Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz ooloo #199661 üzenetére

    Én például azért nem reagáltam arra a replay-re, mert nem néztem meg. :D
    Emlékszem, hogy érdekelt a dolog, lementettem, hogy másnap megnézem, de tök kiment a fejemből, most meg már nem játssza le. Ha vége a maratonnak, lehet hogy felrakom azt a klienst ami lejátssza.

    És ha már úgyis előjött ez a szerver bug téma, a napokban belefutottam pár érdekes videóba amit amúgy is meg akartam osztani:

    1) PEEKER'S ADVANTAGE & DESYNC EXPLAINED/DEMONSTRATION - PUBG
    Ebben a videóban egy másik játék kapcsán beszél a streamer a deszinkronizáció jelenségéről. Elég érdekes téma. Azt állítja, hogy például PUBG-ben aki kinéz a sarkon az előnyben van azzal szemben aki már célozva várja a kinéző ellenfelet. Előbb látja meg az ellenfelet és úgy tud leadni rá már lövést az még nem is látja őt hiába várja célra tartva. Visszavonulásnál meg pont fordítva van, ott meg elméletben már fedezék mögött van a játékos közben a másik még látja és tudja lőni.
    Azt állítja, hogy ez minden lövöldözős multiplayer játékban meglévő jelenség. Jó lenne kivizsgálni wot-ban is, mekkora hatása van. Például gyakorlóban lehetne tesztelni aztán videóban szinkronba hozni és egymás mellé rakni a két játékos szemszögét.
    Itt pedig ugyanez a csávó egy olyan esetet magyaráz amikor kliens szerint lőtt, de a szerver nem regisztrálta a lövését, lehet nálad is hasonló bug volt: [1p 41mp-től]

    2) Hogy wot-os példát hozzak épp nemrég mentettem le egy ezzel a jelenséggel kapcsolatos jelenetet skill4ltu-tól: [klip]
    Az első lövés arra példa, hogy látszólag már fedezék mögé ért a tank mégis sikerült meglőnie. Ez elég gyakori eset, ilyen előfordult már velem is többször, úgy is hogy én lőttem meg úgy is, hogy engem lőttek. A második lövésnél meg még jobban kikerekedtek a szemei ott rohadtul le volt maradva a szerver és a tisztán becélzott tank helyett a házsarokra ment a lövés. :D
    SirFoch szokott használni olyan mod-ot ami egyszerre mutatja a sima és a szerver célkeresztet, ott gyakran lehet látni, hogy mennyire le van maradva néha a szerver a klienshez képest. Valahol láttam egy klipet tőle ahol a T49-cel sima célzó már majdnem teljesen be volt szűkülve mikor a szerver célzó még a célra sem volt ráállva és még el sem kezdett zsugorodni. Most nem találom ezt a klipet, de gondolom el tudjátok képzelni. :)

    3) Ha már bugok, akkor itt van az a bug is, hogy egy csomó tanknak rossz helyre lett rakva sniper nézetben a kezdőpont ahonnan nézel. Így gyakran előfordulhat hogy árkád nézetben rá tudsz lőni az ellenfélre sniper nézetben meg nem. Ezek egy része már javítva lett, például a 60TP, de ha jól tudom még mindig maradtak bugos tankok. Vagy ha nem maradtak akkor is ez egy elég nagy hiba volt és ehhez képest elég kevesen tudtak róla, keveset lehetett hallani róla.
    [klip1]
    [klip2]

    És ha már amúgy is töltögettem fel streamable-re akkor feltöltöttem egy olyat ahol iyouxin bemutatja hogyan kell arctic-on vízbefulladás nélkül elmenni a parton. Lehet másnak is hasznos, mert én például elég sokszor fulladtam ott meg korábban. Itt szépen el van magyarázva hol mire kell figyelni: [arctic boost]

Új hozzászólás Aktív témák