Új hozzászólás Aktív témák
-
-
wjbhbdux
veterán
hol a dx12 kapcsoló?
/s
-
füles_
őstag
NVIDIA GP104 and first Polaris GPUs supposedly spotted on Zauba
Nem azért tettem ide hogy összekapjon a két oldal,azért mert nincs közös találgatós topik -
nagyúr
-
őstag
válasz FollowTheORI #13258 üzenetére
Igen, egyenlőre a spórolás a biztos. Az, hogy melyik gyártó kártyájára költi el a pénzt az ember, még mindig kérdéses. De legalább beindulni látszanak a dolgok.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
füles_
őstag
válasz FollowTheORI #13258 üzenetére
Én is kívancsi vagyok hogy az a vízhűtés mit jelent ott.Szerintem a HBM miatt,bár láttuk hogy hűthető az léggel
(#13259) tailor74
Talán az a leglényegesebb hogy az AMD talpra álljon.Reméljük hogy a Zen és a Polaris is sikeres lesz.A Polaris eddig egyáltalán nem néz ki rossznak,a Zenről meg nem sokat tudunk,bár az még kb fél évvel odébb van mint a Polaris.
Vásárlásban nálam az AMD elsőbbséget érez VGAk terén. -
Areturus
tag
Ha erőlteted a magyart a témában, akkor nézhetne így ki a fülke "4kB és 64kB".
SAD4 támogatása/emulálása, sztereó 3D, shader modell, dedikált atomi számláló?
Úgy tudtam, hogy a SRVs per shader stage és Samplers per shader stage TIER_2-ben mindkettő full heap.
Úgy tudtam, hogy a Tiled Texture3D Fermi, Kepler, Maxwell1 és Gen7,5-8 esetében emulált.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Areturus #13264 üzenetére
Köszi. Igen az "and" egy hiba. Ki fogom javítani.
A sztereó 3D kötelező. A shader modell esetében is mindenki a legjobbat kell, hogy támogassa. SAD4 is kötelező lett, akinek nincs rá hardvere írnia kell a driverbe egy emulációt, de ezt a funkciót átrakták a DXGI-ba, hogy ne csak a DirectX érhesse el. A dedikált atomi számláló is kötelező lett, ha nem tudja a hardver, akkor emulálni kell annyit, amennyit az API megkövetel. Emiatt van kétféle ajánlás a DX12-nél. Az AMD azt ajánlja, hogy használj Atomicot, mert gyors, míg az NV és az Intel ennek az ellentétét ajánlja, mert az API már nem különbözteti meg a hardvert az emulációtól.
Az is. De a Full Heap mérete architektúránként más.
A Tiled Texture3D nem emulálható. Alternatív algoritmus írható csak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #13267 üzenetére
A Feature levelt furcsamód a D3D12 legacy funkcióként specifikálja. Ergo egyetlen program sem írható meg aszerint, hogy a Feature level szintet lekérdezi a fejlesztő. Helyette egyenként kell lekérdezni az egyes funkciók meglétét. Ilyen formában ez egy szükségtelen paraméter, mert semmit sem definiál a program számára.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Az nvidia vajon titokban tényleg a konkurenciát megalázó módon már jóideje csücsül a finfet pascalon fejve a maxwell vásárlókat ameddig lehet? Vagy vajon épphogy le van maradva?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Sir Ny
senior tag
-
wjbhbdux
veterán
-
Sir Ny
senior tag
válasz Malibutomi #13272 üzenetére
Jogos. Nem az én kiváltságom osztályozni a vicceket.
(Legközelebb szebben, jobban fogalmaz)-
-
#45185024
törölt tag
Istenem csak véletlenül nehogy előhúzzanak Nvidiánál egy 1 nM es csíkszélességű kártyát a dobozból,
-Főnök tedd vissza még csak 2016 van nem 26 azt még ne vedd előőőőő -
#85552128
törölt tag
Ha valami is igaz belőle és tényleg gondok vannak most kéne az AMD-nek belehúzni és minél hamarabb kiadni az új kártyákat (persze egy kellően jó szoftveres háttérel...).
Bár mondjuk attól, hogy a Drive PX2-re ezen az "illusztrációs kártyán" ( ) nem Pascal GPU-k kerültek a desktop verziók még az ütemterv szerint haladhatnak.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #13276 üzenetére
Tessek
The enthusiast version of AMD's next-gen Polaris spotted at CES 2016
Bar en meg mindig nem hiszek ebben hogy baj lenne a pascallal, az hogy a maxwellel mutattak a PX2-t nem sokat jelent, normal MXM lapka, kicserelik es kesz.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13277 üzenetére
Az, hogy "spotted egy CES" még nem jelenti azt, hogy hamarabb is jön. A demózás meg a kész boltokban lévő és megvásárolható termékek nem ugyanazok. Ezért sem kell annyira félteni a Pascalt, mert ettől még simán jöhet Q2-Q3-ban.
Főleg, hogy már ilyen pletyka is van: Nvidia GP104 Pascal GPU Spotted on Zauba – Roughly ~350mm^2 Die Size, Will Match or Exceed the GM200 in PerformanceDe ha bármi igaz a feltételezésekből akkor most kéne ütni a vasat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #85552128 #13276 üzenetére
Az, hogy gondok vannak, színtiszta spekuláció a "történelmi" párhuzam miatt. Ettől még persze lehetnek, de Jensen féltéglája mindössze annyit jelent, hogy egy bizonyos dátumra nem készült prototípus a végleges chipekkel. Lehet, hogy két nappal később lett kész, lehet, hogy 3 hónappal, ki tudja. A lényeg annyi, hogy valóban most érdemes az AMD-nek meghajtani a biciklit, és kitolni egy 960-killer kártyát minél előbb. Azzal rosszat nem tesznek akkor sem, ha mégis a terv szerint halad a Pascal, ha meg nem, akkor lehet kaszálni és / vagy market share-t visszanyerni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Valdez
őstag
válasz Malibutomi #13277 üzenetére
Alapjában véve csak egy megtévesztés, hiszen beharangozta a specifikációkat, amiben pascal volt írva, erre meg bemutatja a maxwellt.
Ez kb olyan mintha, egy autógyártó leleplezné a legújabb modellt, csak a kifutón épp a korábbi modell áll. -
Malibutomi
nagyúr
válasz Valdez #13283 üzenetére
A specifikacio nem is annyira, mert ugyis pascal lesz rajta.
Az a vicces mikor ki kell allni a szinpadra es belemondani a kamerakba: " A Pascal elso megjelenese taadaaaaa..." es egy maxwellt kell lobogtatni melle. Persze jobb mint semmit nem mutatni. En a helyukben raheggesztettem volna azt a vizhuto blokkot -
Milka 78
nagyúr
válasz wjbhbdux #13273 üzenetére
Jó reggelt amd!Én nem tartom nagy eresztésnek ezt a Fury szériát,de kb ennyit kellett tenniük,hogy egyből átmenjen a jópofa kártyák halmazába a vicc kategóriából.Ha lemegy 160 körüli ársávba (Iponba 194-ért most is van) akkor végre van párja a 980-nak (igaz abból meg 149 a legalja).
Mondjuk aki megvette 220-230-ért az most szívhatja a fogát,de ez van.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz Milka 78 #13285 üzenetére
Arra kíváncsi lennék , hogy egyrészt mennyire fogyott eddig, másrészt a csökkentett árral mennyire biznisz így az AMD-nek (ha nem marad rajta haszonkulcs, akkor az esetleges piaci részesedés-növelés (ha egyáltalán...) tiszavirág-életű lehet).
Persze az idei év jelentősebb változásokat is hozhat akár (pl. ha valamelyik gyártó csúszik az új generáció megjelenésével stb.)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most kaptam egy fülest, hogy a Monster Hunter Online lesz az első játék, amely hajra, fűre és szőrre is GPU-val gyorsított szimulációt használ egyszerre. A Tencent szerint egy TressFX modifikációt használnak a 3.0-s alapkódból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#Morcosmedve
veterán
© asszongya'hogy
-
#45185024
törölt tag
válasz #Morcosmedve #13294 üzenetére
Én az hittem hogy a rétegeknek is fog nőni a kapacitása a csíkszélesség csökkenés miatt,
de most is csak 256 Mb, csak a rétegek számát növelték.
Ezeket milyen csíkszélességen gyártják ?[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz Malibutomi #13296 üzenetére
Nem hát 4 réteg van egymáson a HBM1-ben 256*4 =1gb
és a négy sarkán van 4 ilyen. ez 4 Giga.
HBM2 8 réteg *256 =2 giga és ebből is 4 lesz az 8 Giga[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz Malibutomi #13298 üzenetére
Namost két eset lehetséges: vagy te értetted félre az infókat, vagy Abu téved/fogalmaz pontatlanul itt:
A specifikáció kiegészíti a 3D-s tokozást is. Eddig a HBM szabvány a 4Hi kategóriás memóriákat specifikálta, ami azt jelentette, hogy négy darab memórialapkát lehetett vertikálisan egymásra tokozni. Az új, frissített szabvány bevezeti a 2Hi és a 8Hi kategóriát is, amelyekkel rendre kettő, illetve nyolc darab memórialapka tokozható vertikálisan egymásra. Egy 1024 bites HBM memória az aktuális technológiai fejlettség mellett így 1, 2, 4, illetve 8 GB-os kapacitást kínálhat, amivel jól lefedhetők a különböző piaci igények. A későbbiekben az elérhető kapacitás nőhet, és a frissített szabvány kellően rugalmas ahhoz, hogy a következő év során a memóriagyártók 16 GB-os HBM memóriákat is bevezethessenek.
32 GB, jah...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Auron69
csendes tag
Szevasztok!
Kifejezetten csak játékokra szeretnék egy új gépet! Szerintetek melyik a legideálisabb? Jó darabig nem akarnék hozzá nyúlni! 2 fajtát néztem ki
1: Proci: AMD FX Series FX-9590 8x 4.70GHz So.AM3+
Videokari: 8192MB Sapphire Radeon R9 390 Nitro inkl. Backplate Aktiv PCIe 3.0 x162: Proci: Intel Core i7 6700K 4x 4.00GHz So.1151
Videokari: 4096MB MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G Aktiv PCIe 3.0 x16mindkettő mellé 16GB DDR4-es ram jönne!
Zsolti
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- PlayStation 5
- Robot fűnyírók
- Vírusirtó topic
- Horgász topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- OpenZFS a mindennapokra
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Q13 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- InPods 12 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- J55 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- i50 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- i53 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia