Outriders Worldslayer beszámoló

Végre egy nagyobb kiegészítőt kaptunk, így ismét elővehetjük a jól megérdemelt pihenőjüket töltő társainkat, hogy nekivágjunk a fagyos ismeretlennek és a még nagyobb rejtélyeknek.

Hárman mind felett

Bár nem mindenki szereti a looter-shooter játékokat, a recept kétségkívül működik: egyszerűen van valami kielégítő az efféle játékokban még akkor is, ha néha századjára vagy ezredjére kell ugyanazokat a köröket lefutnunk. Nem titok, én imádom ezt a műfajt, a hozzám hasonló felhasználók miatt népszerű annyira a Borderlands sorozat, a The Division két része, a free-to-play Warframe, vagy akár a Destiny is, amelynek második részével közel 3000 órát töltöttem el eddig a 2017-es megjelenése óta. Időnként akadnak újabb kihívók a piacon, így bukkant fel tavaly április elsején PC-n és konzolokon az Outriders című alkotás, amelyet a People Can Fly fejlesztett és a Square Enix adott ki.


[+]

A külső nézetes program alapvetően egyedül vagy maximum hárman játszható élményt nyújtott, pozitív visszajelzéseket is kapott a sajtótól és a nagyközönségtől is, egy idő után azonban egyre kevesebben döntöttek úgy, hogy az idegen bolygón töltik el a szabadidejüket. Nincs mit szépíteni rajta, a fejlesztők egész egyszerűen kevés tartalommal tömték meg a programot, a sztori végigjátszása után egyedül az expedíciók pörgetése és farmolása maradt hátra mint végtelenszer próbálható lehetőség, egy idő után azonban a kívánt fegyverek és ruha szettek megszerzésével egyre kevesebben döntöttünk úgy, hogy elindítjuk a játékot (még akkor is, ha több kaszt közül van lehetőségünk változtatni).


[+]

Lassan a fejlesztők is rájöttek, hogy valamit muszáj lesz kezdeniük a termékükkel, így novemberben megérkezett a New Horizon frissítés, amely többek között elvette az időlimiteket az expeditionökről (cserébe kaptunk négy újat belőlük), finomítottak a megszerezhető eszközökön, az árusok is kaptak némi átdolgozást, és megérkezett végre a transmog rendszer is, amelynek köszönhetően más skineket is pakolhattunk a felszereléseinkre. Nem tűnik túl soknak mindez, de a frissítéssel együtt a People Can Fly bejelentette, hogy a háttérben készül az első nagyobb fizetős kiegészítő is, amely a Worldslayer címet kapta és amely komolyabb tartalmi bővítéssel kecsegteti az érdeklődőket. Most itt vagyunk, több mint fél évvel a bejelentés után végre megkaptuk a nagy DLC-t, én pedig örömmel vetettem bele magam ismét Enoch világának rejtélyeibe, kíváncsi voltam, hogy milyen újdonságokat kapunk.

Fontos megjegyezni, hogy a bővítmény nagyjából 13 ezer forintba kerül és az alapjátékkal ellentétben nem elérhető a Game Pass előfizetők számára sem, így akinek az új kalandok kellenek, azoknak bizony fizetniük kell érte minden platformon.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények