Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
tag
válasz Wesder #128916 üzenetére
A - legalább részben - tudatos fogyasztásnak része az is, hogy nem költünk mindenre is, mert csak olcsó, vagy mert csak kicsit drágább. Szerintem sem luxus a játék ahhoz képest, hogy sok minden mennyibe kerül már, és én is költök hülyeségre, legyen az játék vagy más, konzol vagy PC, de igen, az apróságokból is érdemes lenyesegetni
(nem pálya a Game Pass, a PS Plus, a Nintendo akármije, 5-féle streamingszolgáltató és még millió más előfizetés egyszerre).Nálam persze ez egyszerű: az én fogyasztási szokásaimhoz és ízlésemhez kevésbé passzol a Game Pass, így nyilván kisebb emelés mellett is lenyesem. Akinek ebből a szempontból telitalálat, annak könnyebben vállrándítós a téma. Volt néhány kommented, melyben ezt látszólag figyelmen kívül hagytad, és túlságosan tukmáltad az amúgy érthető szempontodat, ez okozta szerintem a fennforgást.
-
Zó
tag
válasz l.skywalker #128949 üzenetére
Tudom, mi ketten ebben ugyanazt írjuk. De úgy tűnt, hogy te csak az egyik felet találtad meg emiatt.
A meggyőzésben amúgy nincsen semmi rossz, csak az érvelést néha keverik a kinyilatkoztatással. Ami nem is mindig szándékos, csak úgy sikerül fogalmazni, és akkor valaki magára veszi. De te sem most látsz először fórumot
-
Zó
tag
válasz parandroid #129043 üzenetére
Nekem inkább arra kell figyelnem, hogy ne nélküle lépjek ki, ha valamit mégis bennehagynék. De az egyértelmű pozitívum lenne, ha le lehetne globálisan vagy egyes játékoknál tiltani, vagy éppen fordítva, engedélyezni.
Offline játékban próbáltam csak, kb. 30-ból 1-szer bugzott be, akkor is csak újra kellett indítanom a játékot, így nem szívtam még vele, de főszabályként nem használom.
-
Zó
tag
válasz Wesder #129193 üzenetére
Amikor lassan 10 éves fejlesztési ciklusoknál tartunk, fel sem tűnik. A 90-es években durvább lett volna, akkor 3 év késés után minden játék DNF-nek tűnt, és generációs ugrások voltak látványban (is).
Remélem, lesz Game Passban, mert annyira sosem mozgatott meg, hogy demózáson túl bizalmat szavazzak neki. De ha nem lesz... akkor lesz időm mással játszani
-
Zó
tag
Az enyém biztos, de a jelen trendjei mellett másnak is kevesebb ok az izgalomra.
Az Ori máig tartó halogatásához az is hozzájárult, hogy évek óta elvétve kívántam rá igazán hasonlóra. A NES-es Mega Man 1 volt vagy 6 éve, ami végigment, és nem könnyedebb puzzle-jellegű 2D platformer. A múltkor néztem a Planet of Lanát, ha már Game Pass, de a tutorial után nem tudom, hogy el fogom-e valaha még indítani.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #129206 üzenetére
Részben ez is igaz, aki ott volt a szakócától az iPhone 13-ig, az valószínűleg nem az iPhone 14-től csinálja össze magát.
De aki évtizedekkel ezelőtt kezdte, az eleve ott volt a műfajok kialakulásánál, a pálcikaemberekből pedig a laikusok számára filmnek ható grafikai szint eléréséig. Egyszerűen objektíven most ekkora ugrást nehéz prezentálni, különösen, ha sokszázas fejlesztőcsapatokkal többnyire kockázatkerülően mernek tüzelni. És nyilván a Combat Evolved is frissebb volt, mint az Infinite. Bár akkoriban volt más FPS is, CoD-on, FC-n és 20-30 évesnek látszani akaró grafikájú boomer shootereken kívül. (És ezt úgy mondom, hogy nekem kifejezetten bejött a tavaly év végi RoboCop, az UE5 miatt helyenként igencsak látványos is volt.)
-
Zó
tag
válasz AMD Power #129226 üzenetére
Egyre több játéknak lesz/van gondja a 60 fps-sel, én 1080p-s kijelzőn sem tetézném a bajt. Ráadásul a nagyobb SSD is jól jöhet, az 1 TB-s XSS ugye nem lenne nagy spórolás. Az optikai meghajtó is lehet előny - ha használja egyáltalán z ember.
De a saját preferciáidat és pénztárcádat te ismered.
-
Zó
tag
válasz Redneck #129277 üzenetére
Az FH4-nél volt korábban vagy egy hét, hogy valamiért nem érzékelte addig (és utólag sem, de ez még kb. 2020-ban volt), de az még PC-s appból volt, csak gondol m, a játék szerverei miatt. Ezen kívül se konzolon, se PC-s appból nem volt ilyen, se telepített, se felhős játéknál. A mobilos egyórás teszt alatt sem.
Ettől még lehet ilyen, csak én évek óta megúsztam.
-
Zó
tag
válasz Krisz0630 #129327 üzenetére
A Guardiansszel kezdeni biztos, hogy nincs értelme. Az 1-től sem erőltetném, ha nem tetszett. Co-opra már más kérdés, ha van partner, akkor arra igény szerinti mennyiségű Halo betárazható.
Kezdési pontok szerintem:
Halo 1 - mert ez jelent meg időben először, és a 2-3 direkt folytatás
Reach - előzmény, utolsó, több szempontból legfejlettebb Bungie-darab, néhány magyar nyelvű dumával, sztoriban sem lefelével lóg ki
Halo 4 - grafikailag nagy ugrás, új trilógia kezdete, és talán a legkevésbé repetitív pályadizájnú rész
Infinite - ez az aktuális, a grappling hook trendkövető újítás, de mobilitásban hasznos, a belső részek itt a legszebbek, de a külső helyszínek ismétlődő, egyforma jellege és a rosszabb látványa (szerintem nagyon szerencsétlenül open-worldbe hajlik) rányomhatja a bélyegét (persze te lehet, hogy jobban belefeledkezel), nálunk még sok patch után is bugos volt co-opban, szólóban nem néztem
A régiek nyilván elavultabbak tudnak lenni, de az érdemi innováció ott született meg, ami persze nem meglepő, és ettől nem "kötelező" velük játszani. Valami sztoriösszefoglaló nem hülyeség, de én sem a történetért játszanám, ha mégis, akkor persze biztos nem legfrissebbel kezdeném.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #129369 üzenetére
A Dragon's Dogmának van egy érdekes témája, és a kiegészítőnek is, ezen el lehet kattiogni, de a játék 80%-a sztori szempontból gagyizás, vagy antiimerziós húzásokkal el lett komolytalanítva. Félreértés ne essék, én imádtam a játékot, és nem értékelem ezt az aspektusát, de eklatáns példa az ezer vérző sebre, mely nem tesz jót az átélhetőségnek. Túlnyomórészt a játékmenet miatt élveztem, direkt a sztoriért utólag se cesződnék vele, elolvasnék egy könyvet inkább, megnéznék 5 filmet, vagy végigjátszanék 1-2 jobb történetvezetésű játékot inkább.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #129377 üzenetére
Pont nem azt kritizáltam, de 2000 oldalas könyvet sem ajánlok végigszenvedésre az utolsó bekezdés kedvéért. A játékmenetet élveztem, a narratív keretet értékelem, de a történet egésze és vezetése miatt nem tudok rá úgy tekinteni, mint a kiemelkedő sztorijú játékra. Hányszor lehetne a játék ideje alatt elolvasni a Bűn és bűnhődést, az Apák és a fiúkat, az Oblomovot, az 1984-et vagy a Virágot Algernonnakat?
Nem vitatom el ezzel, hogy neked sokat adott ezen a téren. Ahogy másnak az is adhatott, amit te húzol le más szempontok mentén. A klasszikusok történetek nem mindig túlbonyolítottak. És a rövid ideig intenzív kattogást kiváltó sztorik sem biztos, hogy jobban belénk épülnek, mint a felszínen egyszerűbb mesék. Ezzel nem relativizálni kívánok, csak azt mondom, hogy a jó sztori nem egy egydimenziós skálán bármire és bárki szemszögéből ráhúzható valami.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz Norb79 #129506 üzenetére
Lehet felbontást állítani a YouTube-on, kevés összehasonlító videót töltenek fel manapság "nextgen" témában 720p maxban. Persze, tömörített, persze, más otthon renderelve reprodukálni, de azért jó pár videó bizonyult már relevánsnak személyes tapasztalat fényében is. Nem kell végletesen YouTube-tagadónak sem lenni, csak helyükön kell kezelni a videókat.
Az említett bug miatt tapasztalhat nagyobb ugrást a fiad, hiszen PC-n őt az nem sújtja.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #129912 üzenetére
Azért a Tango Gameworksnél volt olyan értékes tudás, melyet nem érdemes csak úgy kukázni. Marha régóta az megy, hogy évi egy-két gigacím tartja el egy nagykiadó kísérletező projektjeit, erre éppen a Tango Gameworksöt lett volna érdemes megtartani. Ők legalább gyorsan összedobtak egy jó visszhangú játékot, valószínűleg töredékéből, mint amennyiből egy-egy kínosabb szenvedést sikerül összehozni.
Nem tudom, hogy jó modell a végtelen pénzből bevásárolni, hogy legyen játék, majd aztán bezárni, miközben alig jelenik meg valaki, és mindenki ezért hisztizik. Nyilván nem látunk bele, de hasonló, kívülről fura mészárlások a játékipar történetében utólagos információkkal együtt is úgy festenek, hogy a kiadó akarta/hagyta, hogy így történjen.
-
Zó
tag
válasz l.skywalker #129939 üzenetére
FF7 Remake-ben (tudom, Boxra nincs) karbenyomás mellett R2-vel is megy a sprint, nem is jutna eszembe másként használni. Azt külön szeretem, amikor az L3-as print mellett van egy R3-as melee, a High on Life alatt kapott gyilokot bőven a Series-kontroller. És még érzésre is rossz.
Nekem amúgy a Dragon's Dogma fogyasztott el a sprint miatt DualShock 3-at egymaga, a Box-kontrollereim jól bírják, a 3 éves Series-féle is. Bár a PC többet megy, azzal pedig, ha nem egerészek, One-kontrollert vagy DualSense-t használok. A one-os bírja vagy 5-6 éve. Gyengébb az ellenállása, de nem driftel.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz tkohun2107 #129994 üzenetére
Nyugodtan mehet a 120 Hz, csak plusz lehetőségeket jelent a jobb fps-hez, frame time-hoz és kevesebb input laghoz.
-
Zó
tag
Az LG tudtommal támogatja a C1-től, és a CX is megkapta hozzá a frissítést. A tévém is írta már ki boxos játék közben, hogy ez most itt kérem, DV. Aztán lehet, hogy hazudott. A Samsung szerintemm meg leve nem támogatja még a DV-t.. A konzolhoz kapott kábellel sem volt ilyen gond.
Viszont régebbi tévémen néha kínlódik, úgy kell megbűvölni, hogy legyen kép, ha pedig megjön, hozzá sem merek érni a kábelhez. Lehet, hogy ezért van? De egyszer már csinálta ezt a CX-szel is (mostanában a CX-em PC-exkluzív, igaz, a másik tévén is ritkábban megy már Box, mint a másodlagos PC-m).
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz beyruth82 #130092 üzenetére
A női nindzsák léte az elképzelt formában erősen vitatott, és a 30%-os harcosarány is spekuláció. Kisgyerekek is voltak azokban a sírokban, lehetett egy sima mészárlás is.
Nagyon sok szokott lenni a témában a túlzás, mert jellemzően a kívánatos végeredményre szeretnének jutni, aztán kiderül, hogy belemagyárázás. Nagyobb óvatosságot ajánlok a szenzációvadász tanulmányokhoz, cikkekhez.
Ettől persze még léteztek női harcosok, de aligha az említett arányban.
Az AC persze eleve irreálisan fogja ábrázolni a nindzsákat/sinobikat (is), szóval az a legkevesebb, hogy női nindzsa/kunoicsi lesz benne. A főhősválasztás nem véletlen ilyenkor, hozzátartozik a korszellemhez, hogy ettől alapból propagandának kell-e tekinteni, az más kérdés. A Wizardry 8-ban amúgy volt női hobbit nindzsám
-
Zó
tag
válasz GoTReX #130024 üzenetére
Nem igazán GPU-ból szoktam RPG-zni, de például a Yakuzák nagyja is benne van (a korábbi részek talán inkább nevezhetők RPG-elemekkelrendelkező brawlereknek, de ott van a Like a Dragon is), vagy éppen valamelyik Persona. Vagy szokott időnként akciós lenni a hajdani 360-exkluzív Blue Dragon és Lost Odyssey, de még én sem próbáltam őket, szóval nem tudok nagy meggyőződéssel ajánlgatni.
A Fable nekem sosem jött be, és elég kevéssé nevezném RPG-nek.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #130185 üzenetére
Vagyis az első konzolok óta elengedted?
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #130310 üzenetére
Értettem, hogy konkrétan melyik két konzolra gondolsz, csak a helyzet, amit leírtál annyira nem rendkívüli (pláne most), hogy más generációk tetszés szerinti két konzolára is vonatkozhatna, a 3DO-éra pláne. Persze ettől még megértem, és biztos nem akarok rád tukmálni semmit, dőreség lenne.
-
Zó
tag
válasz icemad #130317 üzenetére
Ha ez a stílusnak szól, megértem, bár nem vagyok ennyire érzékeny. Ha az xboxos szolgáltatásoknak, játékoknak, akkor nem. Van Xboxom, bírom, jó vas, de a Starfieldnek vagy a Game Passnak ettől nem kell tetszenie. Az meg, hogy valami érdekel, vagy akár valamit kedvelek is, nem jelent rajongást.
-
Zó
tag
válasz pzstm #130371 üzenetére
Inkább onzolon terveztem játszani, de így kíváncsi leszek, hogy a 6 éve is középkategóriás procijú PC-men ki tudom-e hozni a 60 fps-t belőle, mint ahogy eddig is a 30 fps-es játékokból (egyelőre UE5 szinten is). Amennyiben igen, akkor azért nem leszek túl elégedett, ha XSX-en utólag sem műtik bele.
-
Zó
tag
válasz mcwolf79 #130380 üzenetére
A törlések bekavarnak, de nem a Hellblade 2-ről van szó? Az még meg sem jelent. A Starfield más, az már játszható 60 fps-sel is.
A 4K tévés dolgot meg nem értem, azon is leveszem a felbontást (például a RoboCopot 1080p-re is csak DLSS-szel "csaltam fel") ha kell, az XSX se visz mindent 4K-ban. Ráadásul a nagy felbontás pont nem a CPU-t terheli meg.
-
Zó
tag
-
Zó
tag
válasz beyruth82 #130447 üzenetére
Én csak az első résszel játszottam, ahhoz tudnak hozzátenni a könyvek, de nem éreztem őket nélkülözhetetlennek. Amúgy szerintem játszottam egymagával annyit, amennyi ideig a nyolc könyvet tartott elolvasni, szóval a könyvek nem jelentenek megugorhatatlan feladatot időben, nem A Gyűrűk Ura*8-szor van szó, de nyilván a többség nem fog vele vesződni, amit meg is értek (bár szerintem korrekt fantasyponyvák).
-
Zó
tag
válasz consono #130759 üzenetére
Az alapkérdés az Xbox-eladások meglódítása volt. Aki csak most ugrana be a currentgenbe vagy gondolkodna platformváltás, annak kisebb eséllyel van bármilyen Game Pass-előfizetése.
Ha eddig PS5-ön vagy PC-n CoD-oztam volna, nem biztos, hogy csak ezért rohannék XSX-et venni. Ha a PS5 és a PS+ a multihoz maradna mellé, vagy ha az ingyenes multijú PC-t sem dobom ki, akkor kevésbé jó ajánlat egy legalább egy évre tervezett játéknál (az előfizetés elvinné a játék teljes árát az élettartama alatt).
Szerintem hozni fog, de nem feltétlen úgy, hogy mindjárt az első day1 Game Pass-os CoD-dal letarolják a piacot.
-
Zó
tag
Szép elmélet, de nálam meg nem egy játék jobban fut egy ezek szerint belépő szintre is kevés 3060-on, mint XSX-en. Fordított példa most nem jut eszebe, biztos van olyan is, nem azért mondom, csak a nagyon eltérő tapasztalatok kedvéért. De pont amikkel én játszottam érintett játékokkal, megoldották a shader compilingot: várni kell, de megcsinálja előre, driverfrissítés után pedig megint.
-
Zó
tag
Nem mindig az sajnos. A Gears 2-nél abba halt bele a második végigjátszás, hogy előjött a hírhedt profilbug, szétfagy, kaputt. Elkeserítő, hogy a 360 óta nem javították, azaz még ezt a "frankó" hibát is emulálják. Ez esetben plug and not play. Ilyenkor szívesen nyúlnék modhoz vagy bármihez, de marad a remastervárás.
Próbálkoztam amúgy troubleshootinggal, az időben elvitte 5 évnyi PC-s driverfrissítést, csak eredménye sem lett.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
Szerintem új korában is borzasztóan egysíkú volt a játékmenet, nem tudom elképzelni, hogy az öregedés hova rontaná tovább. Tényleg csak azt tudom elképzelni, hogy az atmoszféra, a látvány és a hájp miatti lelkesedés miatt nem volt ez sokaknak zavaró.
A sztori mindkettőben rendben volt, de nekem Sam Lake túltolja már ezt az "én akarok lenni a finn Kodzsima" dolgot, szóval nyilván nem miatta átszottam a Controlt sem, és nem ez lenne a motivációm sem az AW2-t illetően. A survival horrorosság viszont jól hangzik.
A próba egyelőre esélytelen, a nem bejövős első rész után drágán biztos nem érdekel, de amúgy is türelmes típus vagyok. Kérdés, hogy lesz-e még Game Pass-előfizetésem, mire bekerül.
-
Zó
tag
Nem vagyok nagy Kodzsima-szakértő, így részletes hasonlításba nem mennék bele
Sam Lake-hez is nehéz "érteni", mert X évente jön egy játékuk, aztán kösd össze fejben az amúgy is agyfasz utalásokat valamivel, amit 10+ éve a játékmenet miatt untál. Meg hát a lore-hoz gyűjtögetni, olvasni, filmezni is kell, ami még ki is tolja a játékidőt, túlnyújtja a játékot.
A Control AWE-vel úgy voltam, hogy jobb AW, mint az eredeti, de lassan és hétagosan jöttek vissza csak az emlékek. Újra végigmenni azon, ami nem jött be, hát necces....
Amúgy állítólag van utalás a Quantum Breakre is, de hogy ez mennyire része burkoltan az univerzumnak, azt nem tudom. Mindenesetre filmeknél inkább túlzásnak kiégetőnek tartom az univerzumos trendet.
A mitológiai háttér már a HB1-ben tetszett, a HB2-ben még nem jutottam el semmi ilyesmiig, amióta egyszer kiléptem, nem volt kedvem elindítani sajnos.
-
Zó
tag
válasz gianni85 #131127 üzenetére
A lényeg, hogy más műfajban utazik a két stúdió, ha vannak is bizonyos hasonlóságok.
A Quantic Dreamtől nem tudom, mi kiváló, a Fahrenheitet nagyon szerettem, annak idején nagyot szólt a filmesség, de a második fele röhejes volt annak idején is, mintha egy 10 éves írta volna, akinek elgurult a gyógyszere. A Heavy Rain nem öregedett jól, és a történet viszonylagos alakíthatóságáért cserébe plothole-os. A Beyond nekem eleve csalódás volt. A Detroitra még nem vettem rá magam. (Őszintén szólva a videók alapján közhelyesnek tűnt.)
Mindenesetre nekem jelenleg a "saját" műfajuk csúcsának sem ők számítanak, a Ninja Theory interaktívabb játékaibb játékait biztos nem velükekézném.
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Robot fűnyírók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...