Új hozzászólás Aktív témák

  • Chris0321

    addikt

    World of Tanks Magyar Portál

    ¤ A japán tankok összességében jól szerepelnek a statisztikákban.
    ¤ A vizes lőszertároló perk (legénységi skill) bevezetése se nem válaszlépés, se nem szándék arra, hogy ne legyen olyan sok lőszerrobbanás a játékban.
    ¤ Kérdés: ,,Miért tart ilyen sokáig bevezetni az új perkeket?" Válasz: ,,Mert ez ilyen sokáig tart." (Hát nem tündibündi? grin hangulatjel - a ford.)
    ¤ A fejlesztők fokozottan figyelni fognak az arty szereplésére a pontosság nerf életbe lépése után.
    ¤ A járművek álca értéke a magassági értékeik alapján van számolva.
    ¤ Statisztikailag a Type 62 és a Type 64 teljesen rendben van.
    ¤ Kérdés: ,,Hol vettek figyelembe a fejlesztők egy esetleges arty nerfet 9.6 előtt?" Válasz: ,,Mi mindig figyelembe veszünk valamit, de nem mindig kerül megvalósításra."
    ¤ Kérdés: ,,Mindig vannak trollok akik arra provokálnak, hogy lőj beléjük és az ezért kapott kompenzációval gyarapítják a bevételüket. Mi legyen velük?" Válasz: ,,Ne lőj beléjük."
    ¤ A fejlesztők figyelnek arra, hogy az artyk kellően pontosak legyenek.
    ¤ Egy speciális perk bevezetése, mely megnövelné a tűzgyorsaságot a balansz szempontjából legalábbis rizikós lenne, ha a hatás jelentős volna.
    ¤ Kérdés: ,,Miért veszítenek a kis kaliberű lövedékek túl sokat az átütőerőből a távolság növekedésével?" Válasz: ,,Kevesebb súly = annál nagyobb energiaveszteség minél nagyobb a távolság."
    ¤ A lövedékek röppályájának tényleges esélye a célkör 10 szektorán belül nem lesz nyilvánosságra hozva.
    ¤ A Sztálingrád pályának nincs nagyobb esélye, hogy játékba kerüljön a többivel szemben.
    ¤ A GW E 100 nem lesz lecserélve egyelőre.
    ¤ A Mauschen egy igazi tank project volt, nem kitaláció.
    ¤ A VK 4502B cseréje a Mauschen-re nem változtatja meg a játékmenetét, ugyanúgy egy hátsótornyos jól páncélozott tank lesz.
    ¤ A játékosok véleménye nincs befolyással a tankok balanszolására. (Értsd: bármit mondasz, a WG-nél süket fülekre talál. - a ford.)
    ¤ Amikor kijön a bővített tank karakterisztika, néhány nem lesz feltüntetve (pl.: talajellenállás), míg mások igen (pl.: ágyúsüllyedés).
    ¤ Ehhez kapcsolódóan a változások a garázsban a tank paramétereket és a tank kiválasztás szűrőit fogja érinteni.
    ¤ Storm állítja, hogy a pontosság nerf a célkör összes szektorát érintette és nem csak a közepét.
    ¤ A pontosság nerfhez kapcsolódóan Storm álláspontja az, hogy mostantól az artyknak nem érdemes a tankok tetején lévő géppuskákat, másodlagos ágyúkat célozni és a nem hajszálpontos célzás is csak egy egészen kicsit változott.
    ¤ Az AMX CDC-nek rosszabb az álcája, mint a többi járműnek. (Valószínűleg az azonos tierű és típusú tankokhoz képest. - a ford.)
    ¤ Egyelőre a WG nem változtatta meg azon döntését, hogy nem veszik ki a szakaszos feladatokat az egyéni küldetésekből.
    ¤ A Francia ág nem fog kapni egy teljes második közepes ágat, nincs elég jármű hozzá.
    ¤ A Havok nem fogja befolyásolni a játékmenetet, az csak vizuális rész.
    ¤ Új hangok fognak bekerülni, mint ahogy egy új hang motor is.
    ¤ A lehetőség, hogy az artyk több exp-t és kreditet kapjanak meg lesz tárgyalva.
    ¤ Ebben az évben új tartalmak érkeznek a játékba.
    ¤ Némi változás is lesz majd a szpotolási rendszerben, még idén.
    ¤ Storm állítja, hogy a kredit / exp bevétel ninja-nerf konspirációs elméletek nem igazak. A számos eseményt belevéve a tankok sokkal többet keresnek, mint 2 - 3 éve.
    ¤ Néhány tier X-es magas átütőerejű ágyú nerfelve lesz, hamarosan.
    ¤ A Mausnak van a legnagyobb esélye pattintani a találatokat a saját tierű nehéz tankok között.
    ¤ A jövőben hangokat (legénységi) fognak hozzáadni a különböző elért találatokhoz is, például a találat az ellenséges ágyún, ám nulla elért sebzés. Annak érdekében lesz több hang, hogy a játékosok könnyebben megértség, hogy mi a helyzet.
    ¤ Storm nem csinálja az egyéni küldetéseket. ,,Túl lusta vagyok hozzá." (Én is az lennék, ha meglenne mind a 4 tank előre. - a ford.)
    ¤ A WG folyamatosan dolgozik az optimalizáción.
    ¤ A büntetés (kredit levonás) azért mert artyval splash-el megsebzel egy csapattársat nem lesz kivéve. Sok troll sebezne szándékosan.
    ¤ A fejlesztők kísérletezni fognak a ,,fog of war"-al (elrejtett ellenséges csapatlista) random csatákban.
    ¤ Egyetlen tank sem került be a játékba azokkal a paraméterekkel amikkel a szupertesztek során rendelkezett. Egyszer sem.
    ¤ Az ok amiért a VK 4502B le lett cserélve a Mauschen-re az az, hogy a legkevésbé sem volt történelem hű.
    ¤ Storm egyet ért azzal, hogy a WG egyik legnagyobb hibája az az, hogy minden túl sokáig tart nekik, de ezt nem köztéma tárgya.
    ¤ A pályák méretének másfél, vagy kétszeresére növelését csak a lassabb tankok szenvednék meg.
    ¤ Az arany lőszer nem lesz kivéve a játékból.
    ¤ Az AMX-30 ág csak két tankból fog állni, az AMX-30 Prototype-ból és az AMX-30-ból.
    ¤ Storm megerősítette, hogy a Havok félre lett téve egy komplett kivizsgálásra, jó darabig még nem fog megjönni.
    ¤ Storm egyetért azzal, hogy ha az artyk több exp-t kapnak a sebzés fejében, akkor kevesebb időt kell kisebb tierben a fejlesztésükkel eltölteni ami jó dolog.
    ¤ Az AMX CDC 9.6-ban csak a prémium boltban érhető el, a játékban aranyért vásárolható majd csak 9.7-ben lesz.
    ¤ Storm szerint a szpotolás mechanizmusa teljesen őszinte.
    ¤ Storm nem ért azzal egyet, hogy Sztálingrád és Kharkov ,,csőalagút" pályák lennének és ezek szerinte nem túl zártak. Játszott rajtuk nehéz tankkal és TD-vel is és szerette őket.
    ¤ Storm tagadja, hogy a Mausnak jó statisztikái lennének, mert csak jó játékosok játszanak vele. Nem csak a profi játékosok játszanak vele, mint ahogy a többi tankkal sem.
    ¤ Az ágyúnak nem lesz ,,fizikai test" megcsinálva, mert állandóan megsérülne amint nekiütődik valaminek.
    ¤ Storm szerint nem jó ötlet az artyknak egy állandó, alacsony sebzés nagy területre változatot csinálni, mert jobban idegesítené a többi játékost, mint egy esetleges egylövéses halál.
    ¤ A WG még mindig fontolgatja, hogy valahogy el lehessen tüntetni bizonyos játékosok nick nevét a csatákban. (Nincs megindokolva, hogy miért lenne ez szükséges. - a ford.)
    ¤ A VK100.01 ,,Mammut" nem lett megcsinálva tier IX-re a Mauschen helyett, mert a páncélzata túl vékony.
    ¤ Storm megerősíti azt a nézetet, hogy a nagy pályák automatikusan rossz menetet eredményeznének a lassú tankoknak.
    ¤ Úgy tűnik, hogy a célkörök közeli objektumokra ,,ragadása" külső nézetben nem lesz megváltoztatva.
    ¤ A Mines pálya felső bázisának előnyös kialakítása a másikhoz képest meg lett változtatva a 9.6-ban.
    ¤ Storm szerint az, hogy a játékban jelenleg lévő pályák 2/3-a ,,csőalagút" szerűek, nem igaz. (Pedig nagyon is igaz. - a ford.)
    ¤ A lánctalp által felfogott és elnyelt találat soha nem fog páncél által felfogott potenciális sérülésnek számítani.
    ¤ A Chieaftain Mk.2 (ami az FV215b helyére jön) ,,király" lesz.
    ¤ Storm kommentje a ,,skill" alapú matchmaking javaslatokra, amikben a játékosok azt javasolták, hogy válogassák a játékosokat ligába, vagy szedjék szét a játékos bázist úgy, hogy mindenki azonos szintű játékosokkal kerüljön össze: ,,Ez csak a ,,pwn" (player owned = birtokolni a játékost, a szlengben pedig valakit könnyedén ,,bedarálni") faktort csökkentené. Semmi érdekes nem lenne abba, hogy a csaták hajszálon múlnának. A ,,pwn" és a ,,bukta" körök váltakozása azt eredményezi, hogy a játékosok még többet játszanak."
    ¤ A legtöbb ellentmondás aközött amit a játékos lát és az ütközési modell között könnyen orvosolható a talaj minőségének legalább egy szinttel magasabbra állításával, mint a minimum.
    ¤ A Chat 2.0 részenként lesz bevezetve.
    ¤ Egy szakasz kereső opció is be lesz vezetve.
    ¤ Az új BugWorld verzió 9.7-ben fog érkezni, de csak belső változások lesznek, leszámítva egy esetleges apróbb FPS növekedést, a játékosok nem fognak semmit se észrevenni belőle.
    ¤ Storm szerint, azon hiba kijavítása, miszerint a tankok ugranak (teleportálnak) mikor messziről nézzük elsődleges prioritású. (Szaggatott, kihagyó mozgás, mintha itt, aztán meg már ott lenne a tank. - a ford.)
    ¤ Storm szerint a HD pályák készítése sokkal könnyebb lesz, mint a HD tankoké, mert esetükben nincs az a pokoli folyamat míg összeszednek minden hivatalos információt az adott modellről.
    ¤ Egy játékos közzé adott egy vizsgálatot miszerint jó volna, ha a csapatok ilyen mm leosztást kapnának: 1 - 2 könnyű tank, 0 - 2 arty, 3 - 5 TD, 4 - 6 közepes tank, 4 - 6 nehéz tank. Storm azt válaszolta, hogy a statisztikák szerint a csapatok általában pont így vannak felállítva, néhány eltéréssel bizonyos tierekben.
    ¤ A 9-es patch-ek mindegyike FPS növekedést és kevesebb befagyást is hozott.
    ¤ A fejlesztők hatékonyabb kommunikáción dolgoznak a mod-ok készítőivel, a patch-ek utáni könnyebb és gyorsabb modolhatóság érdekében.
    ¤ Amikor a páncélzat által felfogott lövedékek paraméterei érkeznek, a lepattanó is és a lánctalpat ért találat is, ha az átütötte az alvázat bele fog számítani sz értékekbe.
    ¤ Storm szerint az egyéni küldetések következő szezonja idén még nem jön. (Tehát a jelenlegi küldetéssorozat ezek szerint legalább egy évig lesz elérhető. - a ford.)
    ¤ Storm szerint az egyéni küldetések feladatai nincsenek káros hatással a random csatákra. (Akkor mégis mi az a hiszti orkán amit folyamatosan kapnak az egyéni küldetések miatt, hogy a játékosok nagy része semmi mással nem törődik csak a küldetésével és nem érdekli sem a csapata sem, hogy nyer-e, vagy sem?! - a ford.)
    ¤ Nem lesz ,,skill" alapú MM random csatákban. (Persze, hogy nem LESZ, hisz már jó ideje az VAN! - a ford.)
    ¤ A + / - 2 tieres MM besorolás nem lesz változtatva.
    ¤ Az új fizikai mozgási rendszerrel kiküszöbölhető lesz számos eset mikor a tankot megakasztja a környezet.
    ¤ Az arany lőszer körül kialakulsz hisztéria esetében Storm egyetért azzal, hogy a legtöbb ember mások véleményét ismételgeti ahelyett, hogy elgondolkodna a saját véleményén. (,,Egy h*lye százat csinál." DE, ettől még tényleges a probléma az arany lőszerrel. - a ford.)
    ¤ A csapattárs ölésért járó ben nem lesz szigorítva.
    ¤ A Mauschen a játékbéli beállításaival sokkal inkább történelem hű, mint a túlbuffolt VK4502B volt.
    ¤ A kamu járművek (soha nem létezett) közül annyi el lesz távolítva a játékból amennyi csak lehet.
    ¤ A ,,skill" alapú MM besorolás a csapat csatákba lesz bevezetve.
    ¤ A lehetőség, hogy egy adott pályához igazodva válasszunk járművet a csapat csata játékmódban lesz elérhető.
    ¤ A Maus statisztikailag jól viseli magát, benne van a top 3-ban a tier X-es járművek listáján.
    ¤ A World of Tanks soha nem lesz előfizetős játék.
    ¤ A 25%-os RNG biztosan nem lesz csökkentve.
    ¤ Az E 100 HD modellje 9.7-re lett elhalasztva.
    ¤ Storm állítja, hogy 9.6 előtt a bokrok az összes pályán át lettek nézve hibák után és csak Prokhorovka-n voltak bugosak.
    ¤ Az elkövetkező patch-ek valamelyikében Prokhorovka át lesz dolgozva. A hegy el lesz mozgatva és egy másik rész nyitottabb lesz.
    ¤ A TD látótáv nerf annak érdekében lett bevezetve, hogy még dinamikusabbak legyenek a csaták és, hogy ezzel ,,megtanítsák a TD-ket mozogni".
    ¤ Prokhorovka-val ellentétben, Fiery Sailent ,,szigete" nem lett megváltoztatva.
    ¤ A fejlesztők lassan befejezik az új mozgási fizika tesztelését, a publikus tesztelés nemsokára érkezik.
    ¤ A szpotolási rendszer nagyon régóta nem változott.
    ¤ A nagyméretű pályák tesztelése során a jelenlegiekhez viszonyítva azt tapasztalták, hogy több volt a vezetés, mint a lövöldözés és ez nem pont az a hatás amit el szeretnének érni.
    ¤ A Chieftain Mk.2 idén érkezik, Storm már várja.
    ¤ Lehetséges, hogy a páncélt nem átütő HE gránátok elvesztett sebzés mennyiségét a páncél által felfogott sebzésnek lesz beszámítva.
    ¤ Storm a ,,skill" alapú MM-ről: ,,Tönkretenné a játékot. Számtalanszor elmagyaráztam már, hogy az azonos képességű játékosok ellenni csaták fárasztóak és unalmasak lennének." (Ja, helyette vannak a lila - kék - zöld vs. vörös hadsereg, 1 / 2 / 3 / 4 / 5 - 15-ös, 3 - 4 perces csaták áradata. Nem értem miért tagadják a nyilvánvalót. - a ford.)
    ¤ Kérdés: ,,A 25%-os RNG átütésre vonatkozó csökkentése?" Válasz: ,, A valóságban az átütés sokkal nagyobb skálán mozog." (Welcome to World of Russia! - a ford.)
    ¤ A PvE (player vs environment = játékos a környezet ellen, itt játékos bot-ok ellen) mód úton van.
    ¤ A fejlesztők megtárgyalták annak lehetőségét, hogy teljesen el legyen távolítva a csapatsebzés, de végül úgy döntöttek, hogy nem veszik ki a játékból.
    ¤ Kérdés: ,,A VK 4502B lehetne egy alternatív páncélteste a VK 4502A-nak a jövőben?" Válasz: ,,Nem tudok mit mondani."
    ¤ A járművek népszerűsége nem kapcsolódik szervesen a hatékonyságukhoz, a lassabb járművek népszerűtlenebbek, tekintet nélkül a képességeikre.
    ¤ Javaslat: ,,A nem túl, vagy egyáltalán nem aktív játékosok kapjanak 0 exp-t a csatáért." Válasz: ,,Sajnos egyelőre ez nem lehetséges. Rengeteg rossz játékost érintene."
    ¤ Jelenleg nincs más jelölt a Jagdpanzer E 100 helyére, ezért nem lesz lecserélve.
    ¤ Úgy tűnik az E-25 méretei mégsem lesznek módosítva. Azért, mert senki sem tudja a pontos értékéket, ugyanis soha nem volt megépítve.
    ¤ Az arty exp buff meg lesz tárgyalva.
    ¤ Kérdés: ,,T-34-2 buff?" Válasz: ,,Még nem tudjuk, meg kell néznünk a statisztikákat."
    ¤ A prémium account játékos általi szüneteltetése (felfüggeszteni, hogy nem menjen ,,üresjáratban") nem lehetséges, mert anyagilag a WG álltal nem bevállalható. (Érthető, hisz ha veszek 24 órát és azt csak akkor indítom el, ha játszok, akkor akár - függően a szabadidőtől - jóval tovább is lehet húzni, mint a tényleges 24 óra így pénzt spórolhatnék, ami viszont a WG-nek elfogadhatatlan, hisz ha egy héten összesen csak 20 órát játszok nem kellene megvennem a 7 napos prémium fiókot. - a ford.)
    ¤ Nincs elég jármű, hogy lehessenek tier IX-es és X-es könnyű tankok.
    ¤ Storm szerint bizonyos okok miatt igen nehéz kijavítani azt a hibát, hogy alkalmanként folyamatosan csak 4 - 5 pályát forgat a játék.
    ¤ Egy játékos javaslata szerint lehetnének random éledési pozíciók a pályákon. Storm erre annyit reagált, hogy akár csak 50 méterrel odébb tenni a kezdő pozíciót egy adott pályán az komoly balanszbéli problémákat eredményezne.
    ¤ Az időnként előforduló ,,érdekes", vagy ,,furcsa" csapatlista az miatt van, hogy akkor abban a pillanatban nem volt jobb az összetétel a csataváró listában. (Értsd: például a ~ 10 db Tigris, 5 db T25/2 vs. 10 db IS, 3 db Panther csapat összeállítás. - a ford.)
    ¤ Strom személyesen ellenőrizte az Airfield pálya bokrainak álca értékét és rendben találta őket.
    ¤ A WoT Dx11 támogatása fejlesztés alatt áll, a Dx12 támogatás pedig még nincs elkezdve.
    ¤ A Leopard 2 prototype 105 mm-es ágyúval nem volna megfelelő utód az E 50M számára.
    ¤ A Krupp-Steyr Waffenträger úgy tűnik nem vásárolható prémium tank lesz, hanem valamilyen ,,event" alkalmával lesz megszerezhető.
    ¤ ScorpionLord ¤

Új hozzászólás Aktív témák