Élesen bírálta az Electronic Arts marketing osztályának dolgozóit American McGee. A Spicy Horse alapítójának elmondása szerint az Alice: Madness Returns című játék reklámkampánya során az EA emberei a kelleténél sokkal durvábban ábrázolták a játékban lévő erőszakosságot. American McGee szerint a marketingesek el akarták hitetni az emberekkel, hogy az új Alice játék egy valódi horror alkotás, ezért indokolatlanul sötétre és véresre tervezték annak bemutató videóját. Erről van szó:
American McGee főleg azt tartja nagyon frusztrálónak, hogy az Electronic Arts mekkora befolyással rendelkezik a végső szó, illetve döntés meghozatalában, a fejlesztőknek és készítőknek szinte semmi beleszólásuk nincs a dolgokba. Elmondása szerint szándékosan vezették félre a vásárlókat, annak ellenére, hogy a Spicy Horse csapata már a fejlesztés során többször elmondta az EA-nak, hogy az Alice: Madness Returns nem hardcore horrorjátéknak készül.
American McGee azt is hozzátette, hogy az Electronic Arts gondolkodásmódja szerint még akkor is horrorjátéknak kell reklámozni az alkotást, ha valójában nem az. Így az erőszakos játékok rajongóit is rá lehet venni, hogy megvegyék. És bár ezzel a lépéssel elriasztják azokat, akik nem szeretik a stílust - például a női vásárlók nagy részét -, szerintük ez benne van a pakliban, de jobban járnak így, mintha kevesen vásárolnák meg a programot.
Az Alice: Madness Returns című játékot 2011. júniusában adta ki az EA, és meglehetősen jó értékeléseket kapott mind a médiától, mind pedig a játékosoktól. A Gamepod oldalán én is készítettem róla bemutatót, az előzményeknél megtaláljátok a cikk linkjét.