Új hozzászólás Aktív témák
-
Valdez
őstag
válasz Malibutomi #15400 üzenetére
Nyilván, ezért is nem érdemes olyat tippelni, hogy nem kezdenek majd "hatalmas" chippel, akármit is jelentsen ez.
-
rocket
nagyúr
HL2 vegul nem akkor jelent meg amikor az ATi szerette volna es a legnagyobbat profitalhatott volna belole, hanem amikor mar kint voltak az NV40 es az R420-ra epulo VGA-k, tehat nem jott be a strategia teljes mertekben.
Az azert a sikeresseg megitelese szempontjabol nem mind1, hogy az AOTS, vagy mondjuk egy BF5 dontene be a PasWell-eket
Egyebkent kisse elore szaladt a topik lakok egy resze, lassan itt nehanyan tenykent kezelik (mikozben forditott esetben hangsulyozzak, hogy ez csak egy clickbait oldal pletykaja), hogy a Pascal egy Maxwell szteroidokon, es nem tamogatja az Async Computeot.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #15392 üzenetére
Ez még ennél is bonyolultabb. Mivel buliban vagyok, tényleg nem akarok ennek nagyon a mélyére ásni, de mielőtt még totál részeg leszek leírom, hogy a Maxwell támogatja az async compute-ot, csak olyan GMU-kat használ, amelyek nem támogatják az erőforrás-korlátozást. Lényegében ezt kell beépíteni mindegyik GMU-ba és megvan oldva az, hogy a hardver semmilyen multi-engine kódtól ne lassuljon. Azt tényleg nincs időm kifejteni, hogy ez miért van így, meg hasonló, de szerettem volna jelezni, hogy ezek a cikkek totál szenzációhajhász bullshitek. Lehet róluk beszélni, de felesleges. A százalékos változás pedig folyamatfüggő, de amit az NV ki akar védeni az a lassulás bekövetkezése.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Valdez #15402 üzenetére
Ez nem tipp hanem teny. Sosem kezdenek nagy chipeket gyartani mikor uj technologiat vezetnek be. Mindig kicsikkel kezdik aztan haladnak felfele ahogy egyre erettebb a technika. A nagy pedig az 4-5-600mm2 chipeket jelenti. A teljesitmenyt viszont nem erdemes saccolgatni, mert nem tudjuk mit tud az uj architektura, de foleg hogy barmi valos informaciot tartalmaznak-e a leakek ami alapjan rogton kijelentetted hogy nagyobbat varnal.
-
Valdez
őstag
válasz Malibutomi #15407 üzenetére
Mennyi is lenne a Fiji die size 14nm-en? Kb 300 mm2? Az nagy? Szerintem az még mindig csak közepes gpu lesz 14nm-en.
Amiről a pletykák szólnak azok pedig kimondottan kicsik lesznek. -
rocket
nagyúr
válasz daveoff #15394 üzenetére
Jelenleg Steam-en ~650000 felhasznalo van akinek megvan a jatek (IHV szponzoracios kulcsokat is beszamoljak, tehat az elso heti statisztikaban is volt) ami kozel otszorose az elso hetinek (raadasul UPlay az elsodleges online eladasi platformja a jateknak amirol nincs online statisztika), es mivel azota biztosan nem notek a multiplatform eladasok osszesen 17.5+ milliora, igy nott a PC verzio reszesedese
PC-n ha egy jatek atlepi az 1 millios eladast az mar kiemelkedonek szamit
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
nagyúr
-
mlinus
őstag
válasz daveoff #15411 üzenetére
nyugatabbra már nem szoktak pc játékot dobozosan kiadni sokszor, csak digitálisan.
itt például látszik hogy a pc-nek nincs szégyenkeznivalója.
-
cyberkind
félisten
válasz mlinus #15416 üzenetére
Én úgy látom hogy a dobozos kiadás annyiban jobb hogy olcsóbb és gyorsabban is árazzák le, de ugyanúgy regelhető a digitális kliensbe, így ez csak a kiadóknak szar, remélem sokáig marad így, mert egy CoD 4-re azóta is sajnálom kiadni a 10eurót ha "leárazzák".
Paranormal Cocktivity
-
#52815360
törölt tag
válasz FollowTheORI #15414 üzenetére
Ha megfizetik, akár vizet is gereblyézek
-
#52815360
törölt tag
-
Laja333
őstag
válasz #52815360 #15423 üzenetére
Akkora downgrade nem lesz, mint az első esetében, ahhoz azért kellene némi NV support.
(#15422) cyberkind
Tényleg nem rossz játék, és a patchek után a teljesítménye is biztos jó. (amikor játszottam, ha jól emlékszem már pár korai patch is javította ezt)
De jobb lenne, ha nem csak egy "nem rossz játék" lenne.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Laja333 #15421 üzenetére
Hű, ez azért elég súlyos esete a kontextusból kiemelésnek
AMD is going to take this opportunity to showcase the performance abilities of its cards; recent releases of pro-NVIDIA games have already done enough damage as it is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#45185024
törölt tag
Kellemes Húsvéti Ünnepeket !
És el szeretném mondani eme remek ünnepen hogy megjelent az AUTOMATRON remekül fut akadásmentesen Fury kártyákon, sok FPSsel (csak szakmaiasan tudod ) Megtette az optimalizáció a kellő hatását.
A kis piros agyas robotom legyőzhetetlen, remélem ti is megtaláljátok a megfelelő Olívia árnyalatot benne.
Itt a tojás, piros tojás tarisznyámba várommm.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Crimson 16.3.2 Rift, Vive támogatással meg néhány hibajavítással.
-
#45185024
törölt tag
Mivel sokszor beszéltünk itt új játékok kapcsán motrokról és azok kártyákra kifejtett teljesítményéről úgy gondoltuk páran hogy ne OFF ba beszélgessünk erről itt ezért létrehozunk neki egy külön szobát
amit leszűkítettünk csak a játékmotor témára Cry Engine, Unity 5, Unreal Engine
Tehát nem Direct X, nem APi-k, és nem Amd VS Nvidia viták !
akit érdekel szívesen látjuk jatekmotorok_techdemok_szakmai_szemmel -
imi123
őstag
Marha jó.
Itt is lassabb a DX12.
Zavart érzek az erőben.
CRYENGINE 5 - DirectX 12 vs DirectX 11 BenchmarkTévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
-
imi123
őstag
válasz Gyula84 #15437 üzenetére
Majd a Pascal megoldja a gondot.
Én is engedtem a Sötét oldal csábításának és rengeteg kipróbált és használt Nvidia kari után AMD kártyára váltottam a Pascalig.
Eddig pozitív csalódás.Igaz csak egy R9 290-es de szépen visz mindent.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #15441 üzenetére
Alacsonyabb szinten támogatja mint a Maxwell és az is lassult eddig mindenben ami DX12-es...
Egy vadonatúj engine dx12-es módjának fejlesztésénél meg valószínű nem egy régi architektúra a fő szempont ami még ráadásul eléggé szegényesen is támogatja az apit.
Ettől persze lehet, hogy a CE5-nél nem ez a gond, de a Keplertől nem nagyon kell DX12-es csúcsteljesítményt várni[ Szerkesztve ]
-
#52815360
törölt tag
válasz imi123 #15446 üzenetére
Olvasok Abu cikket. Segit cpu limit lebontásában : i5, i7 eddig sem limitált engem semmiben. Meg lehet benne 100ezer draw call... kár hogy a játékokat nem a draw callok mennyisége teszi érdekessé. Meg könnyebb programozni... hát hogy a júzereket ez mennyire meghatja...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HP 15,6",7.generációs core i3,12GB DDR4 RAM,SSD,jó akku, jó állapot
- Újszerű HP 250 G7,core i7 7500u,IntelHD ,16GB DDR4Ram,SSD, új akku,új töltő
- Be Quiet! Dark Power Pro 80 Titanium 1600W (BN332) Tápegység - Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
- ÚJ Acer Nitro 17 - AN17-41 - 17,3"FHD 165Hz - Ryzen 7 7735HS - 16GB - 1TB - RTX 4050 - 3 év garancia
- Ryzen 7 Konfig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen