Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz egyedülülő #172989 üzenetére

    Hogy mi a motiváció? Természetesen a pénz. Év vége előtt még kozmetikázniuk kell a költségvetést.
    Idén nagy dolgokról álmodtak, de nagy pofára esés lett a vége. Disguised Toast csinált egy videót ahol elmagyarázza mivel mennyit keresnek általában a streamer-ek. Ha megkérik őket, hogy játszanak egy játékkal az 1000-10000$ óránként. Toast is játszott a wot-tal az 1.0 után napokig, több más streamerrel együtt. Erre biztos elvertek pár millió dollárt. Aztán ott van Buffon, ő sem ingyen adta a képét a játékhoz, még egy adásba is elment a wg-hez ahol élőben játszott a focis játékmóddal(jó nagy hülyét csináltak szegényből azt se tudta hogy kell irányítani a tankokat aztán beállították e100-zal a kapuba hogy védjél majom...), erre is elvertek pár milliót. Aztán ott vannak a tv reklámok, hetekig ment a tv-ben főműsoridőben az 1.0-át a képedbe toló reklám, az is sok millió dollár lehetett.

    Szóval a szokásos marketing összeg sokszorosát költötték a játékra. Úgy harangozták be az 1.0-át mint a játék történetének legnagyobb mérföldkövét. A cél minden bizonnyal a játékosállomány felduzzasztása volt. Viszont nem érték el a céljukat, ha így nézzük óriási bukás lett az 1.0.
    Itt meg lehet nézni a játékosszám alakulását az egyes szervereken: [link]
    Nem ugrott meg észrevehetően a játékosszám az új motor érkezésével. Az amerikai és ázsiai szerveren annyira alacsony a játékosszám, hogy az már komoly kihatással van a játékélményre. Több amerikai játékos is átjött az európai szerverre, mert annyira játszhatatlan lett már az amerikai. Inkább játszanak 100-200-as pinggel mint ott szenvedjenek. Még a kiválósági jel sem működik megfelelően azon a szerveren a kevés játékos miatt.

    Valószínűleg sikerült sok új játékost bevonzani a reklámokkal, mert rengeteg pár ezer csatás játékossal találkozom nap mint nap ha ránézek valakinek a statjára csata után. Viszont amennyi új játékos jött annyian abba is hagyják a régiek közül.

    Az tisztán látszik, hogy ezeknek az új játékosoknak a kedvében próbál járni a wg és arra mennek rá, hogy őket tartsák meg. Ennek a jele, hogy most már lehet a prém shopban teljes 3 skilles legénységet venni, mellette is sokszor lehet spéci legénységet kapni ilyen-olyan küldetéssel. Orrba szájba osztogatják az xp bónuszokat. Megjelentek a küldetések között az olyanok amik nagy mennyiségű harci xp-t adnak napi pár csata teljesítésével. A halloween-es xp bónusz is ennek a része. A bér tankok is főleg az újoncoknak vannak. Az a cél, hogy az új játékosok ne érezzék azt, hogy le vannak maradva, minél hamarabb feljuthassanak magasabb szintre, kipróbálhassák a prém tankokat és ezzel tartós játékossá és potenciális vásárlóvá váljanak. Ha összehasonlítjuk, hogy mennyi idő volt a tankok és legénység fejlesztése akkor amikor én kezdtem a játékot és mennyi most, akkor óriási a különbség. Ha ma kezdeném a játékot 3x kevesebb csatával eljutnék az első 10es tankomig és 3x skillesebb legénységem lenne mindenben ugyanannyi játékkal, mint amit akkoriban toltam bele.

    Szóval ezért jött a Defender is. Valahogy kompenzálni kell a rosszul sikerült marketing miatti pénzhiányt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák