Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #45185024 #14492 üzenetére
Hogy mi van? Architektúráról beszélünk, nem víz alatti óceánokról
A Kepler SM-ben 3db 64-es ALU blokk volt, a Maxwellnél ez lecsökkent 2-re. Átlagos játékterhelés esetén GF / mm2-ben jobb a Maxwell, viszont megfelelő optimalizáció esetén a Kepleres modell jobb lehet, főleg, ha nem sóherkednek a feladatkiosztó logikával.
Emellett a magasabb kategóriákban sávszélesség is lesz bőven, tehát a ROP:MEM arányban minden bizonnyal közelebb lesz a Pascal a Keplerhez, mint a Maxwellhez.Mivel a Maxwell-optimalizációk erre a két területre eléggé rágyúrtak, kíváncsian szemlélem a jövendőt
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
huskydog17
addikt
Gears of War: Ultimate Edition – PC Requirements Revealed – DX12-Only, 8GB RAM & Quad-Core Minimum
"MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i5 @ 2.7Ghz or AMD FX 6-core
Memory: 8 GB RAM (2 GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 650 Ti or Radeon R7 260x
Hard Drive: 60 GB available space
DirectX 12
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR 1920X1080POS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i5 @3.5GHz+ or AMD FX 8-core
Memory: 16 GB RAM (4 GB VRAM)
Graphics: GeForce GTX 970 or Radeon R9 290X
Hard Drive: 60 GB available space
DirectX 12
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR 4KOS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i7 @ 4Ghz or AMD FX 8-core
Memory: 16 GB RAM (6+ GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 980 Ti or Radeon R9 390X
Hard Drive: SSD + 60 GB available space
DirectX 12"Ennyi a DX12 és a low-level előnyeiről, egy újabb trehány PC port, ahol a DX12 csak marketing duma lesz. Low-level mellett 16 GB RAM és 4 GB VRAM FullHD-hez? Ezeknek elmentek otthonról!
Mondjuk a játék engem személy szerint abszolút nem érdekel, de ez egy újabb példa, hogy az MS mennyire magasról tojik a PC portok minőségére, ahol a DX12-nek kizárólag marketing értéke van. Ennél még DX11-el is fényévekkel jobb minőséget és sokkal alacsonyabb követelményt ki lehet hozni. Milyen jó, hogy eltűnt a low-level API-kban a kernel-driver, így elméletben nem kell 4 magos CPU, elvileg 1-2 magos CPU-n is gond nélkül futhatna egy játék, de érdekes módon itt mégis 4 mag a minimum. Értjük, hogy az MS mindenkit a konzolra szeretni terelni, de egy vadonatúj saját technológiát és terméket talán nem kéne rögtön az elején így lejáratni.
A hivatalos gépigényből csak a 30 FPS-t felejtették le.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Elég naiv dolog volt azt gondolni, hogy majd a low-levellel csökken a gépigény azt meg főleg, hogy a kétmagos CPU-k "szárnyalni" fognak. Sejteni lehetett, hogy így legalább nem kell majd annyit (se) optimalizálniuk magát a programot mert áthozhatják a konzolos
tákolmánytkódot egy az egybe ami ugye milyen jó lesz - valakinek mondjuk biztos...Az a 4K spec elég érdekes, 8 GB 390X vagy 6 GB-s 980 Ti (GPU erőben nem egy kategória a kettő...) csak nem itt is sz*pni fog a Fury a kevés VRAM miatt ? Bár lehet MS azt se tudja, hogy létezik ilyen kártya
Amúgy jó ez a Winstore: [link] (keressétek a hibát )
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
válasz #85552128 #14503 üzenetére
MS-től nem vártam, de a saját terméküknek elég negatív reklám lesz ez. Amúgy azok a csapatok, akik valóban foglalkoznak a PC-vel, jelenleg DX11, sőt DX9 alatt is ezerszer jobb kódot(gyorsabb) csinálnak, mint az MS.
Csak 328.000 Ft? Ugyan, ennyiért egy autót is kapni.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #14504 üzenetére
Az az ár kb. azt mutatja, hogy mennyibe fog kerülni neked a VGA-CPU páros beszerzése a játékhoz.
-
mlinus
őstag
válasz #85552128 #14503 üzenetére
tökmindegy, akármilyen gépigénye lehet, amíg win store-os exkluzív, kutyának se fog kelleni...
microsoft megint ugyanazt a hibát követi el mint anno a vista exkluzív halo 2-vel... hihetetlen..
(ennél a sz@rnál még a GFWL is jobb volt, az legalább nem uwp bohockódás volt) -
wjbhbdux
veterán
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Egyszer be kell ruházni egy i5/i7-re és jó vagy legalább a konzol generáció végéig ami vagy 5 év lesz, és már lassan 5 évesek ezek a procik. Aki 2011-ben vett egy i7-2600Kt 70 ezerért, az gyakorlatilag 10 évre megúszta a gépbővítést.
Amúgy egy ilyen játékot mint a Gears nem vennnék meg a hulladék Win storeban a kikapcsolhatatlan vsync miatt, nekem ne lagoljon az egér egy shooterben. Működik még az eredeti játék is csak kell egy patch mert nem indul el 2009 utáni dátummal ..
[ Szerkesztve ]
/s
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Az várható volt, hogy a kétmagosok kikerülnek a képből pont azért, mert a low-level jobban párhuzamosítható, tehát az egy magra korlátozódó feldolgozási modell miatt nem húznak majd meg a fejlesztők olyan határokat, amelyeket korábban kényszerből meghúztak. Ilyen formában a négy mag lett a minimum igény, pont a skálázódás lehetősége miatt.
Attól, hogy a kernel driver eltűnik csak a skálázódás lehetősége nyílik meg. Ez is a négymagosoknak előny, és nem a kétmagosoknak.A többi már motorstruktúra kérdése. Nyilván nem kedvező, hogy sok éves a játék alapja, és azt kell átépíteni. Sokkal jobb lenne a nulláról dolgozni, de ez egy újra kiadás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #14509 üzenetére
A régi motorba ültetik be az UE4 leképezőjét, amit persze az MS alaposan módosított. Ez nem egy tipikus procedúra, mert ilyet nem szoktak csinálni. Jó okkal persze, ha az egyes motorok között évek vannak.
Az eredeti PC-s portból kiindulva így lesz Xbox One kód. De ez a kód a mono hozzáférést használja, vagyis tulajdonképpen az összeillesztésből eredő memóriamenedzselési problémákat el lehet fedni egy direkt erre kialakított rendszerrel, mert a konzolon a fejlesztő 100%-ban menedzselheti a memóriát. PC-n ebből az operációs rendszer és a WDDM2.0 sajnos nem zárható ki, így ott hátrányban lesz egy olyan program, amelyet alapjaiban nem erre a lényegében meghatározott modellre készítettek fel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyit hozzátennék, hogy amikor az MS arról beszélt, hogy a DX12-es Xbox One kód PC-re hordozható, akkor az igaz, de itt kifejezetten a DX12-n van a hangsúly. Ugyanakkor az Xbox One rendelkezik egy mono eléréssel, ami tulajdonképpen kizárja az Xbox One operációs rendszerének memóriamenedzsmentjét, illetve a WDDM 2.0-t is. Ilyen formában gyakorlatilag az alkalmazás ~5,2-5,4 GB (ezt nem tudom egészen pontosan mennyi) memóriaterület felett direkten rendelkezhet. Tehát allokálhat területeteket, ezek menedzselését az OS nélkül kezelheti, akár defragmentálhat is, ha elég jó a rendszer, illetve az IGP memóriaelérése is teljesen közvetlen.
(#14511) imi123: Szerintem az MS ezt a motort használja majd arra is. Valószínűleg ezért készítik el ezt az újra kiadást, hogy teszteljék az alapot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Na és mit szoltok ahhoz hogy mennyire ki voltunk akadva a Oculus 600 dolláros árán és most a HTC 799 ért jon ki
-
imi123
őstag
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#35434496
törölt tag
VR
Úgy megy egy db 980 ti mint 2db nano2x Radeon R9 Nano 11
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #35434496 #14518 üzenetére
11 pont a maximum
(#14515) imi123: Nerm vagyok megelégedve a Fury teljesítménnyel látva, hogy a 390X mire képes. Vagy a 390/X kap kiemelt optimalizálást, vagy a Fury van leszarva. Durva 25%-kal több és okosabb sp+jóval nagyobb sávszél mellett gyorsul 4-11%-ot.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz Venyera7 #14516 üzenetére
Még ha driver is lett volna a teszthez normális,csak néhány dolog nincs éppen beépitve a cromptonba,kicsit laggol de az fps megvan...vannak dolgok amin még a dx12 se tud változtatni.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14520 üzenetére
A DirectFlip nincs beépítve, ezért viselkedik furcsán. Többek között az AMD-n ez hátráltatja némileg a sebességet, de egy későbbi verzióban beépítik. Ettől jöhet még egy kis gyorsulás neki. Az NV ezt már beépítette a meghajtóba, és le is profilozta az AotS-t rá. Az AMD még erre a zárt benchmarkra még nem adott ki teljesen optimalizált meghajtót.
Ezek a driverek egyébként márciusban publikusak lesznek, amit megjelenik a publikus frissítés a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Az nem lehet,hogy az nV valamit hamarabb beépitett a dx12höz mint az AMD.Amugy a DFtöl biztosan nem nyer sebességet egy kártya sem ha müködik ha nem,söt...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14524 üzenetére
Én annyit tudok, hogy az NV jön még egy olyan meghajtóval, ami megpróbál javítani az async compute rontáson, és gyakorlatilag szintbe hozni, vagy 1-2%-os pluszt kihúzni a rendszerből az async off opcióhoz képest. Ez az ahol ők egy picit vesztenek, de az a modell, amit az AotS alkalmaz kedvez a GeForce-nak.
DirectFlip +1-2%-ot hozhat, ha beépítik, mert nem kell sávszélt pazarolni. De ennél többet nem fog hozni.
(#14525) Szaby59: Megcsúsztak egy picit, így szétszedik a frissítést. De márciusban megkapjátok ezt a press frissítést is, természetesen a ma még nem publikus driverekkel együtt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
No itt bizony a Fury/X szépen elgyepálja a custom 980 Ti-t is...
Viszont gyanítom, hogy az AMD-nek valami spéci drivere van míg az nV a legújabb WHQL-lel volt tesztelve.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Ez a történet kb arról szól hogy új Direct X 12 effektet én még nem láttam, nem tudom van e (???)
Olyan kaliberű biztos nincs mint a víz effekt meg a Bump Mapping volt annó.
Viszont Direct X 12-ben kitalálták ezt a nagy számú objektum könnyedén dolgot, úgyhogy két részre fognak oszlani a játékok lesznek a kócos baba szimulátorok meg a megyek a Dzsungelbe és 200 katonabogár fut a lábamnál kolónia szimulátorok amik meg mocskosul megfogják majd a másik gépet.
Tulajdonképpen az van hogy előbb kitaláltuk a technológiát , most meg azt találjuk ki milyen játékot lehet írni amiben a mocsok sok objektummal való találkozás és azoknak veled és egymással való kölcsönhatása érdekes játék látványhoz vezet, Hitman mit is lehetne, áhh legyen 300 ember, a dzsungel adja magát, de kb mostantól ez lesz... Keresni fogják a nagyon nagy számú objektumokkal való munkát és azokat a témákat ahol ez megindokkolható és ad hozzá plussz tartalmat, és ez nagyon kedvező a különböző élet szimulációknak.
Ja és a grafikonok... hát most öröm van futrinka utcában
UFF.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #45185024 #14537 üzenetére
nem hinném, hogy lenne benne. sayinpety régebben leírta, miket tud az engine, ami "új" a dx11hez képest. nem taxatív lista.
btw, új amd drivert nézted már? javítottak egy ilyet:
Display corruption may be observed after keeping system idle for some timeTudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
viszont 16.2 sem támogat még directflipet, ami azt jelenti, hogy az amd kártyái kikapcsolhatatlan vsynccel futnak jelenleg dx12 módban. a nitrous benchmark a render végén mér rá az fpsre, azért látszanak ott 60+ számok is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #14539 üzenetére
Nem tudom milyen szavakat értelmezel, de az alapján amit linkeltem biztos nem következtethetsz arra, hogy javítva lenne főleg nem a 16.1.1-től.
Known issue = ismert hiba, nincs javítva, de maguktól még azt sem írták volna be, hogy melyik hibaleírás felel meg a miénknek.Egyetlen ember sem jelezte, hogy megoldódott volna. Mitől is kellene ? Majd ha az említett hiba nem Known, hanem Resolved issue lesz lehet reménykedni, hogy talán sikerült nekik. Az eddigi tempó alapján fél év múlva lehet meg is lesz. A hiba önmagában is elég érdekes, vajon miért nem tudja tartani a GPU a beállított órajelet ? Olyannyira nem, hogy ilyen szétcsúszott képekhez vezet.
[ Szerkesztve ]
-
Valdez
őstag
Ez nem mutat túl jó képet a geforce-okról...
-
nagyúr
válasz Valdez #14543 üzenetére
Ez is csak a multi-engine hardveres támogatásának a hiányát mutatja, semmi mást. Ami az érdekes kérdés, hogy pontosan mit lehet megcsinálni CUDA-ban a HyperQ-val (csak compute-ot tud párhuzamosítani, vagy mégiscsak tud grafikát is valahogy), és hogy ezt miért nem bírják DX12-ben kihasználni.
Mondjuk amikor egy ilyen nagyszájú cég ennyire hallgat, az sosem annak a jele, hogy van valami titkos csodafegyver a zsebükben...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
sayinpety
tag
CUDAban nem kovetelmeny a barriers tamogatas. GMUk csak barrier free parancsokat kaphatnak.
D3D12ben DXKG manageli az utemezest. A main command processor OS vezerelt a CPU synchronization miatt. Sok hardwaredizajn nem erre keszult. Am a D3D12 ezert multi engine API. Betoltheto a parancs dedikalt egysegeken. Synchronization kovetelmeny lehet, am ha nem az OS vezerli nem kell ujra-utemezes, cache flush, etc.
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #14535 üzenetére
Kijött pár órája.
Asyncet nem lehet a játékban kikapcsolni, de a settings.ini-ben van egy "AsyncComputeOff=" paraméter ami az eredmények alapján működik:Extreme, 1080p: Async ON - Async OFF
Kb. 10%-ot hoz az async, ami viszont érdekes, hogy a CPU framerate 60 FPS-sel kevesebb mint a korábbi bétákban.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
"exkluzív effektek"
Belelát a hegy gyomrába és látja a fém tartalmat , ez nem csalás multiban ezzel nyerni ?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs