Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geth

    addikt

    válasz liszi70 #104975 üzenetére

    Gondolom erre gondolsz:
    A technikai support alapból fizetős volna, de (és ezt a kollegina mondta el) ha rendszerfrissítés miatt tapasztal a user hibát, akkor INGYENES A SUPPORT!

    Nem tudjuk pontosan mi hangzott el, de ez a leírás így valóban félrevezető.
    Helyesen:
    Alapból olyan van hogy fizetős support.
    Mivel upgrade után jött a hiba, jár ingyenes support.
    A kettő nem ugyanaz, nem a fizetőset kapod ingyér, hanem kapsz valamit ingyér (ami olyan is).

    Ennek ellenére a hölgy nem kapcsolt át a fizetős (hozzáértő) csatornára, hanem ő maradt az ügyintéző, tehát joggal feltételezték a fentebb írók, hogy valószínűleg ő intézheti a fizetős supportot is.
    Nem kapcsolt át, mert nem a fizetős supportot fogják ingyen szolgáltatni :)
    Innen persze már Te is látod, hogy a feltételezés hibás.

Új hozzászólás Aktív témák