Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #45185024 #14450 üzenetére
Mert a dobozost elvileg csak akkor tudják kiadni, ha minden epizód megjelent... (ha a lemezen akarják tudni a teljes játékot).
De azis lehet szimplán csak nem volt frissítve a termékleírás még.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
daveoff
veterán
válasz #45185024 #14450 üzenetére
Az nem tudom a forgalmazó(webáruház) miért nem tudja, de 11.-én jön a játék, az biztos. Steam nem hazudik...
Gondolom a tömérdek pre-oreder miatt nem volt idejük beírni a megjelenés dátumát...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #14452 üzenetére
A népszerűbb címek ilyenkor már a főoldalon szoktak lenni (primal, division, nfs már ott is van...), ennek meg még az adatlapja is hiányos
Szerintem is az van, hogy csak digitálisan jön amíg be nem fejezik mert még a konzolos verziók sincsenek fenn.
Olyan mint egy early access játék[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14453 üzenetére
Nem. Az Early Access a Steamen belül egy speciális kategória. Azt a Valve sem igazán ellenőrzi, ha ebbe a kategóriába sorolják a fejlesztők az alkotásukat. Ez belsőleg az epizodikus kategóriába lesz sorolva, mert ami megjelenik az kész lesz, azaz nem early szintű, hibáktól hemzsegő kiadás, hanem teljesen játszható kész produktum.
Az epizodikus modell abból a szempontból kedvező az IO Interactive-nak, mert ez a Hitman alap bővíthető, tehát nem kell majd új játékot fejleszteni, hanem ha befejezték a tervezett pályákat, akkor egyszerűen újabb DLC-kkel vihetik tovább a sztorit, és idővel majd a játékosok is kaphatnak eszközöket arra, hogy saját pályákat készítsenek. Ezzel a Hitman gyakorlatilag egy bővíthető játékká válik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
"A játék az elkövetkező hónapokban is fog fejlődni, ahogy jönnek hozzá a tartalmak. A megjelenésre kiadandó kód egy alap annak érdekében, hogy számos effektet hozzáadhassanak az év során."
Nekem ez nem kész produktum. Se tartalmilag, sem pedig technikailag nem nevezhető annak.
Attól, hogy hivatalosan nem early accessbe került, még nem sok választja el azoktól a játékoktól...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14455 üzenetére
A World of Warcraft is kap új motorverziókat időnként, mégsem early access a játék. Ugyanígy a Hitman is kapni fog. Azért lett így kialakítva a modell, hogy ez legyen egy teljes alap az IO Interactive számára, hogy legalább 4-5 évig ne kelljen új Hitman játékot fejleszteni, hanem ezt bővíteni lehet az elkövetkező években, gyakorlatilag folyamatosan. Technikailag nem MMO lesz, de hasonló a fejlesztési görbe, mint a World of Warcraft esetében. Évről-évre meg fog újulni, és nagy terv, hogy megadható legyen a játékosoknak, hogy készítsenek ők is saját tartalmakat. Gyakorlatilag kapsz egy homokozót, amibe időnként vehetsz homokot, vagy más homokját beleöntheted.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Egy MMO azért elég máshogy működik, főleg a wow, aminél 10+ év alatt muszáj volt fejleszteni mást is.
4-5 évig ez a játék nem fog fennmaradni, ezt már a béta alapján megmondom, haa feléig1 évig sikerül aktívan tartani a játékot már "siker" leszHa meg évről évre meg fog újulni akkor a "Full experience" pack pontosan mit is takar (mert a jelenlegiek alapján csak az éven megjelenő tartalmakat...) ? Évente meg kell majd venni mint egy season passt ? Mert kétlem, hogy egyszeri 50€-ért évekig fejlesztenék tartalmat hozzá...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14458 üzenetére
Akkor elmondom a problémát. A Hitman esetében az a legnagyobb gond, hogy folyamatosan fejleszteni kellett egy új játékot. Az IO Interactive már régen akar egy homokozónak gúnyolt valamit csinálni, ami lehetővé tenné számukra, hogy gyorsan képesek legyenek bővíteni a sorozatot. Ez már évek óta a levegőben lóg, de sosem voltak ideálisak a körülmények a megvalósításhoz. A mostani Hitman lesz az alap, és erre felépíthetik az elkövetkező 4-5 évben a terveket. Az első évben a már bejelentett területeket.
Ezért lesz az új Hitman elsődlegesen PC-s játék, mert a PC az a terület, ahol a modók elterjedtek, márpedig ez a modell idővel a módokra fog épülni.
A full experience a bejelentett hat környezetet takarja, és a történet kvázi lezárását. A további frissítés már pénzbe fog kerülni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Maga az otlet jo hogy egy kollektivát akarnak osszekovácsolni meg minden
sikeres program mint tudjuk fuggést okoz a baj inkább azzal van ami miatt nem látom a csillogást nvidiás barátaim szemében hogy nincs viz effekt
/pedig egy hajon játszodik csak épp szárazdokkban/ nincsennek csillogo feluletek pedig alfában voltak meg nincs a fejukon valami ami hullámzo /elárulom a nagy titkot lesz sejk kendo / az majd hullámozhat rajtatok lehet tesszellálni
Szoval hogy lehet a pályát választották meg rosszul de mindenki a Nagy Direct x 12 es villantást várta volna és ehelyett szegényes effekt tár várt minket
a klassz átvezeto animáciok is elkerulték
ami persze lehet lesz csak épp a kezdésre ellohettek volna pár Petárdát belole[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #45185024 #14462 üzenetére
Nem tudom feltűnt e, de ez egy "tesztpálya" szimuláció a játékon belül is... azért nincs se víz se semmi... még a helikopter is csak egy fa tákolmány...
Amugy Abu leírta már... itt az a baj, hogy a sok karakternek külön AI meg minden vacak van... ami valószínűleg DX api limitációt okoz.
Az Ashes of Singularity csapat is pont ezen a poblémán dolgozik és talált (evileg) megoldást... csak stratégiai vonalon.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Sir Ny #14464 üzenetére
Technikai szinten több ilyen bit lesz. Nem mindegy, hogy milyen ruhában mész, csinálsz-e valamit, mennyire közel mész, váltottál-e ruhát, stb. Eléggé bonyolult rendszer lesz benne ebből a szempontból.
Csak egy példa. Vannak néhol tévés stábok, és ha megzavarod a forgatást azzal, hogy átmész a kamera előtt, akkor beszól az kameraman, hogy "köszi szépen", és ezután jóval könnyebben fog téged felismerni, mintha elmentél volna mögötte, vagy nem zavartad volna meg a forgatását.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Jaj mit olvasok a PASCALról. Emellett ne menjünk már el mert ez nagyon ide kivánkozik.
Kommentálná ezt valaki Nvidea oldalról ?
Tehát a hír kb az hogy a Pascal 12 TFLOPs sebességgel jön ki és ehhez mutat egy szorzótáblázatot
(4 TFLOPs kétszeres pontosságú számítási teljesítményen) ami a lehetséges Shader és MHz értékeket mutatja.
Na ez a hír sokkal érdekesebb mint hogy áprilisban jön a 400 as sorozatu amd laptop.
Sok kérdés jut az ember eszébe.
- Hogy fogja ez a kártya állni a sarat az X2 8000 shaderével és 16 terraflopp teljesítményével szemben VR alatt?
-Támogatja e teljes értékűen a párhuzamos futószalag végrehajtást?
-Tier 3 bekötésű lesz e már?
Engem az a cikk érdekel legjobban és ezt mondom a legnagyobb szakmai alázattal ami majd kijön ennek a valószínű nagyon sok memóriát tartalmazó legnagyobb kártyájának ami ugye HBM2-vel felszerelt lesz , szóval ennek az Interposer megvalósításáról.
Hogy hogyan oldották meg ezt.
Meg vajon azért jön ki később mint a Polaris mert még nincs kész, vagy azért mert várnak az AMD kártyák teljesítményére, vagy mert várnak egy nagyobb (több rétegű ) HBM2-es memóriára ami esetleg csak akkor lesz kész.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz #45185024 #14466 üzenetére
Nivea oldalról kommentálva, a szakmai alázat ott kezdődik hogy az ilyen kétes clickbait oldalak híreit még csak véletlen sem kezeljük kész tényként...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#Morcosmedve
veterán
válasz bertapet11 #14468 üzenetére
Rosszul, a csucs Pascal elvileg 1 GPU es HBM2-es memoria. Reszletek is mind talalgatas.
© asszongya'hogy
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #14466 üzenetére
Az SC15-ön erről elég sok adat derült ki. A SuperMicro suttogta is, hogy a Pascal DP-ben a 4 TFLOPS-ot célozza meg. Meg persze suttogtak mást is, amiből írtam is egy hírt. [link]
Na most SP teljesítményről nem suttogott senki, tehát az ma még eléggé olyan információ, ami gyakorlatilag ismeretlen. Elképzelhető, hogy 12 TFLOPS lesz, de az is, hogy nem.Sehogy. VR-ben a dual Fiji idén legyőzhetetlen lesz. Szimplán a dual GPU-s felépítése miatt, mert az felezi a késleltetést. Egy single GPU-s rendszer VR-ben eleve hátrányban indul, még ha a teljesítménye ugyanakkora is.
A többi majd kiderül. Az NV annyit ígért csak, hogy a mostani preempcióról a VR miatt átállnak egy finomabb szemcsés modellre.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #14471 üzenetére
Mivel a kernel driver eltűnt az új API-kban, így a dual GPU-s rendszerek driverrel már nem kezelhetők. Semmilyen drivert nem tudsz rájuk írni, mert menedzsment része a dolognak átkerült direkten az alkalmazásba.
A VR része is hasonló, bár ott azért annyi a különbség, hogy maga a menedzselés jóval egyszerűbb, mert tulajdonképpen csak azt akarod elérni, hogy a két szem számára a két GPU külön számolja a képet, ez a módszer pedig minden motorstruktúrával kompatibilis. Ehhez elég meghívni LiquidVR Affinity multi GPU funkcióját, vagy a GameWorksVR VR SLI-jét. Ezek kvázi egy napos munka alatt implementálhatók. Persze másképp működnek, de egy-egy nap alatt beépíthető mindkettő.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
bertapet11
tag
válasz #Morcosmedve #14469 üzenetére
Sztem pont ezt mondtam én is.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz bertapet11 #14473 üzenetére
Ertem, masrol beszeltunk X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra.
Abu: still talalálgatás, papiron igy kellene legyen, eredmenyre varunk mar lassan egy eve.
Szerk.: varom tovabbra is akkor.schawo: en semmire se varok, de egyelore maradjunk annyiban, hogy ez mind talalgatas es szobeszed kategoria.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #14474 üzenetére
Egy explicit API (DX12) multi GPU-járól még a héten kapsz eredményt.
A VR multi GPU-járól is vannak fejlesztői beszámolók, de csak a LiquidVR-ről. Arra azt írta a Valve, hogy gyakorlatilag kétszerezi a sebességet és felére csökkenti a késleltetést. A VR SLI-ről nem beszélhet senki, ez meg van tiltva, tehát arról még nincsenek beszámolók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
válasz #Morcosmedve #14474 üzenetére
A dual GPU-s Fijire is. Szintúgy lassan egy éve. (nem én várok, azért hozzáteszem)
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz #45185024 #14466 üzenetére
Nem bármilyen oldalról kommentálva, a 4TF dupla és a 12TF szimpla sebesség akkor fér össze, ha más lesz a shader-tömbök felépítése, mint a Maxwellben. Mondjuk pl. olyan, mint a Keplerben - az elég vicces lenne
A cikk utolsó bekezdése viszont szenzációs: miután magukhoz képest relatíve konzekvensen elemeztek egy információt, utolsó bekezdésként odahajítanak valami teljesen megalapozatlan és semmivel össze nem függő kitalálmányt. Bravó
VR-ben szinte biztosan jobb lesz a Fiji X2 - lehet, hogy sokkal, de az is lehet, hogy alig észrevehető mértékben. Nem a TF-deficiten fog múlni a dolog, hanem az architektúrán és a szoftveres környezeten.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
imi123
őstag
válasz #Morcosmedve #14471 üzenetére
Alsóhangon fél milla egy VR konfig szemcsivel.
Hullámvasúton olcsóbban összeh@nyom magam.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
imi123
őstag
válasz Malibutomi #14481 üzenetére
Nvidiából kiindulva nem fog 3 lépést előre lépni ha minden lépésből lehet külön kaszálni.
Biztos gyorsabb lesz mint a Maxwell,de én nem várok csodákat.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14481 üzenetére
De ez az 1:3 "tudott" dolog? A 4TF DP sebesség hiteles pletykának tűnik, a 12TF SP nekem még csak az "el tudom képzelni" kategória. És persze az is igaz, hogy a 8TF SP igen kevés lenne, a 16 meg nagyon soknak tűnik, de egyik sem lehetetlen, függően az elérhető órajelektől.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Petykemano
veterán
a preempció problémájára legalábbis hardveres tekintetben nem lenne megoldás az Nvidia részéről is egy dual GPU-s megoldás, ahol az egyik GPU számolná a képkockát, a másik meg ügyelne, hogy ha az új jelenet lekérné az időablakot, akkor kitegye a fejmozgás miatti új képkockát?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
hitmanó béta benchmark
érdekesek a frametime-mérések.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#45185024
törölt tag
390x min 34 FPS
390 min 33 FPS
980 min 30 FPS /pont mint konzol/[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14488 üzenetére
szerintem inkább optimalizáció. a fury ugyanúgy 4gb, és ugyanúgy a pci-express porton keresztül tud a vramba tölteni.
a computerbase végre csinált összehasonlító teszteket 970vs980 és 290vs390 kártyákkal frametime szerint. igaz 1440p-n, de ott még jobban látszódhatna, ha 3,5vs4gb, vagy 4gb vs 8gb miatt lenne microlag/stutter.
igazából egyértelműen csak a shadow of mordornál lehet látni. minden játékban olyan beállítások mellett teszteltek, ahol a 390 még folyamatos frameratet produkált.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14488 üzenetére
A Hitman alatt korábban is egy igen backend-intenzív motor dolgozott. Miután a Maxwellnek elég durva ROP:MEM aránya van, nem tartom kizártnak, hogy egyes jelenetekben bedől a sávszélesség hiánya miatt. Gondolom ezt driverben majd orvosolják.
Viszont ha ezt összevetjük a mai korábbi eszmecserével, és azzal a lehetőséggel, hogy a Pascalban lehetnek visszalépések a Kepler irányába... Hmmm...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
imi123
őstag
Ez nem tudom volt e már.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#45185024
törölt tag
Ketyeg a Far Cry PRIMAL órája
[ Szerkesztve ]
-
#Morcosmedve
veterán
válasz gainwardgs #14498 üzenetére
Dual Fiji X2 dupla megkettőzött sömfmfffffzzpsssztkk
© asszongya'hogy
-
imi123
őstag
válasz #Morcosmedve #14499 üzenetére
Azért jó lenne látni a képminőséget is.
Az Nvidia trükközik a felbontással.
Mondjuk nekem mindegy mert én a 3D tv-t sem bírom 2-3 percnél tovább nézni.
Én ebből a jóból kimaradok.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- Intel Core I5-8600
- Akció! Dell Optiplex 3080 Micro / I5-10500T / 16GB DDR4 / 256GB SSD /Windows11 Matrica BESZÁMÍTOK
- ASUS Radeon RX 5700 XT Dual EVO 8GB GDDR6
- Videoton AB 1010 autó hangszóró pár eladó a képeken látható állapotban. Mindegyik hangszóró működik,
- Ultra ritka Sound Blaster 1.5 2.0 klón Anchor Media Concept retró 8 bites ISA PC hangkártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs