Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz liszi70 #104972 üzenetére

    Ez mindenütt így megy, ezzel a "fokozatossággal" találkozol pl. egy mobiltelefon szolgáltatónál is:
    1. körben: netes fiókodban, applikáció segítségével csináld meg magad
    2. kör: telefonálsz az ügyfélszolgálatra ahol először a automatával találkozol és ha tudod a menüben mászkálva megoldod a problémád pl. szolgáltatás bekapcsolása, információ lekérdezése
    3. kör: ha ezen túl vagy a legvégén ott a lehetőség, hogy kapcsolja az ügyintézőt
    4. kör: ha nem tudja a problémát kezelni az ügyintéző kapcsolni fog egy "műszakis" kollégát
    5. kör: a "műszakis" kollega ha nem is tudja megoldani de mivel már több rálátása van a problémára esetleg még ő is tovább kapcsolhat de már egy olyan személyhez aki az adott problémával jobban tisztában van, gondolom az adott cégen belül tisztában vannak egymás preferenciáival ki melyik területet ismeri jobban stb.

    Gondolom valami ilyesmi. Megjegyzem az egészségügyben is ez megy:
    1. kör saját magad ilyen-olyan vény nélküli gyógyszerrel, pihenéssel megpróbálod magad gyógyatani
    2. kör elmész a háziorvoshoz ha tud meggyógyít vényköteles gyógyszert is fel tud írni stb.
    3. ha komolyabb gond akkor továbbküld szakrendelésre

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák