Új hozzászólás Aktív témák

  • Aureal

    senior tag

    válasz ddmb #104956 üzenetére

    Nem, ezt saját felelősségre döntöttem el, kiguglizott találtra, hogy bízok a softpedia szakértelmében és lehúzom a Dell gui-s applikációt, oszt azzal majd jó lesz az. És bejött! :DDD De mondom, Asus, Dell, Hp... mind Synaptics touchpadet épít be. Lenovoknál olvastam hogy ott Elan van. Szóval a drivereik Synapticson belül is azonosak, csak a Dellre Dell gui lesz csicsa matyósan, az Asusnál Asus stb...
    Eredetileg is ezt kerestem volna, hogy a win egér beállítási paneljéről megnyitható touchpad setup ablak hogy érhető el, milyen exe-t futtat az stb, szóval ezt most megkerültem ezzel. Gondolom a registryben ír át vmit, aztán ha azt tudná az ember még ez sem kéne.

    A Microsoft supportot amúgy csak poénból hívtam fel, mert még sose beszéltem velük, de több dolgot is megtudtam!
    - A technikai support alapból fizetős volna, de (és ezt a kollegina mondta el) ha rendszerfrissítés miatt tapasztal a user hibát, akkor INGYENES A SUPPORT! (Ezt persze ellenőrzi is, mert a gépházban rögtön kutatta a legutóbbi frissítéseket...)
    - Marhára nem tudják mi van, és milyen hiba mitől van (magyarul sztem semmi érintkezésük nincs a fejlesztéssel, hogy legalább biztos belső infókra támaszkodnának), a szokásos, googlen megtalálható formulákat nyomják, mint bárki más. Még youtube how to videót is néztünk együtt és ez komoly! :DD Vagy ott volt hogy a HP oldalán elindított egy konfiguráció felmérő oldalt Edge-ben, ami behalt és azt mondta ilyet még nem is látott, aztán elindította az iExplorert :W abban meg nem tudta a cooki-kat elfogadtatni meg stb...
    Én csak röhögtem magamban, de egyben hasznos volt látni ha még a support is ilyen, akkor milyen szagemberek gyárthatják nekünk az OS-t, gondolhatod! :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák