Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tag

    válasz Bad Pritt #111398 üzenetére

    Gothic 2-ből az 1.3-mal vagy 1.31-gyel kezdtem, ha jól emlékszem, mindenesetre azzal, amelyik az első angol nyelvű verzió volt, nem is jött hozzá utána már patch tudtommal. Nem volt bugmentes, de háromszor végigment, és egyáltalán nem lógott ki lefelé. (Utána meg ment sokat a Gold is, az már 2.6/2.7-es verziószámú volt.) A Gothic 1-et utána játszottam, abból az angol verzió eleve 1.08j-ként jött ki, arra kapott egy 1.08k-s patchet (az amerikai első kiadás már szerintem ezt is tartalmazta), ami az inventoryban hozott jelképes változást. Ezt is játszottam több "kaszttal", volt pár bug, de nem lenne kirívó ma, a patcheletlen német verziót nem ismerem. Hozzáteszem, a magyarítás tudta növelni a bugok esélyét (és azzal játszottam). Ehhez képest a G2-vel egy évjáratú BioWare-féle Neverwinter Nightsot gamebreaking bug miatt kellett feladnom 75%-nál.

    Mivel követtem annak idején Gothic-fórumokot, az összes bugról hallottam, majd mindet teszteltem, előcsaltam a 2-ben. Nem vészes, így is azt mondom.

    A Gothic 3 borzasztó volt, de azt eleve félkészen adták ki, mert muszáj volt.

    A Gothic 4 meg más fejlesztő valóban, de szintén német, Spellbound volt a neve (a Desperados-játékokat és egyéb Commandos-klónokat köszönhetünk nekik).

    A Risen 1 kapott egy hotfixet (1.01) és két patchet (1.10, 1.11) összesen a mostani nagy "remasterelő" előtt. Apróbb bugokkal találkoztam csak mágusként, de aztán az íjászos végigjátszásomban szembesültem azzal, hogy csak a maxra húzott skillnél veszi tudomásul a ráköltött pontokat, vagyis a játék végéhez közepette fejlődött bármit is a fegyveres skillem. A fórumok tanúsága szerint ez távolsági fegyvereknél óriási arányban előjött, a közelharciaknál kevesebbeknél.

    A Risen 1 utáni játékaikat eddig nem próbáltam, és a fentebbiek mind PC-re vonatkoznak (a G1-3 esetében ez evidens). Sokkal bugosabb játékokkal is volt szerencsém, nyugatiakhoz is, nagy nevekhez is, eltúlzottnak érzem a hírhedtségüket, és azt a G3-nak vagy az R1 fegyveres bugja miatt tartom csak jogosnak. Azokat leszámítva a Halo Infinite X patch után co-opban bugosabb élmény volt, de mondhatnám a God of War: Ascensiont és egyebeket is, anélkül, hogy egyáltalán RPG-ket említenék.

    A Risen 1-2-t amúgy a francia Wizarbox portolta konzolokra, szóval ez is csökkenti a németezés jogosságát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák