Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz sagajr78 #138 üzenetére
Az Orkok alapok. Ha az Alfa az SM, akkor az Omega az 'Orkz.
Fél-off:
WhF csatám volt összesen három, de a legemlékezetesebb az volt, amikor a szeretett Night Goblin Fanatic-ok bepörögtek. Ezek roppant mókás népségek, az amúgy is kattant goblinok közül is a legidiótábbak közé sorolandóak. A sok narkotikus gombafőzettől a maradék eszük is elment, viszont semmi félelmet nem éreznek. Harcban fognak tehát egy láncra kötött hatalmas (és nehéz) fémgolyóbist, megpörgetik... és ringlispil módjára keringenek a harctéren, annak a legkisebb esélye nélkül, hogy befolyásolni tudják a haladási pályájukat. Játékmechanikailag ez úgy valósul meg, hogy a terepasztalon a mozgásuk véletlenszűren, kockadobás által meghatározott. Na, ezek a vérgőzös gyilkosokaim a csata első két körében sikeresen megtizedelték a saját seregemet. Aki túlélte a csapataim közül a megrázó élményt, az a nyakába szedte a lábát (failed leadership roll), és iszkiri elmenekült. Vagyis két kör alatt sikeresen hülyére vertem saját magam úgy, hogy az ellenfélnek esélye sem volt aktívan beavatkozni a küzdelembe - megtették helyettük a fanatikusaim. A végén gratulált - a Fanatikusaimnak.A Knight-ok esetén ellenfélként egyértelműen azt vettem, amikor normális esetben nincs a seregedben nehéz jármű / walker, csak max. pár nehézfegyveres. Azért annyira nem sérülékenyek a 'minititánok', hogy sima Shoota boyz-ok lenyomják őket.
A Termiknél a nerf az, hogy a Power Fist-el 1-es kezdeményezőképesség (Initiative), ami azt jelenti, hogy kb. még a szöges deszkát lógato Snootlingok is előbb ütnek, mint ő.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.