Új hozzászólás Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz LK #74235 üzenetére

    Nem személy szerint rád vonatkozott a E/2-ben írt mondatok - általánosságban, az eméletgyártókra.

    Például a friss játékosok (illetve gyenge képességű) millóinak nem akarják elvenni a kedvét a játéktól.

    A friss játékost, a gyengejátékost is - ha feltételezzük, hogy a rendszer létezik és működik valamint kiegyenlített a hatása (ha nem kiegyenlített mi alapján válogat?) - ugyanolyan mértékben fogja támogatni, mint elkaszálni. Akkor miért foglalkozni ezzel?

    Az általános tapasztalat még mindig az, hogy a jó, jobb játékos többször nyer mint veszít - illetve a rossz és gyenge többször bukik - úgy néz ki ez a feltételezett rendszer nem igazán látja el a feladatát.

    A friss és gyenge játékosok kedvét önmagában biztosítja az, hogy:
    - random az MM - jókhoz/rosszakhoz egyaránt beteszi őket
    - +/- 25% random faktor - ami szintén mindenkire vonatkozik
    (mellékesen az újak nem azon görcsölnek, hogy megvan-e minden nap a kitűzött win rate, meg WN érték - én így emlékszem vissza kezdő időszakomra)

    Ezek önmagukban is elég nagy "szerencsejátékot" biztosítsanak, hogy a gyengék ne érezzék úgy, hogy mindig elkalapálják őket (na és mellékesen a jobbakis megkapják, hogy nem mindig tudnak mindent lehozni
    - funfact: mindig nyerni sem jó - hosszú távon az ember megunja, ott hagyja; nincs kihívás)

    Hogy ennyi változón felül miért van szükség még tovább keverni a háttérben a sz*rt... azt nem látom be.

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Új hozzászólás Aktív témák