Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
munnergep: Aircobra gépek nem léteznek, olyan szép nevük van, írjuk már le rendesen lééégyszi.
Colos1: a fullosra fejlesztett Ki-84 ko gépemnek 11.6 m/s-os mászási sebességet ír az adatlapja, de szerintem ennél bőven jobban mászik... nem szokszor találtam még ellenséget magam felett.
szerk: ja de, az OP-38-at.anytime: a már fejlesztett személyzet képességei lesznek alkalmazva akármelyik gépen, amelyiket az adott crew "vezeti".
Vegyük példának a híres japán Zérókat, ez az A6M széria (játékban van egy rakat, A6M2, A6M2 mod11, A6M3 mod22, A6M3 mod 22ko, A6M5 stb.). Ezek a gépek papírkönnyűek, ezáltal rettentő sérülékenyek a kispórolt páncélzat miatt, a szárnyaik a többi vadászgéphez képest relatíve könnyen törnek, lassúak, viszont kis magasságon lefordul mindent. Ebből adódóan, ezekkel a gépekkel a zuhanó menekülés nem igazán megoldható, kicsi végsebességük és a szárnyterhelhetőségük, az egyetlen dolog, amit tudsz csinálni vele, az a fordulás, de azt nagyon. Még csak azt sem tudom mondani, hogy nagyon jól manővereznek, mert pl. egy 400-as sebesség mellett ha hirtelen fordulót teszel vagy felrántod a gépet, azonnal törnek a szárnyaik. Tegnap kipróbáltam az N1K2-J-t teszt repülésben, felmásztam 3000 méterre, majd olyan 600-700-ra gyorsultam zuhanással, felrántottam a gépet, kapott 12G-t és egyben maradt.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PSti: A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- iPhone topik
- Projektor topic
- Ubuntu Linux
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- További aktív témák...