Új hozzászólás Aktív témák

  • liszi70

    nagyúr

    válasz Geth #104973 üzenetére

    Pedig azt hittem, van valami konkrét infód, mert felháborodtál, amiért valaki összemosta a MS ingyenes supportját a fizetőssel. :D
    Ez az összemosás szerintem azért történhetett meg, mert az ügyfélszolgálatos hölgy az elején kiderítette, hogy a support "garanciális" lesz, tehát ingyenes, mivel egy MS frissítés okozta. Így joggal feltételezhető, hogy a hiba kijavítása nem az ingyenes (jelen esetben hozzánemértő), hanem a fizetős (hozzáértő) csatornán fog folyni, mivel a ms vállalása, hogy ennek költségét nem hárítja az userre. Ennek ellenére a hölgy nem kapcsolt át a fizetős (hozzáértő) csatornára, hanem ő maradt az ügyintéző, tehát joggal feltételezték a fentebb írók, hogy valószínűleg ő intézheti a fizetős supportot is. :D

    (#104974) csicso82
    OK, köszi!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák