Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    Tanácsot szeretnék kérni, mert elfogytak az ötleteim :(

    Mindenképpen szeretném kiirtani a gépemről a Onedrive elérést, a fájlok mentését nem akarom oda. A Win11 telepítésekor (megkérdezésem nélkül) felszinkronizált valamiket a Onedrive-ba és most egyfolytában vinnyog, hogy tele van a Onedrive tárhelyem, vegyek bővítést.

    A Fájlkezelőből sajnos nem tudom törölni a Onedrive tartalmát, mert a Onedrive bekötött magához egy személyes mappát, állandóan azt írja, hogy ez a személyes mappa másik alkalmazásban meg van nyitva, ezért nem törölhető. Fogalmam sincs, hogy mi lehet ez a másik alkalmazás, de a Onedrive tartalma nem törölhető :O

    Egy korábban berakott tanács alapján a csoportházirend kezelőben szépen letiltottam a Onedrive működését, így néz ki az erre vonatkozó rend:
    Viszont ez sajnos nagy ívben nem érdekli a Windowsomat, továbbra is nyekereg, hogy tele van a Onedrive :W

    Szóval arra szerenék tanácsot kapni, hogy hogyan tudom törölni a Onedrive tartalmát és hogyan tudom egyszer és mindenkorra letiltani az oda való fájl mentéseket.

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák