Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz ldave #62126 üzenetére

    Nem értek a rogue-hoz, de megnézve a warcraftlogs-os adatokat nekem nem tűnik úgy, hogy nagy különbség lenne a 3 build között (HC BH top 10 killek között mind a három build képviselteti magát). A mage az tényleg szét van esve, a fire/arc nagyon jók, míg a frost jelenleg játszhatatlan.
    Wlock és mage karaktereim vannak, és azt látom, hogy a mage talentolását nagyon rossz irányba vitte el a blizzard. A 3 buildet megpróbálták bekategorizálni (frost pvp, fire aoe pve, arcane single trg pve), és a talentok valami nagyon buta módon a következőképpen vannak felosztva: low-skill talent; progress/tanulófázis talent; "pro" talent. (Ahelyett, hogy mindhárom buold játszható lenne mind pvp/aoe pve/st pve-ben a talentok olyan felosztásával, hogy pvp/aoe/st) Ezt ráadásul annyira rosszul valósították meg, hogy bizonyos esetekben a "pro" talent közel használhatatlan a fightok nagy részén (Rune of Power), vagy a low-skill (többnyire passzív) talent minden szituációban a legjobb választás, az hozza a legjobb dps-t.

    Ezzel szemben a wlock talentok lehetőséget adnak arra, hogy egy adott buildet játszon az ember aoe és single trg bossokon is. A mage esetében az aoe az szigorúan fire, a ST pedig arcane (a fire 2p tier bonusa miatt a fire ST-on is beérte az arcane-t, sőt ki is előzheti, de ez egy viszonylag magas ilvl (695+)-nél jelentkező dolog, és teljes egészében a tier bonusra van alapozva, ami 6.2-vel ugrik).

    Van két mage talent, amit a community 95% gyűlöl (Rune of Power - RoP és Prismatic Crystal - PC). Soha annyi játékos nem hagyta ott a mage klasszt, mint a WoD alatt, mindezt úgy, hogy a mage most az abszolút legjobb dps class, ha valaki megnézi a warcraftlogs-on, akkor BRF mythic (de HC és normalban is) a 10 bossfigtból 9-nél mage-ek vezetik toronymagasan a dps listát. Nem tudom, hogy más klasszoknál is van-e olyan spell, ami annyira függ a tanktól, mint a PC. Egyetlen indokolatlan mozgás a tank részéről, és nullázta a mage legfontosabb dps cooldownját... szerintem egy dps játékos teljesítményét ennyire kiszolgáltatni a tankok tankolási képességének nem egy normális elképzelés - hozzáteszem, hogy fire builddel ezt a talentot nem is egyszerű használni (mondjuk én imádom, de belátom, hogy valóban nagy gyakorlatot és odafigyelést igényel). A wlock talentjai mind egyszerű cooldownok, vagy passzívok, stb. de ez a két mage talent teljesen kilóg a sorból; a PC az egyik kedvenc spellem, és őszintén remélem, hogy tesznek valamit annak érdekében, hogy a tank képességeitől egyáltalán ne függjön, hanem kizárólag csak a mage játékosétól. A RoP-t gyakorlatilag mindenki utálja, még az abszolút top guildek mage-i is csak 1-2 fight alatt használták BRF-ben, mert anniyra idegesítő (főleg mióta új animációt kapott...), kicsit is érdekesebb mozgással járó fightok alatt használhatatlan. Már pandaria óta folyamatosan tele vannak a fórumok azzal, hogy tüntessék el, de ehelyett a blizz még tovább nerfelte a már amúgy is gyenge mirror image-et..., ami egy kellemes és ikonikus mage spell volt mióta megjelent. Most olyan remek (agyonbonyolított) telentjaink vannak, hogy lassan kb. mindegyikre addon kell...

    Most már én is úgy vagyok vele, hogy lehet, hogy 6.2-vel átállok a wlockra, és azzal fogok progresselni, mert egy kiegészítő alatt most fogja a blizz másodszorra (vagy inkább harmadszorra, ha a single trg fire-t is beleveszem) eljátszani, hogy totál más típusú gear kell PVE ST progressre... (szerencsére a fire aoe-t már nem fogja semmi behozni, de az endboss ugyis mindig ST...), és teszi mindezt úgy, hogy a PC-t nem fixálja, a RoP-ot továbbra is erőlteti bizonyos fightokra.

Új hozzászólás Aktív témák