Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz lacibacsi #195001 üzenetére

    Bár nem én lettem megszólítva, de egy picit árnyalnám a képet. Én a WN8-am alapján "Above Avarage" játékos vagyok, a Win/Lose rate pedig ~52% (a kedvenc tankjaimmal már inkább a 60% felé húz). A statisztikák alapján legalábbis kimutatható a jelenlétem a csatában és a csapatjátékban (még ha vannak tőlem messze jobbak is). Ugyanakkor a nyafogás tárgyát jelentő matchmaking jelenséggel én is találkozom (nem csak most, de már 4-5 évvel ezelőtt is).

    Én abba nem akarok belemenni, hogy ez mennyire szándékos dolog a WG részéről, szerintem nem az, mert semmilyen logika nincs mögötte. Én a szopóágra attól függetlenül is rá tudok kerülni, hogy van-e prémium előfizetésem vagy prémium tankban ülök-e (szóval ha ez szándékos, akkor talán a fizető vendéget illene a pélónak a jobbik felére rakni).

    De hozzáteszem, hogy én a teljesen egyenlőtlen csapat leosztások közül talán még jobban gyűlölöm azt, amikor az én csapatom gázol át a magatehetetlen ellenségen. Hacsak nem valami gyorsan mozgó medium tankban vagyok, akkor szinte lehetetlen kellő sebzést bevinni a legtöbb esetben, egyszerűen elviszik a műsort azok, akik egy rushnak az élére tudnak állni, sőt amióta kivették a játékból a friendly fire-t, simán érzem azt is, hogy szándékosan beállnak elém blokkolni.

    Ha viszont annak a bizonyos bránernek a rosszabbik oldalán vagyok, legalább próbálom nem könnyen adni magam. A rekord nagy sebzéseket szerintem mindig ilyen csatákban hoztam össze (kár, hogy ezek aztán bukók lesznek, mert ritka azt, hogy 8-10 ellenféllel szemben le tudok hozni egy csatát, de azért igyekszem mindenkinek adni egy-két pofont). A cérna csak ott szakad el nálam, ha nem elég, hogy 2 perc alatt elhulló csapattársakat kaptam, de a random generátor azt is eldönti, hogy a lövéseim ebben a csatában a célzókör szélén fognak bevágódni. Mindegyik. Kivétel nélkül.

    Önmagában nem azzal van a bajom, hogy a matchmaking néha-néha ilyen vagy olyan csapatba tesz be. De amikor 10-15 körön keresztül folyamatosan egyenlőtlen csatákban vagyok (mindegy, hogy ki számára egyenlőtlen), az iszonyúan frusztráló és szinte felüdülés egy olyan csata, mikor 3 perc elteltével még mindig aránylag kiegyenlítettek az erőviszonyok.

    Az én véleményem az, hogy ha kézzel fogható játékélményt akarnak adni a játékosoknak, akkor a matchmaking gatyába rázása elkerülhetetlen.

Új hozzászólás Aktív témák