- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- [SoP] Premier dátumot kapott a Silent Hill 2 Remake
- Alkoholista nevelde
- Dragon Age: Origins
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- EA Sports WRC '23
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- PlayStation 5
Új hozzászólás Aktív témák
-
Glenda
addikt
Én kíváncsi vagyok konkértan erre az emberi arcra is. Ha nem lennék, akkor press releaseket olvasnék, a maguk hülye jogi csűrt-csavart nyelvén.
Nem értem miért akar mindenki újabban minden információt. Hypeot se tudsz rendesen felépíteni, ha mindent lelősz egyszerre...
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Воланд
titán
tul van mar targyalva. ezek a dual boot-os kutyuk mind x86-osok, ott sokkal tobb mozgastere van a gyartonak, mint arm eseteben.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
félisten
-
afk22
tag
-
afk22
tag
Meglepodnek, ha teszterkent dolgoztal volna valahol, mert kulonben jobban tisztaban lennel, hogy min lehet gyorsan es min lehet kevesbe gyorsan valtoztatni...
Egy UI elem cserelheto pillanatok alatt. A UI elem beallit valamit, teljesen jol el van valasztva a mogotte levo adattol. Pl. egy lista megmondja hanyadik elem oszt csokolom. Az hogy ez hogyan nez ki, hol van a kepernyon total irrelevans. Megirni/atirni max egy ket napos munka.
A UI-t tok masok csinaljak mint a funkcionalitast, aki a funkcionalitast csinalja az le sem ...., hogy milyen UI van eppen kint. Ugy csak nagyon lassan lehetne haladni, hogy ha meg kellene varni a vegleges UI-t. Raadasul menet kozben szokott kiderulni, hogy mikre hasznaljak, es milyen finomitasok kellenek, tehat nem hogy lassu lenne, de nem is mukodne az a konstrukcio. Tovabba minden feladatra meg vannak a szakemberek, aki UI-t csinal az altalaban azt is csinalja sokaig, nem ugy vagy, hogy most kitalaljak, hogy akkor valaki eddig pl image processingot csinalta, akkor csinaljon most UI-t, mert minden teruletnek meg van a maga "tudomanya", kell nagyon a tapasztalat. Egy jo programozo menet kozben ki fogja talalni a buktatokat, meg fogja oldani a problemakat, csak nagyon de nagyon nem hatekony. Beletanulni egy uj dologba, nem megy az egyik naprol a masikra....
Tovabba az is latszik, hogy elmentek olyan iranyba, hogy egy oldalt (pl beallitas egy nezetet) nem megszerkesztik valami GUI-s feluleten, hanem van egy altalanos leiro, amibol automatikusan kiteszi az adott felbontas es aranyoknak megfeleloen. Ezert is nez ki ugy mintha ki lenne siman ontve. Ezen lehet meg sokat fejleszteni, de egy software ilyen fazisaban ez a how cares kategoria a fejleszto szamara. Az, hogy ezen fognak-e finomitani, csinalnak-e valami intelligens kirakot vagy marad ilyen formaban az a jovo zeneje.
-
rgeorge
addikt
A UI és UX egy technical preview-ben nem prioritás. Egy consumer preview-ban vagy developer preview-ban már az lenne.
[ Szerkesztve ]
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
afk22
tag
En konkretan vezetek/fejlesztek egy nagyobb sw uj verzio fejlesztest (teljes UI csere, jo par refactoring). Amit latok a w10 es w10m haladasabol abban nem latok semmi kivetnivalot. Viszont most egy sokkal belsobb allapotot latunk, ami mas kerdes, hogy jo-e vagy sem.
A QA-nek nem az a feladata, hogy teljes sw-t teszteljen, hanem az, hogy a fejleszto altal implementalt feature mukodik-e vagy sem. Speciel en tepem a hajam amikor a QA-s tok mas miatt failedeli el a featuret, ami egyebkent mukodik.
A user feedbackrol meg nem tudunk semmit, az hogy ezen a forumon milyen feedbackek vannak az egy dolog, egy masik forumon tok mas van... Tehat lehet, hogy nagyon is hallgatnak a feedbackre, csak nem az van, amit mi gonodolunk. Ugyan ilyen politikai valasztas is, lehet hogy a kornyezetedben mindenki az X partra szavaz, attol meg lehet, hogy be sem jut a parlamentbe...
Az hogy az egesz koncepcio jo-e vagy sem, az majd kiderul.
-
afk22
tag
Semmi gond, en bocsi ha veletlen sertot mondtam volna, vagy ugy erezted.
Mivel itt is kod atiras van, es nem 0-rol kezdve, ezert sok esetben van felkesz felig ilyen felig olyan UI. Ez szerintem tok normalis. Nalunk is ez van. Sokszor nehez elmagyarazni a vezetosegnek, hogy ne azt nezze, hogy ott meg ott van valami csunyasag, hanem azt nezze, hogy az mar mukodik es milyen jo, es ilyen lesz, probalgassa, es ha valami azzal kapcsolatban nem tetszik, akkor jelezze.
Amugy manapsag divatosabb az agilis fejlesztes, ami menet kozben is iranyt valt, mert rajon, hogy nem lesz jo. Valojaban nem lehet ugy sw-t fejleszteni, hogy elore mindent szepen megtervezunk, es a vegen kijon a tokeletes program (ettol meg meg kell jol tervezni atgondolni, megvitatni), hiaba vannak a legjobb egyetemekrol a legjobb emberek, nem lehet atlatni teljesen az egesz mukodest. Akik meg a kovetelmenyrendszert irjak, azok meg vegkep nem latjak at az egeszet (ok inkabb a felhasznaloi oldalt latjak jobban), raadasul sokszor marha sok energia nekik ezt elmagyarazni, hogy az ugy nem mukodik (matematikailag lehetetlen).
Magyaran az is szerintem tok normalis, hogy menet kozben valt filozofiat valamiben egy sw, es akar a kod egy reszet kukazzak is. Jobb mintha egy rossz megoldassal kerul ki a vegleges sw, mert azt meg supportalni is kell es mindenfele gond van csak vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kés topik
- Direct One (műholdas és online TV)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xbox Series X|S
- Mesterséges intelligencia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Renault, Dacia topik
- Kerítés - beton, lemez, ... - Tapasztalatokat kérnék
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen