Alone in the Dark - teszt

MÁSODIK OLDAL

Miután nagy nehezen megbarátkoztunk a játék vizuális körítésével, ugorjunk át az irányítás, kamerakezelés, animáció témakörre. Valami furcsa az irányításban, és nem jövök rá, hogy mi az. Nem látom át, hogy a designerek milyen koncepció alapján dolgoztak. Váll fölött a kamera, belátjuk a terepet, nekiállnánk célozgatni, ami meg már nem nagyon jön össze, mert ilyenkor hirtelen átugrunk FPS (First Person Shooter, azaz saját szemszögű lövölde) nézetbe, és az analóg kar érzékenysége természetesen megváltozik ahhoz képest, amilyen a váll fölötti (TPS) nézetben volt. Így a már helyből fórból induló szörnyek, még nagyobb eséllyel csapnak belénk egy embereset, hiszen mire becélozzuk őket lemegy a nap. A másik dolog az ökölharc. Ami - hogy egészen pontosak legyünk - így, ebben a formában nem létezik, mivel hősünk csak akkor tud bemosni egyet a csúnya bácsiknak, ha van nála bármilyen fegyver. Ilyenkor a jobb ravasszal belockoljuk az ellent és a jobb analóg kar különböző irányokba való húzogatásával tudunk verekedni. Jól hangzik? Gondoltam.



A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!