Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Fandango #60590 üzenetére

    A játék érdemi része összetettebb, mint valaha volt... régen ugye volt egy raid spec, meg egy pvp. Ezzel szemben ma 2 (majdnem 3) specet váltogatok folyamatosan BRF-ben, a talentokat bossfightonként állítgatom. Ha valakinek a régi talent-rendszerben való bohóckodás (igen azt én bohóckodásnak tartom, ha valaki nem a legoptimálisabb buildet követi, hanem kitalál minden működésképtelen zöldséget) jobban bejött, mint a mostani, ahhoz nem tudok mit hozzáfűzni. Régen a talentfa trollkodásra volt jó, ma valós opciókat kínál fel.

    Ha a statokra gondoltál, ahhoz szintén nem tudok mit hozzáfűzni, gondolom neked jólesik 14k-s enchantokat váltogatni... ha egy játék attól PRG, hogy napi 2 órát kell farmolnom (ez a tevékenység amúgy káros az emberi agyra), hogy ki tudjak fizetni egy stat optimalizációt, akkor köszönöm, nekem elég lesz a nem-RPG része is. Engem a magam részéről tökéletesen hidegen hagy, hogy milyen gearem van, ez egy eszköz arra, hogy raidezhessek, ha túl jó a gearem, akkor a raid élvezhetetlen, pl. én normal BRF-et már nem tudom élvezni, nyilván ezért is járok kizárólag heroicba (majd mythic-be). A CM-ban az a különlegesen jó, hogy nincs gear upgrade (jó lenne egy olyan raid mód, ahol fix ilvl lenne, fix gearrel és a bossok nem lennének hétről hétre könnyebbek - azok lennének, de csak a tanulási folyamat miatt). A overgearelt raidezés csak a rosszul játszó emberek rossz beidegződéseit rögzíti még mélyebben, mert nem kényszeríti őket arra, hogy jobban kezdjenek el játszani. Éppen ezért statokkal sem kívánok foglalkozni, illetve hülyeségnek tartom a random jutalmazást is (drop az adott itemben lévő statok relatív hasznossága). Warcraftlogs... alapján elég jól lehet látni, hogy ki milyen teljesítményt nyújtott, ezt be kéne építeni a kliensbe, és ennek alapján kéne tokent adni a játékosoknak - aki epic ratinget ért el, kap 83-at, aki szürkét (azaz carryzték) kap 10-et. Ezekből a tokenekből lehetne közvetlenül ilvl-t vásárolni, az adott karakter (class+spec) stat összeállítása már automatikus lenne (ugyanúgy, mint most a rotáció/spellek...). Ez azért is lenne jobb mechanizmus, mert a valóban jó játékosok gyorsabban geareződnének, gyorsabban szétszakadna a mezőny, a pugokban nem kéne járóképtelen emberekkel vacakolni egy adott ilvl-en. (sokkal egyértelműbb összefüggés jönne így létre az ilvl és a skill között).

Új hozzászólás Aktív témák