokkal több változó volt. Kérem vissza az arcane warrior specializációt is.
Ez a jó/rossz dolog sem tetszik (a DA2-ben sem tetszett). Az Origins jóval árnyaltabb volt ennél.Össze kell kapniuk magukat, a Witcher 3 ellen kell majd versenyezni.
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
joghurt
addikt
Hát, azért még az első rész harcrendszerében is voltak "apró" kívánni valók.
Mondjuk áll a csapat, és a gyógyító fogja magát, és berohan előre, és magára rántja az összes ellenséget. Hold mode-ban pedig ott áll a tank, miközben tőle fél méterre megy a hentelés, és még véletlenül sem ránt kardot, amíg őt meg nem ütik.
Az nem túl hízelgő, ha egy kellemetlenebb boss legyőzéséhez fél másodpercenként pause-t kell nyomni.Emlékszem, még olyat is csináltam, hogy valamelyik képesség újratöltődéséig szépen rohantam körbe-körbe, az ellenségek meg kocogtak utánam.
Az meg bugnak túl nagy lett volna, hogy közvetlen érintkezés nélkül, sokszor már a szomszéd szobából (ajtónyitás nélkül) el lehetett lőni egy Inferno varázslatot a rosszfiúkra, akik kicsit (sokszor teljesen) megfogyatkozva rontottak csak elő.A tej élet, erő, egészség.
-
Gave
addikt
Ahogy elnézem amit lehetett azt lelopták más játékokból, ez a láncos "lasszózás", bukfenc, dodge stb .
-
Rexdemon
aktív tag
Én is ezt látom. Nemhogy az Originsből loptak volna... Amit itt láttam, az alapján biztosan nem a "magunkfajta" rajongókat vették figyelembe. nem vagyok meggyőzve, sőt. (pedig pár napja tisztára fellelkesültem, a 3. részről szóló hírektől)
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
MASSlag
tag
Hát az alap beállítások tényleg nem voltak a helyzet magaslatán, sokat kellett finomhangolni a taktikát, utána egész jó volt (bár ebből a szempontból a 2 jobb volt mert ott már volt "if" is, csak semmi szükség nem volt rá, meg be lehetett állítani, hogy kirohanjanak-e az AoE-ból). Nightmare-en mondjuk így is sűrűn kellett pause-olni. Úgy emlékszem az AI a 2-ben sem brillírozott
A körbe-körbe rohangálás nagyon kevés hasonló jellegű játékban nem jön be (a 2-ben is nagyon szépen működött a sárkánnyal).Ha Alistart feltankoltad, minden lehetséges bekapcsolt def abilityvel és tauntal körberohangáltál, a többiek szépen leszedték az ellent.
Egyébként, ha mage-el voltál, és egyedül maradtál, ha volt az ellenségnél is mage, az nem rohangált utánad, befagyasztott, megdermesztett, life-leechelt, a legganéjabb pedig a curse of mortality volt.v_tomy: rakjanak bele egy animáció sebessége csúszkát, és mindenki boldog lesz
[ Szerkesztve ]
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
félisten
Most adtam fel a várakozást egy DAO színvonalú játékra.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
CriticalHit
őstag
válasz Plazmacucci #17 üzenetére
Ez Witcher 2 harcrendszerre hajaz, ami akár jó is lehet, ha csapatalapúvá alakul és lehetőség lesz parancsok kiadására.
Kár elrontanai azt ami már nagyszerúen múködött a KOTOR/ME-ben de akár a DAO-ban is.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
ldave
félisten
válasz Plazmacucci #17 üzenetére
Nekem viszont nagyon tetszik, bízom abban az 4-5 év fejlesztésben, ami a játékban van már, ez nem olyan hirtelen összedobott valami lesz, mint a DA2 volt.
A Slime draws near! Command?
-
félisten
-
Lenry
félisten
válasz Plazmacucci #20 üzenetére
nem. 2011-ben jöttek az első hírek, hogy fejlesztőket keresnek hozzá.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
ddekany
veterán
Amúgy mi volt a gondjuk a DAO-s iránnyal? Bukás lett üzletileg annak ellenére, hogy általában pozitív volt a visszhangja? És a 2. rész ezek szerint bezzeg bejött anyagilag?
-
MASSlag
tag
A DAO fejlesztési költsége max 20-30 millió dollár volt. Eddig több mint 3 millió darab kelt el belőle, az olyan 80-100 millió dollár bevétel. (Az EA 700 millióért vette meg a BioWare-t)
A DA2-ből 2 millió darab körül ment el, de nem is fejlesztették olyan hosszú ideig.
Viszont a DAO nagyon sokáig tartotta az árát. A 2 az első héten kelt el rekord közeli mennyiségben, viszont egy hónap után alig adtak el.[ Szerkesztve ]
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
félisten
-
wikings2
őstag
Ma annyi a különbség az első rész megjelenéséhez képest hogy míg akkor még volt igény a normális játékokra ma már bőven elég egy árkád lófaszságot kiadni azt is viszik mint a cukrot, pedig csak 4-5 év telt el.
Még jó hogy létezik a Heroes 2-3, én elleszek életem végéig mint kismacska a whiskas gyárban.Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Rexdemon
aktív tag
Egyszerűen nem fér a fejembe, h a Bioware hogyan tudott ennyire utat téveszteni. ME3 fiaskó, DA2 bukása, SW TOR kénytelen f2p-re állítása...
Az elmúlt napokban többször eszembe jutott ez a poszt és a videó is. Nem értem,h miért akarnak Skyrim irányba elmenni, miért kell a Witcher3-mal szemben kardcsörtetni, amikor a DAO teljesen már irány volt, ami ráadásul totális erkölcsi/anyagi sikert is jelentett. Én pl. a Witcher és a Skyrim sorozatot nem a harcrendszere miatt, hanem annak ellenére szeretem, a DAOban remek volt,h a régivágású harcrendszert követték: csak kattintani kellett, nem pedig ide-oda ugrabugrálni és reflexjátékot játszani. Előbbinél tényleg a taktika és a gondos karakterfejlesztés/felszerelés a mérvadó, utóbbinál pedig 1-3 gomb pontos időben történő lenyomása.
Valaki elmagyarázhatná, hogy miért akar ebben az "akciósávban" tülekedni a Bioware, amikor hótt' üres a szomszéd sáv; csak index, vissza 4be, padlógáz ééééééés 100%os siker/győzelem. *képzavar*
(sry, 5hónapos kislányunk van, ilyenkor este már kissé szürreálisan működik az agyam)Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
ddekany
veterán
Ezért is firtattam, hogy netán pénzügyileg gond lett-e a DAO-ból, de fórumtárs szerint nem. Én ilyenekre tudok gondolni, hogy ha értelmesebb játékokat készítenek, azzal "kitenyésztenek" egy értelmesebb játszóközönséget, akinek viszont nem lehet a sekélyes/hatásvadász olcsón sorozat gyártott cuccokat könnyen lenyomni a torkán (mindenbe "belekötnek"...), tehát igyekeznek konzumidiótább irányba nevelni a jövőbeni vásárlóközönséget. Játékipari érdek, gondolom... Meg lehet nézni a TV műsorokat, ha vki paranoiásnak gondol. A hülyeség visszahat a vásárlókra is, és engedelmesen hülyébbek lesznek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 1 / 2
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Linux kezdőknek
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...