Mighty No. 9 Előzetes

A robotba zárt szellem

Még 2013-at írtunk mikor felröppentek a hírek, miszerint Keiji Inafune egy teljesen új brand megteremtésébe kezdett, kölcsönvéve egy korábbi ismert alkotás beton stabil alapjait. Ekkor vetette papírra Beck első koncepcióit, aki kiköpött Mega Man volt, és a játékmenetet szintén hasonlóan képzelte el. A projekt jövője a 2014-es Kickstarter kampánnyal vált biztossá, történt ugyanis, hogy Inafune és kicsiny új csapata, a Comcept, a kért 900 000 dollárt bőségesen túlteljesítette. Azóta pedig a rajongók tűkön ülve várják és várják a Mighty No. 9 megérkezését.


[+]

A Kickstarter kampányt nyugodtan elkönyvelhetjük bombasztikus sikernek, mivel a számláló az eredeti összeg közel ötszörösét termelte ki. A 3,8 millió dolláros pénzfolyam útközben rengeteg állomáson keresztülrobogott. A kezdetben csak PC-re készített alkotás a Mac és Linux konverziók mellett jelenlegi és előző generációs konzolokra, valamint Nintendo 3DS-re és PlayStation Vitarára is meg fog jelenni. Az eredeti terveken felül két új pályával tudták bővíteni a végleges alkotást úgy, hogy extra végjáték és bevezető szintet is kapunk főellenfelekkel.


[+]

Az elmúlt hónapokban kifejezetten sokat halogatták a játék megjelenését, okként pedig az online funkciók polírozását és a matchmaking döcögős működését hozták fel, ami a rengeteg platformra történő megjelenésnek köszönhetően az átlagosnál jóval több munkával jár. Azonban június második felében bekövetkezik Beck révbe érése, aki a kilencedig tagja a Mighty Number néven futó harci android kollekciónak, és olyan szerencsés helyzetben van, hogy ellen tudott állni a gépeket megfertőző vírustámadásnak. Utunk során, míg a létünket veszélyeztető gonoszt felkutatjuk, végig kell verekedni magunkat az ellenünk fordult korábbi társainkon, megszerezve képességeiket.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények