Új hozzászólás Aktív témák

  • Cray Tyler

    senior tag

    válasz Djuree #51145 üzenetére

    Ez is általánosítás. Egy csapat med körbehugyoz egy csapat TD-t ha hülyén helyezkednek vagy nem védik egymás seggét.

    Engem most az kezdett zavarni, hogy pl egy balszárnyas flankelésnél (tökmindegy milyen map) ha látom, hogy az RNG bead a saját csapatomnak 4-5 lepattanót, az ellenfélnek meg beadja az összes 1st shoot-ot találatra (critre, gyulladásra), akkor 80%, hogy eldőlt a csata. Fordítva ugyanez. Jó példa mines vagy karelia: mindenki rongyol fel a dombra, az első 2-3 tank amikor találkozik a másik csapat leggyorsabb 2-3 tankjával: ha beadja nekünk az RNG az első pár lövést, akkor miénk a vár, az esélyeink megnövekednek a csata hátralévő részében.
    Persze a szerencsével kiharcolt jó kezdőpozíciót is el szoktunk bukni ha továbbiakban nyomik vagyunk, ez simán benne van.

    Teoretikusan:
    Ha azt veszem, hogy a naaaagy összesített winrate átlaga mindig 50% (ez ugye egyértelmű remélem mindenkinek), akkor érthetővé válik számomra, hogy miért kell az a +/- 25% RNG. Alacsonyabb RNG százalékkal szerintem unalmasabb lenne a gameplay. Mondom mindezt úgy, hogy én is anyázok halkan, amikor nem adja be (pl tuti helyre célzott "na ez k@rvaélet hogy átüti a kis köcsögöt" lövés lepattanásakor).

    szerk: az elméletem statikus, tehát feltételezi, hogy mindenki tud lőni, helyezkedni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák