Warhammer Online - Age Of Recogning első kör

ELSŐ OLDAL

Mindenek előtt szeretnénk megköszönni az Electronic Atrs Magyarországnak, hogy rendelkezésünkre bocsájtottak egy példányt a Warhammer Online – Age of Reckoning-ből.

Az egész akkor kezdődött, amikor serdülő korom végén meguntam, hogy az AD&D szerepjátékok már csak a +11es kardokra és a még erősebb tápolásra ment rá. Ekkor jött az áldás a games workshop felől, mivel újra kiadták a Warhammer Fantasy szabálykönyveket. Előtte is szerettem a Warhammer számítógépes játékokat, és amint végigfutottam a könyveken, rájöttem, hogy ez az én világom lesz. Itt nincs helye a tápolásnak, nincsenek megaűberbrutál fegyverek, csak háború és egy megtört világ, ahol a túléléshez szerep játszani is kell. Mielőtt nagyon belemerülnénk az eredeti szerepjátékba, lássuk mit is ajánl a játék.

Sokszor sok helyen feljött már a kérdés, hogy van-e létjogosultsága a WoW mellett bármi más MMORPG-nek a piacon. A válasz természetesen igen. Mindössze azt kell figyelembe venni, hogy mik azok a fájó pontok a WoW-ban, amik miatt sokan bele se kezdenek, vagy éppenséggel már elpártoltak tőle(mint jómagam). A Mythic stúdiója már régóta hegesztgette eme játékot az istállójukban, egy céllal, ami természetesen nem az, hogy kilökje a már meglévő etalont, egyszerűen csak alternatívát nyújtson azoknak, akik a méltatlanul elhanyagol részeket élvezték volna, amire akár azt is mondhatjuk, hogy az MMORPG-ket egy következő szintre szerették volna emelni a saját ötleteikkel, melynek nem a PvE vagy a PvP áll a középpontjában, hanem egy új eddig páratlan világot hoztak létre, melyet RvR-nek(Realm Vs. Realm) hívnak. A játék mozgatórugója nem más, mint a háború, ami a teljes térképen és játékterületen jelen van és más kihívókkal ellentétben itt kihatással is van a világra, mint olyanra, és a legfőbb végcél is az, hogy leigázzuk az ellenfelet, és bevegyük a legutolsó mentsvárukat, a fővárost, de ennyire még ne ugorjunk előre.

Mindez persze nem lenne elég, hogy egy játék helyt álljon a piacon, főleg ilyen hatalmas riválissal szemben. A kiemelkedő része a játéknak, hogy a megszokott fajok mellett(Ember, Törpe, Elf, Ork, Goblin) megjelenik a Warhammer legegyedibb védjegye: a Káosz hordája, ami nélkül el sem képzelhetnénk a játékot. A Káoszlények ebben a világban a romlás szülöttei, így tulajdonképpen minden karakter aki a káoszba beletartozik, romlott valamilyen formában és a káosz romlásának jegyeit viseli magán. A Káosz mozgatórugója az eredeti történet szerint a torzkő. Ez eredményezi a bizonyos elfajzásokat és a természetfeletti képességek megjelenését azoknál a Humanoidoknál, akik a romlás könnyebb útját választják a Warhammer világában. Ebből ki is derült , hogy nem mindenki születik gonosznak és káoszszülöttnek, hanem eleinte egy normális társadalomban élnek és csak titkon követik a káosz isteneit, majd amikor az elfajzás jelei kiütköznek már testükön, akkor rákényszerülnek arra hogy száműzetésbe vonuljanak az emberi városokból az erdőkbe és a hegyekbe. Persze nem mindenki méltó arra, hogy a káosz seregeit szolgálja, csak a kiválasztottak, akiket nem csak eltorzítottak a mutációk, hanem valami mássá, valami többé alakította. Ők a játékban a Kiválasztottak, a martalócok, a fanatikusok, és a mágusok.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt