Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diarmand

    senior tag

    válasz TESCO-Zsömle #49919 üzenetére

    Valahol ez is a statisztika alapú MM felé vinné el a dolgot, amiről volt már itt szó nem is egyszer. Vannak akik amellett kardoskodtak, hogy úgy lenne tökéletes, mások meg azzal az indoklással reagáltak, hogy akkor sokkal unalmasabbak lennének a csaták, hiszen egy Radley-Walters-t csak akkor szerezhetsz meg ha irdatlan nagy szerencséd van és a csapatotok jelentős százaléka nyomorékokból áll és/vagy az ellenfelek is. Én az utóbbival értek egyet, hogy úgy unalmasabb lenne a játék, hisz minden meccs ugyanarról szólna.
    Most meg ki lehet kapni három perc alatt is, lehet nyerni három perc alatt is és egyedül is eldönthetsz meccseket, ha jobb vagy mind az ellenfél csapatából a maradék négy-öt játékos. Azonos képességű stronk plajerek mellett ez nem történhetne meg.
    Tény, hogy szívesen kipróbálnám, hogy milyen lenne egy - akár a WoT-on belüli számérték alapján - statisztika szerinti MM, de kétlem, hogy jobb lenne tőle a játékélmény. Ugyanúgy ki tudnátok kapni akár többször is egymás után (akkor vajon mi lenne az indok a szopóágra, hiszen meg lenne az egyensúly), pont ahogy most is és ugyanúgy lennének hosszabb távú nyerési sorozatok is. Viszont sokkal hosszabbak lennének a meccsek a zöldikéknek és az afölöttieknek.

  • dfsz34

    őstag

    válasz TESCO-Zsömle #49919 üzenetére

    1) Már az is sokat segítene, ha tegyük fel a mostani mm kiválasztana 30 játékost, eddig gondolom az egyszerűek is tudnak követni, semmi változás.

    Utána egy algoritmus, ami figyelembe venne egy csomó szempontot (játékos tudása, tank felszereltsége, akár figyelhetné az adott napi eredményeket, ki van leszálló ágban stb stb), megpróbálná a lehetőségek szerint kiegyensúlyozni a két csapatot.

    Hangsúlyozom, ugyanarról a 30 játékosról beszélek, mert különben jönnek a károgók, hogy mennyit köll várni.

    Ez egy nagyon könnyen megvalósítható dolog lenne.

    2) Az RNG mágiát minimálisra szorítani, mert jelenleg túlságosan beleszól a csatába. Túl gyakran nem engedi kilőni a tankot, ott futkos egy csomó két számjegyű hp-s tank, de lepattanó, kritikál nulla meg totál mellé, ilyeneket lehet rájuk lőni. Ez nagyon gyakori jelenség.

    3) Ha mégsem akarnak jobban kiegyensúlyozni, meg RNG hatás csökkenteni, akkor legalább annyit megtehetnének, hogy a győzelem súlyát a kapott xp-re és kredit-re lecsökkentsék. Ez a jelenlegi rendszer teljesen torz, tegnapi példám, hogy a vesztes csapatban brutál sebzés, komoly harc után kapok annyi xp-t, mint a győztes csapatban egy olyan tank, ami elgurult a közeli bokorig és lőtt egy sebzőt.

    Ha a győzelem helyett az egyéni teljesítmény lenne a kapott xp és kredit fő tényezője, persze lenne bónusz a győzelemre, csak ne ilyen brutális különbség legyen, mint most.

    A medálok valamit segítenek, de nem kapok mindig medált, sokkal bátrabban meg kéne reformálni ezt az xp és kredit számolást.

    Amikor ennyi agyhalott van és a győzelem sokszor fizikailag sem lehetséges, hiába szántja fel az ember a pályát, akkor az iszonyú frusztráló. Mert egy olyan tényező, amire ilyenkor egyszerűen nincs hatással az emberi teljesítmény, max ha kilövök 10 tankot és sebzek 10 ezret, akkor nyerne a csapatom, ugyan már. Lényegesen csökkenne a frusztráció.

    Az ok, hogy esetleg nem a foglalásra törekednének a csapatok, hanem a harcra, de jelenleg túl sok a bónusz, ami a győzelem után jár és rengeteg lett az idióta, akik miatt nem lehet győzni.

    A másik, hogy szerintem még a csata menetére is jótékony hatással lenne.

Új hozzászólás Aktív témák