Új hozzászólás Aktív témák

  • r.levente75

    addikt

    Tisztelt fórumozók!
    Új szereplő vagyok itt a fórumon, segítséget szeretnék kérni.
    Kaptam karácsonyra egy xbox360-as gépet (4GB alapgép), két hét után a kontrolleren nem mindig működik a középső lapos jojstik gomb bal irányba.
    A batra lévő kimagasló jojstik gomb pedig, mintha kismadár hangját hallatná mozgatás közben.
    A garanciát már beregisztráltam az xbox honlapján, nagy nehézségek árán bejelentettem a hibát, mondván így gyorsabb lesz mint a bolton keresztül.
    Két válasz e-mailt kaptam, az egyiket egy futárcégtől, a másikat a microsofttól. Utóbbi leirja, hogy mi a teendőm, mely szerint csomagoljam be a terméket az általuk előírt módon,
    a szállítási cimkét nyomtassam ki a futárcég honlapjáról, ragasszam fel a dobozra és egyeztessek a futácéggel időpont és feladási helyszint.
    Mellesleg ne felejtsek el szállítási igazolást és nyilvántartási számot kérni! A szállítási cimkén vettem észre, hogy a termék Franfurtba megy. Az átfutási idő 20 munkanap! Igaz a terméket
    leírásuk alapján újra cserélik, és elküldik nekem.
    Információim szerint háztól házig garancia van, ha pl. meghibásodik a gép, még csere készüléket is hoznak a javítás idejére, hogy ne maradjon az ember játék nélkül.
    A kérdésem az lenne, hogy ez a történet így renben van e? Kell e nekem ilyen szinten foglalkoznom, mint vásárló egy garanciális problémával, amikor a terméket egy boltban vásároltam
    a két éves regisztrált garancia megtörtént. Számításom szerint 20 munkanap azaz egy hónapig nem tudom használni a gépet! Merjem e elküldeni a hibás termélet, egy általam idegennek
    vélt helyre?
    Segítségüket várva üdvözlettel egy lelkes forumozó.

Új hozzászólás Aktív témák