Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #13341 üzenetére
Tényleg kiváló munka, A8-7600 APU-n játszok 720p-ben 55-60fps-sel Low-Mediumon és nagyon jól néz ki
[ Szerkesztve ]
-
Firestormhun
senior tag
Just Cause 3-hoz pár hónap múlva lehet hogy jön majd egy DX12 patch, viszont ROV és CR használata miatt AMD jelenlegi kártyái kimaradhatnak a buliból.
Intel and Avalanche have been working closely together to optimize the game on Iris graphics, but also to make use of DX12's features to improve the performance even further as well as bring additional visual quality to the game!
This session will cover the changes Avalanche made to their engine to match DX12's pipeline, the implementation process and best practices from DX12. We'll also showcase and discuss the PC exclusive features enabled thanks to DX12 such as Ordered Independent Transparency, and G-buffer blending using Raster Ordered Views and light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #13356 üzenetére
AMD ordered atomics algoritmust kap, ami az Xbox One-on van. Az ugyanarra jó, mint a ROVs, na jó picit többre, de kell hozzá az AMD DX12 kiterjesztése.
A CR-ből mindenki kimarad, mert TIER_3-as szintet kér, vagyis az az effekt csak Skylake IGP-vel működik. Persze maga az effekt szabványos szóval, amelyik hardver tudni fogja a belső bemeneti lefedettséget az jó lesz hozzá. A light assignment egyébként nem akkora gond, mert az Xbox One-ból átmenthető egy alternatív compute algorimtus ugyanarra a problémára. Az Intel ezt csak azért kéri, mert ez így nekik gyorsabb. A DX11-ben is aktív ez a compute shader, csak meg lehet csinálni aszinkron módban is. Ergo ez mindenkinek megjelenik csak máshogy is számolható.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz Firestormhun #13356 üzenetére
Komolyan ilyenek láttán a röhögőgörcs kap csak el semmi más.
Gyorsan rákerestem YT-on intel igp@ just cause 3 párosra. Csutka lowon 720p-be is 20 fps alatt van.
Oda kár bármilyen fejlesztés. Vagy 3x-osára fog gyorsulni dx12-vel? Erősen kétlem., mondjuk még mindig semmire nem lenne jó mivel még mindig csutka lowról lenne szó.Ez a tipikus esete hogy nekünk lesz xy effekt igaz nem tudsz a játékkal játszani mert akad mint a bün ,de a mienk. INTEL
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
nonsen5e
addikt
válasz Crytek #13358 üzenetére
Pont erre gondoltam én is.
Mondjuk notebookcheck alatt az Iris Graphics 5200 az 1024*768 low alatt 26 fps-re volt gépes, akkor gyanítható, hogy az Iris Pro 580 már egy játszható szintet tud kitolni magából.
Csak kérdés, hogy mi értelme van az egésznek, hogy van kb. 2 darab Intel IGP, amin el lehet szenvedni krumpli felbontásban a játékkal épp 30 fps fölött.Pont mint amikor a Grid? alatt is volt olyan beállítás, ami csak Intel grafika alatt futott el (elbírta egyáltalán az Intel grafika akkoriban azt a játékot?)
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Crytek
veterán
-
#45185024
törölt tag
Ha jol tudom ez is Unreal 4 mégis milyen szépen fut
Dying Light: The Following
Az a helyzet ha kijonnek a Polaris és társai akkor már mindent ki fognak tolni rendes sebességgel
És PONT az optimalizálatlanság miatt tudnak majd az uj kártyákra átszoktatni mert szépnek meg szép[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz #45185024 #13361 üzenetére
Igen a dlc kedvéért engine-t váltottak? Ilyen se volt még a game történelemben
Chrome Engine 6..... egyébként. Techland sajátja nem fog az venni mástól.Két új játékot is készít UE4-el a Dead Rising csapata Ezek szerint ők is értenek hozzá?
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #13361 üzenetére
Chrome Engine 6. Sok fejlesztést kap, de az alapja a 6-os főverzió. Azt nem tudom, hogy ezen belül mennyit fejlődött. Nyilván nem ugyanaz lesz, amivel megjelent eredetileg.
(#13362) Crytek: A Capcom Microsoft supportos cég. Ők szerintem simán megkapják a Microsoft UE4 verzióját.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wjbhbdux
veterán
-
oliba
őstag
Úgy nézem, hogy azok az AMD driverek nem az igaziak... Itt akad még pár játékban mérés
-
nagyúr
válasz #Morcosmedve #13368 üzenetére
A 960-on szinte semmit nem dobott...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Petykemano
veterán
-
nagyúr
válasz #Morcosmedve #13372 üzenetére
Csak a képre írtam. A GTA V eredmények nagyon meglepőek, nem zárnám ki a mérési hibát sem.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#Morcosmedve
veterán
Nem tudom, nekem egyik vga se volt, csak 6700k-m van Viszont nV jobb driver stb miatt sok helyen.
Pont neztem, hogy van Fury Nano 170k ert, de meg igy is szokszor annyit megy mint a 980 es akkor a black screen el nem tudom mi van illetve a csikozodassal...© asszongya'hogy
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PCLab. Ne csodálkozz rajta. Minden tesztjük rendkívül következetlen. Valószínűleg az az oka, hogy sokszor nem ugyanabban a konfigban tesztelnek, csak kettő-három ugyanolyat összeraknak, de az már nem ugyanaz. Ezért lehetnek mindig furcsa eredményeik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Firestormhun
senior tag
válasz Firestormhun #13356 üzenetére
Még egy DX12_1-es prezentáció GDC-n:
Codemasters’ EGO Engine 4.0 Supports DX12 (Raster Ordered Views & Conservative Rasterization)
This session will show the enhanced the visuals created using a threaded CPU based particle system without increased the GPU demands and also cover the changes made to the engine while moving from DX11 to DX12. We will also discuss the graphics effects added using the new DX12 features Raster Ordered Views (AVSM and Decal Blending) and Conservative Rasterization (Voxel based ray tracing) adding even greater realism to the F1 world.
AMD-nek igyekeznie kell Polarissal. 18%-os részesedés mellett nem engedhető meg, hogy minden terméke butább grafikát tud csak megjeleníteni az új játékokban.
[ Szerkesztve ]
...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Firestormhun #13378 üzenetére
Minek kapkodjanak? Mire szamosan jonnek a DX12 gamek ugyis kint van az uj sorozat.
De komolyra forditva, eddig szinte minden DX verzional volt ilyen egyik oldal ezt az effektet tudta, a masik oldal meg amazt. Szerintem az idezet elso fele sokkal erdekesebb mint az eye candy resz.
The F1 2015 engine is Codemasters' first to target the eighth generation of consoles and PC's with a new engine architecture designed from scratch to distribute the games workload across many cores making it a great candidate for DX12 and utilise the processing power of high end PC's.
-
Firestormhun
senior tag
válasz Malibutomi #13379 üzenetére
Tudom, csak olyan Abusan dramatikus/csúsztatós akartam lenni a másik oldalról nézve.
...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #13378 üzenetére
Nem csak nekik. A CR-re vonatkozó részek TIER_3-as effektek, mert az Intel csak olyan algoritmust írt, ami belső bemeneti lefedettséget használ, és ezt csak a Skylake IGP támogatja. Azt nem tudom, hogy a Codemasters ír-e rá alternatív kódot. A Just Cause 3-nál van, mert ott az Avalance eleve használ light assignmentet compute shaderrel, csak azt gyorsabban meg lehet csinálni CR TIER_3-mal.
A Polaris nem biztos, hogy támogatni fogja a ROVs-ot, mert a GCN-ben ordered atomics van. [link] - a két konzol ezt támogatja és lesz is hozzá kiterjesztés a PC-s API-khoz. Ez a következő szintje az order funkcióknak. Még ha támogatják is a ROVs-ot, akkor sem igazán lényeges az AMD-nek, mert a konzolból áthozható az ordered atomics képességet használó eljárás, aztán az már marhára hidegen hagyja az AMD-t, hogy a fejlesztők csinálnak-e ROVs alternatívát. Az már észrevehető egy ideje, hogy az AMD nem a többiekhez igazodik, hanem a két konzolhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
...és @többek:
Maguk a számok furák. Nem igazán áll össze a 36FPS (i3) vs 64FPS (i7 OC) - egy über-CPUlimitált szituációban lehet ekkor diff, de közben a 960 vígan kitol magából 60+FPS-t? A látótáv valóban eszi a CPU-t, de a GPU-t sem hagyja pihenni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, csak nem tudod, hogy milyen beállításokat rejt az a high ... Simán lehet, hogy minimumon van a post-processt, vagy inaktív a lágy árnyék, meg egy rakás dolog ezen kívül, miközben pár olyan dolog meg maxra van rakva, amelynek látható hatása nem igen van a játékban, de a procit zabálja, hogy még a hat pixelnek látszó útra is autókat rak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wjbhbdux
veterán
/s
-
-
Petykemano
veterán
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Petykemano #13389 üzenetére
Csak varni kell hozza az uj
drivertmustart mert a mostanival forrosodik~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
hugo chávez
aktív tag
Hülék
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Petykemano
veterán
Az nvidiának ez az állásfoglalása nem épp arról tanúskodik, nem úgy áll a fejlesztőkhöz, hogy azok eddig pont a vulkánszerű low level apiért gyújtották volna fel magukat... vagy az nvidának a vulkán se előnyös? Miért int óvatosságra?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
válasz Petykemano #13393 üzenetére
Ezért: "Starting with a new API can involve a lot of work as common utilities may not yet be available."
A fejlesztők pedig eddig állítólag lángoló hajjal, égnek emelt kézzel imádkoztak a low-level API-kért, aztán meg lehet nézni, hány játék jött ki eddig egyáltalán bármilyen támogatással (ugye legalább kill CPU-overhead), nem beszélve egy új elvek szerint felépített motorról, aszinkron kutyfülével meg minden. Vagy a fejlesztők vágyai lettek aránytalanul felnagyítva, vagy tényleg ez volt a kis szívük minden vágya addig, legalábbis addig, amíg csak szövegelni kellett...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #13395 üzenetére
No de pontosan mit értünk az alatt, hogy ráfeküdt?
@Crytek: Dehogy. A drága innováció lassan terjed, ennyi az egész.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
wjbhbdux
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- Macbook pro 13 i7, 4gb ram, 512gbHdd
- Beszámítás! GIGABYTE B760 Aorus i7 13700F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM MasterCase Maker 5 750W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs