- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- PlayStation 5
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Mind a ket gyarto emlitette mar hogy akar 32Gb is lehet az uj kartyakon, ez nem ujdonsag.
NVIDIA Pascal GPU To Feature 17 Billion Transistors and 32 GB HBM2 VRAM
AMD’s Greenland GPU May Feature Up To 32 GB of HBM2 Memory – Around 15-18 Billion Transistors
Meg egyszeru matek 4db 8Gb-os HBM2 az 32Gb
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Auron69 #13300 üzenetére
Ez a kerdes inkabb a gepajanlos topicba valo: [link]
Egyebkent az intel procit javaslom, az AMD mellem eg nem is lehet DDR4-et rakni.
VGA-bol mind a ketto jo, de ha nem egeto en egy fel evet varnek a nagy beruhazassal mert nyaron jon mindket gyartotol uj sorozat, es akkor ezeknek az arai le fognak esni / ugyanezert az arert jobb kartyat kaphatsz. -
Auron69
csendes tag
-
titán
Gigabyte (GB) vs Gigabit (Gb)
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #13293 üzenetére
A Tencent több pénzt akar rakni a kutatásba, így nekik a GPUOpen nagyon fontos. Ők egy olyan modellt akarnak kialakítani, mint az EA, hogy mindent házon belül csinálnak. Ez amiatt is fontos, mert saját konzolt csinálnak, illetve ezt kiterjesztik egy saját operációs rendszerre, így bárki tervezhet a Tencent OS-hez konzolt. Szóval elég durván le fogják támadni a kínai piacot a közeljövőben. Van még VR projektjük is csak még nem jelentették be hivatalosan, de azt már elmondták, hogy a teljes kínai VR-piacot uralni szeretnék.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
Ez vicces sztori, de megnéztem volna a srác arcát, amikor elindította a Diablo 3-at és helyette egy szaftos képet kapott csak! .
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
h1mpi
nagyúr
válasz huskydog17 #13308 üzenetére
És elkeseredésében vett egy Furyt, ami meg csíkozott
-
huskydog17
addikt
Friss ARK: Survival Evolved Benchmark
Nesze neked 4K! Egy tuningolt, 1000 dolláros GeForce GTX Titan X alulról nyaldossa a 30 FPS-t FullHD felbontásban! A FuryX pedig alulról súrolja a 20 FPS-t! Hát nem ezt a trágyadomb szoftvert fogják reklámozni 4K-hoz, az biztos!
Na most a fejlesztők a DX12 render-rel +20% teljesítményt ígérnek. Ezek szerint a TitanX képes lesz low-level API mellett 1080p felbontásban 36 FPS-re míg a FuryX a 24 FPS-re! Ejha, ez ám a teljesítmény!
Most nem tudom, hogy az Unreal Engine 4 ekkora fos, vagy csak ennyire balfaszok ülnek a Studio Wildcard-nál (vagy mindkettő)?!
Totális technikai katasztrófa, tudom, hogy még alfában van és még sokat változhat, na de a teljesítményt nem +20%-al, hanem +200-300%-al kéne megnövelni minimum, hogy értékelhető legyen. Mennyit tudnak még csiszolni az UE4-en vajon?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #13311 üzenetére
Örli fos nem kell sokat várni ,még van pár évük befejezni
Nem semmi mivé lett a szemöldökcsipeszen is elfutó mesterien optimalizált UE3 utodja
Most az hogy leszarják a pc-t csak a mobil érdekli őket leszarom ,akkor minek húzzák az emberek agyát vele pc-n ha csak ilyen hulladékra futja.Vagy szimplán csak balfaszok és nem értenek a enginehez az ARK-os arcok. Tiszta City Interaktiv azok is mindig licenszeltek minden "top" engine-t azt mindegyikből kihozták a legfailabb grafikát.
Gears of War Ultimate is UE4-es az majd meglátod milyen álomszinten fut majd mert ott értenek hozzá
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #13308 üzenetére
Nvidia: GPU bug doesn't break Chrome's private browsing mode, Mac OS X does
De az eredetileg linkelt oldalon is van néhány komment miszerint más iOS eszközökkel is tapasztalható hasonló GPU gyártótól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
válasz #85552128 #13313 üzenetére
OS X-en nem is csodálkozok, egy totális katasztrófa, igazi rémálom GPU programozás szempontjából.
Akkor már csak az a kérdés, hogy az NVIDIA két évvel ezelőtt miért ismerte el ezt a jelenséget driver hibaként, ahogy a srác állítja.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Sir Ny
senior tag
válasz #85552128 #13313 üzenetére
1001 esetben láttuk már, hogy bug esetén az elsõ 'hivatalos' reakció a letagadása. Én nem alapoznék erre sokat.
(off: lassan rá kéne gyúrni az OS-eknek a grafikus blokkok biztonságára is, a teljesítmény helyett. A monitoron megjelenõ kép meglehetõsen érzékeny adat, minden bejövõ leveled, a kimenõk, ios-en a képernyõbill miatt a jelszavak, stb.
(Részben ezért szoktam téríteni itt a PH!-n is a webgl-t istenítõ cikkek alatt, hogy nem árt kikapcsolni, legalább otthon. (egy olyan buggal ami 5 éve ismert és majd' minden oprendszert restartol böngészõbõl)))-
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #13314 üzenetére
Semmilyen linkje sincs ami ezt alátámasztaná, de még csak azt sem írta, hogy driver/saját hibájukként ismerték volna el.
Egy másik oldalon ezt nyilatkozta az nVidia a témában:
"This issue is related to memory management in the Apple OS, not NVIDIA graphics drivers, The NVIDIA driver adheres to policies set by the operating system and our driver is working as expected. We have not seen this issue on Windows, where all application-specific data is cleared before memory is released to other applications.”
Azért ha Windowson is meglenne, szerintem nem egy ilyen eltévedt blogpost született volna a témában...
(#13315) Sir Ny: Nem kell a hivatalos reakcióra alapoznod, ott van a kommenteknél a userek tapasztalata más iOS eszközökkel. Sőt még egy másik bugreport is van ami AMD és nV videokártyákat is megemlít, szintén OS-X-en [link]
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #13311 üzenetére
És ráadásul ha jól tudom még MultiGPU support sincs,tehát még azt sem mondhatod majd veszel több vgat aztán csak jobban fut.Nálam elvből ki vannak zárva az UE4 játékok,adják el mobilra ahogy akarják,mert oda készült az engine.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #13311 üzenetére
Többször írtam már, hogy az UE4-nek két leképezője van, és a PC-s leképező optimalizálása nagyon rossz. A Microsoft sem ezt használja, hanem írtak egy sajátot. Ez van. Az Epic számára a mobil leképező a fontos, és az nagyon is jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13317 üzenetére
Ezt ki kell egészíteni úgy, hogy a mobil leképező elérhető PC-n és az támogatja az SLI-t és a Crossfire-t. A PC-s leképező nem támogatja, de ez kap a DX12 portba egy IGP+dGPU funkciót.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Sir Ny #13315 üzenetére
WebGL 1.0.1 pont a biztonságra helyezte a hangsúlyt. Ettől ugyan lelassult a fejlesztése, de a teljes iparág beállt mögé. A Unity új verziója már alapértelmezetten ezt a platformot használja a webre és a saját player támogatása megszűnt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Areturus #13320 üzenetére
Radeonra talán át tudják hozni, de nem hiszem, hogy általánosan elég stabil a kiadásra. Az a baj, hogy az UE4-nek is van DX12 módja, de az elég rossz. Az ARK-nál írták egy módosítást X1-re és szerintem eddig jutottak. Az lenne a legjobb, ha a Microsoft DX12 leképezőjét beleraknák az UE4 main branch-be, mert az működik a Fable-ben.
DX12 drivert használó IGP kell és elég a GPUMMU mód.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Csak gratulálni tudok ha a mobil leképző támogatja és a pcs nem... felhoznál pár példát arra mely játékok jönnek a mobil leképzővel,és ezekből melyek DX12-esek?Az egész UE4-töl forog a gyomrom pc felhasználóként,tőlem biztosan nem látnak pénzt,nyomuljanak csak mobil vonalon,az UE3 fényében nevetséges amit csinálnak.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13323 üzenetére
Azt tudom, hogy a Daylight mobil leképezőt használt és azon ment is az AFR. A többi játékot annyira nem követtem. A Daylightot is csak azért, mert az első UE4-es cím volt, persze akkor még nem volt igazán jól optimalizálva a motor a mobil leképezővel sem.
A DX12 csak a PC-es leképezőre készült el. A mobil leképező Vulkan alatt lesz használható. Egyedül Metal API-val választható meg a leképező. Persze a DX12-es mód az UE4-ben elég gyenge. Nagyon sokszor abnormálisan működik, valószínűleg az Epic is azt várja, hogy a Microsoft odaadja nekik a saját DX12 portját, és ezt biztos megteszik, így az Epic számára nincs különösebb szükség ebbe pénzt rakni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #13326 üzenetére
Nem érteni kell hozzá, hanem pénz kell hozzá. És az MS-nek van pénze ahhoz, hogy az Epic pénzhiány miatt érdektelenné vált, jellemzően komolyabb fejlesztéseit kiegészítse, normálisan megcsinálja. Ennyi a titok. Csak sajnos ami hiányzik az Epicnél, az hiányzik azoknál a stúdióknál is, akik azért választják az UE4-et, mert a kezdés ingyenes.
Fel kell fogni, hogy abba az egyébként tényleg baráti üzleti modellbe, amit az Epic kínál már nem igazán lehet minden egyes platformra minőséget építeni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
Én nem értek hozzá ,meg fogalmam sincs meg debil vagyok + minden egyéb.
De ha van egy engine (legyen ez a halálhígfos UE4) ami ugye adott. És vannak embereid. Akkor milyen pénz kell hogy jóra csináld ezt nem értem?Frankó programozoik mindent megcsinálnak ezért nem kell a marsra bányászhajókat küldeni ,mert az igen az valóban pénzbe kerülne.
Next PC Upgrade: 2022
-
nagyúr
válasz Crytek #13328 üzenetére
de, pénzbe kerül, elég sokba. egy ea árbevétele kb. 4,5 milliárd usd. a teljes nasaá pedig olyan 19 milliárd. a kettő között egy nagyságrend különbség van, szóval majdnem összemérhetőek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Crytek
veterán
válasz velizare #13329 üzenetére
Én nem értek hozzá ezért szeretném tudni mi kerül rajta pénzbe.
Mert gondolom csak annyi hogy van xy emberük azt megmondják nekik csináld meg hogy jó legyen azt kész. Ő meg melós azt megcsinálja.
(Jó mondjuk én magam viszonylatából indulok ki ha betegek körülöttem meg szabin vannak akkor 3-4 mber helyett kell meloznom és 2 ft-al se kapok ezért többet)
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #13330 üzenetére
Nem mindegy, hogy az embered neve Albert Einstein vagy Budai Józsi*.
Nincs igazán sok szakember az iparágon belül, így aki tényleg tud valamit, és nem csak átlagos programozó, azokat már rég elvitte az EA, a Sony, a Microsoft, és egy csomó nagy cég. A garázsstúdiók nem tudnák megfizetni őket.
*disclaimer: semmi bajom a Budai Józsikkal...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Crytek #13330 üzenetére
Az ember... meg az eszköz.
Mondjuk egy programozó, vagy akármilyen tapasztalt használható "senior" szakember bruttó 10 ezer USD (most kerekítsünk ennyire) havonta.
Ha 10 ember dolgozik az 100 ezer USD havonta, ha 100 ember akkor 1 millió dollár.
És akkor még fent kell tartani az irodát (bérelni, vagy venni) + rezsi... akkor a fejlesztőeszközök licencei, egy viszonylag kurrens PC amin dolgoznak 2 monitorral vagy több, stb stb.
(Nyilván van ami már meglehet egy előző projektből is akár... de akkoris... nem ingyen van semmi.)
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
wjbhbdux
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #13333 üzenetére
Arra, hogy ingyé van hozzáférés a GitHUB-on a forráshoz, illetve van egy saját boltja, amin belül tartalmakat vehetnek, illetve hogy csak akkor kell fizetniük, ha már van 50000 dollár bevételük, és akkor is csak 5%-ot...
A motor választásánál természetesen van több alternatíva, de mondjuk egy CryEngine full licenc már elég drága, míg egy szintén licencelhető Nitrous kezdő cégnek megfizethetetlen. Az ARK-ra összesen a töredékét költik, mint amennyi ma a Nitrous licenc.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Az egész ott csesződött el amikor a Windows kiszedte a Meshloadert a Dirextx 8 ból.
Addig én is tudtam Directx-et programozni. Onnantól kezdve hogy nem tudsz betölteni egy 3D objektumot gerincre vágta a kis garázsfejlesztőcsapatokat akiket konkurenciának érzett.
Szépen beterelte ezekbe a motrokba Unity meg az Unreal.
A CryEngine 4 emberes garázscégnek megfizethetetlen.
Az van hogy vannak az AAA-s játékok és utána 3 mérföldig semmi nincs BBB kategoria.
Utána csak a pixelgrafikus meg 2d-s szinte, meg az összetákolt gyenge 3d motorok cégenként.
Legtöbb szerepjáték meg stratégiai játék ilyen felülnézetes 5 centis kis egységekkel manipulál és arra sem képes hogy first personba fordítsa a kijelzőt.
Az Unuty 4 is szerintem elég gyenge volt most az 5 már azért jobb
Forest pl nekem nem szaggat egyáltalán.
De ennek szerintem nem így kellene lennie
A Microsoftnak kutya kötelessége lenne hogy minőségi Direct x 12 játékok hömpölyögjenek a csapból is
de 4-nek már legalább kint kellene lennie.
Mindenféle érdekekre való tekintettel szét van barmolva az iparág.
És a mára már harmatgyenge konzolok ezen még csak rontanak.
Meg kellene teremteni a másodvonalbeli programoknak a széleskörű elterjedését.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz Atti777 #13338 üzenetére
A játékkiállításokon már úgy szerepeltek játékok hogy Xbox One és win 10 exculusiv.
Ha a win 10 bevételeit zsebre teszi nem várható el hogy valamit kézzelfoghatót nyújtson érte?
(mert rengeteg hardvernek megszűnt a driver támogatottsága)
Mit nyújt a win 10 amit a win 7 nem és hevesebben kezd tőle dobogni a szíved hogy ez igen ? Az Edge ?
Olyan mintha vettél volna egy újféle konzolt és 3 hónapja nem lenne rá játék.[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Friss Dirt Rally Teszt
Na végre egy normálisan optimalizált PC port, ahogy azt a Codies-től már megszokhattuk:
Egy Radeon R9 280, illetve egy GTX670/960 elegendő a 60 FPS-hez FullHD-ban 4x MSAA mellett.
A 16.1-es Hotfix driver-t az AMD-nél kerülni kell ha az ember ezzel a játékkal akar játszani, valamit a pirosak nagyon elrontottak:
"Ist die Radeon Software 16.1 Hotfix installiert, treten fühlbare Slowdowns auf, die Bildrate schwankt stark und ist relativ niedrig. Der Shader Cache, mit der Radeon Software Crimson eingeführt, ist laut unseren Tests nicht ursächlich dafür, der Treiber macht etwas anderes falsch. Mit der Version 15.12 läuft Dirt Rally hingegen sauber."
Még az is szép, hogy MSAA nélkül mindkét oldalon képhibák jelentkeznek, ezt azért illett volna kijavítani a végleges változatra! Az Advanced Blending-nek pedig továbbra sincs semmi értelme, nem szabad bekapcsolni!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#45185024
törölt tag
Dragons Dogma holnap jelenik meg figyeljetek rá mert állítólag elég szépen fut.
(4K Support)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #13344 üzenetére
Sajnos kicsit kopottas a grafika. Ez van. De a játék baromira jó, és aki a grafikán túl tud lépni olyan élményt kap, amilyet még évekig nem felejt.
Én a PS3-as verzióba beletoltam vagy 100 órát és rohadt jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Politika
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Futás, futópályák
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen