-
GAMEPOD.hu
War Thunder: Ground Forces - legördülő öszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
Igazából itt csak úgy tudod kipróbálni (jobb kilikk a tank ábráján --> "test drive"), hogy bedob egy pályára (mindig ugyanaz), ahol áll vagy 6 -7 féle tank egymástól egyre messzebb, illetve egy kavirnyázik a mezőn messzebb. De lőni egyik se fog rád. Arra jó, hogy kipróbáld, mennyire kell a csövet különböző távolságokra emelni az adott lőszerhez, és hogy az mekkora páncélt is visz át. Ez úgy van csinálva, hogy ha pl. USA/USSR tankot próbálsz ki, akkor német céltáblák lesznek, ha német tankot próbálsz ki akkor USSR tankokra lősz.
Amit még lehet állítgatni a teszt pályán, hogy milyen idő legyen (akár zuhogó eső is lehet), milyen napszak, milyen módban akarod a tankot kipróbálni (AB, SB, RB), utóbbinál értelemszerűen csak toronynézet van, illetve, hogy fullra fejlesztve, vagy alap állapotban szeretnéd. Lőszereket is választhatsz."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Jó bizony, múltkor azt próbáltam ki, hogy miként tudnám Tiger I-el átlőni az IS4-et A végén már 2 méterre voltam tőle.
A játékban persze nem fognak találkozni, de jó volt látni, hogy kábé semmire nem megy a Tigris alap lőszerrel. Azé nagy nehezen kigyújtottam, és felpukkant, de lőszerem már nem nagyon volt.Drenadar:
Így van, WoT-ban kábé semmi értelme nincs, mert mindenki gold-al lövöldöz. Na meg a csodás "randomfaktor" ugye...[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Spawn-ok száma mindig attól függ, hogy egy adott tank a csatában mekkora BR-el (battle rating) rendelkezik. Értelem szerűen a kisebb BR-ű tank esélyesebb, hogy 2x spawnol. Ezt valahogy úgy csinálja rendszer, hogyha neked mondjuk be van pakolva 5 slotba alulra tank, akkor mindig azokkal nagyobb az esély többször spawn-olni, amelyik kisebb BR-ű. Ez realistic módban egyértelműbb, mert minden tank spawn point-ba kerül, és mindegyik más és más összegbe. Ergo ha nem teljesítesz a játékban (pl. hamar kilőnek és nem lőttél senkit), lehet nem is tudsz többször bejönni.
Alul a slotok: Ez nem WoT, itt alul nem garázshelyek vannak, hanem crew slotok. Azaz legénységek, akik a rájuk pakolt járművet, egyszer és mindenkorra megtanulják. Minél több crew slotot akarsz, annál többe kerül, maximum (ha jól tudom 8 lehet, de volt aki valahogy kitolta 10-re). 6-ig silverbe kerül 1-1 újabb, a hetedik már 500 aranyba, és így tovább.
A fel - le nyíllal tudsz váltani a gépek között amiket betehetsz az adott slotba. Itt szűrni is tudsz. De a tech-tree-ről is beteheted az adott gépet bárhová. Amikor egy gép már volt egy adott crew slotban , azt sárga pipával fogja számodra jelölni. Mindezt azért, mert magasabb tierben már költséges 1-1 gépet olyan crew kezébe adni, akik még nem vezették. Tehát érdemes oda visszapakolni ahol már volt.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
B*zmeg, ezt most néztem csak meg! Tolta vagy 60-al, szerintem ebben a Tiger P-ben fordítva indították be a motort, így kapott 8 sebességet rükibe.
Amúgy viccet félretéve, 4 rüki sebesség van a Tigris P-ben, mentem vele 31-el! Állat!
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Én játszottam mindegyikben, tudom mi a dörgés. De akkor se kezdjen senki egy SB móddal ha WoT-ból szabadult (nem rosszból írom). Lássa szépen ilyen magasan áll a célkereszt AB-ban, miközben bezöldül a hit mutató. Lássa, hogy az enemy hogyan mozog, hogyan leskelődik fedezék mögül. Aztán ha nagyon megy, váltson RB- módra, az valamelyest már nehezebb, és csak aztán a markerek és totális külső nézet nélküli SB módra.
sith7:
Ahogy bob.zxr írta, számít a BR, számít a mód, az összegyűjtött XP-t és lóvét illetően. Illetve a gépek javítási költségeit illetően is! Utóbbi a WoT-ban is így van (valamiben egyezik a 2 játék, csoda)"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz donmackó #2228 üzenetére
Én voltam az aki szóvá tette, egész pontosan ezt írtam: [link]
sith7:
Tegnap Ultimate SB-n, a szóvan forgó prémium KV-1B 73k silvert hozott a konyhára, 4 kill-el, és 3 base foglalással, és tán 1-2 assist-el. Szóval lehet farmolni rendesen a prém gépekkel. Persze nekem folyamatos prémem van, és 180% a silver bónusz ezen a tankon."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Ezt alátámasztom. Egyszerűen laptopon olyan vak meg béna vagyok, tiszta felüdülés otthon átülni a 22"-os Dell elé. nem csak a felbontás számít, hanem a színek is, vannak olyan pályák, ahol nagyon jól használható a camo, és ha az enemy-nek mondjuk pont olyan szűnű a tankja, laposon szinte tuti nem veszem észre, még bino-val is nehezen.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Igen! Alap esetben nincs bindelve sehová, a contorls --> view contorls-ban találod. Van sofőr nézet is, de kétlem hogy ezt bárki is használja, nem túl előnyös.
A Bino nagy előnye (főleg RB és SB módban), hogy domb mögül fedezékből elég szépen ki lehet vele nézni. Ráadásul gyorsan körbeforgatható, így jól szét lehet nézni mindenfelé, pluszz messzebbre lát mint az ágyú szkópja."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Régebben nézegettem a RO2-t, hogy milyen jól ki van találva, de valahogy sose próbáltam ki.
Amúgy elég vitatott a dolog, hogy mennyire legyen SIM a WT SB módja. Ha valóban olyat szeretnének csinálni, akkor ahhoz az is kéne, hogy ténylegesen annyi játékos ülljön 1 tankban amennyi a személyzete volt. Azért valljuk be, ehhez nem kicsit összeszokott squad kéne. Szóval szerintem ebben a játékban ez halott dolog.sith7:
Lesz még pár dolog ami nekünk egyértelmű, neked meg nem az. Kérdezz nyugodtan."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz MasterDeeJay #2268 üzenetére
Pontosítanék KV-1 ügyben. Ágyúja harmatos, talán a ZiS-5-ös ágyú ér már valamit, de az se váltja meg a világot. HEAT lőszerrel A mozsárágyús StuG A is keresztüllövi, hát még egy Pz IV E (75mm KwK37).
Abban talán egyetértünk, hogy a BR-jében elég erősnek számít, de inkább csak a páncélja miatt."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
No, visszakanyarodtunk... Melyik BR-ről/Tier-ről van szó?
Amúgy meg tudd be annak, hogy a ruszkik, meg amcsik szívesebben alkalmaztak lekerekített/gömbölyített/döntött páncélt, ami minden elfogultság nélkül, elég hatékony tud lenni. Nézd meg a Pz szériát. 90 fokban összeheftölt páncél. Nem volt túl eszes dolog, bár az biztos, hogy ezzel mindent megtettek a beltér maximális kihasználhatóságát illetően![ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz conqver #2277 üzenetére
Értem. Ez jó magyarázat... lenne, ha működne a játékban is. De ezek szerint nem működik.
Máté94:
Együtt érzek veled, bár én Tier 3-ban nemigen tapasztalok ilyeneket még... szerencsére. De T4-ben se volt vész eddig.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #2285 üzenetére
Az igen! Élmény lehetett.
De amúgy rohadtul elegem lett a sok ghost shellből. Kilóg a torony a tetyves T-34-nek és istennek nem tudom eltalálni, pedig rárepül a töltény. Mindez 500m-en belül. Kábé 6.-ikra lőttem ki, de addigra pont ki is szedtek. Ezzel is csinálhatnának valamit.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #2287 üzenetére
Hát ilyen is van bizonyára. )
De a T32-re írtam bugreportot, kábé 90 fokos szögből kapott a front páncélja 100m-en belülről a JagdPanthereből lövést és b*zmeg pattintja. Fölülről, lőttem, ő lent volt. Megnéztem garázsból, nem tudok olyan szöget bezárni a T32 frontjával, ami 210-es pent pattintana. Ja de... alulról. Rohaggyanak meg.Ez a T32 mocsok OP fostalicska szar. És ez nem rinya, hanem tény.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Ez is valami... Túl sok mindent szeretnének beletenni a játékba ill. javítani/fejleszteni az 1.49-re, kíváncsi leszek.
donmackó:
Az a mozsár az igen! Az kell a népnek. Remélem a reload time-ja lesz vagy 2 perc.gradient99:
Megéri e játszani? Próbálgasd, átlépni úgyse tudod, ez nem WoT, ha nagyon nem jön be úgyse veszed elő többet. Én eddig csak ellenfélnek kaptam M6-ot, Pz IV-eket szépen lövögeti, de könnyű belőni a két oldalán, ott ahol megtörik a páncél, mögötte az ammo, meg a fuel, ezeket általában robbantgatom."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
-
PAtr0n
addikt
Elégedetlenségemre egy rövidke videó, hátha érdekel valakit, analizáljátok, hogy lehetséges volt e a pattintás:
Beírtam bugreportnak az official fórumra is, foglalkoznak vele, ma jött is válasz, legalább nem rögtön le lettem pattintva én is, hogy ez normális jelenség. Jahh, a videón már nem látszik, rögtön azután, hogy kilő a T32 engem, jön egy Ferdi, és 2x pattan közvetlen közelről ő is, bár ő a toronyról. Aztán nagy nehezen oldalba lőve kivégzi.
RG4L:
Május? Az egész bíztató!"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz #67977536 #2310 üzenetére
Én szinte csak SB-zek, és azt kell mondjam, T2 és T3-ban a németek überjók, T4-ben már jönnek a gondok (belőhetetlen T32 ugyebár....), T5-höz még nem volt szerencsém szerencsére
A T1 meg igazi funfaktor, lehet ott is aprítani a németekkel."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz #67977536 #2346 üzenetére
Én is azt veszem észre, hogy itt kevesebb a chat-gyökérpalánta. Vannak beszólások, meg "vérszemetkapok mer' elloptad a killt, mos' meghalol", de összességben a WoT-hoz képest még az AB mód is kultúráltabb. Az SB-n meg szerencsére tényleg elég ritkák a gyökerek. RB-n se sok.
Mai update, van benne jó pár dolog: magyarul
Ami érdekesebb:
- Arcade csatákban a kritikus találatok hatása megváltozott:
Az ágyúcső sérülése mellet is lehet majd lőni a tankkal, azonban növeli a szórás mértékét, csökkenti a lövedék kezdősebességét és a páncélátütését.
A töltényűr sérülése okozhat gyújtáskimaradást, tehát nem fog lőni a tank. A gyújtáskimaradás és a várakozási idő függ az ágyú kaliberétől és a tűzgyorsaságától.
A torony vízszintes forgatásáért felelős eszköz sérülése ideiglenese megállítja a torony forgását. A visszaszámlálást követően újra képes lesz forgatni a tornyot, de 2°/mp-el lassabban.
Az ágyú vízszintes mozgásáért felelős eszköz sérülése esetén az ágyú a pozíciójában marad, de képes lesz +/- 1° mozgatni rajta (fel/le).
- Géppuskák az alábbi páncélosokra:
BT-5, BT-7, KV-1E, KV-1 ZiS-5, KV-1 L-11, ISU-152, ISU-122, ISU-122S, T-26, T-44, T-126SP, T-54 1951, T-50, T-60, T-28E, T-70, T-80, T-34 Prototype, T-34 1941, T-34 1942, T-34-57 1943, T-34E, IS-4, T-54 all modifications, M2A4, М2 Medium, M24, M24, M26E1, M3 Stuart, M4, М4А1, М4А1 76(W), М4А2, М4А3 105, М4А3Е2, М4А3Е8, М5А1, Grant Mk.I, Tiger II 10,5cm, Jgd.Pz. IV L48, Pz. IV/70 A/V, Pz. IV Ausf. C, Pz. IV Ausf. E, Pz. IV Ausf. F1, Pz. IV Ausf. F2, Pz. IV Ausf. G, Pz. IV Ausf. H, Pz. IV Ausf. J, Pz. II Ausf. C, Pz. II Ausf. F, Panther II, Panther Ausf. F, Marder III H.
- Részletesebb páncélzatot kapott a Pz.Kpfw VI Tiger H1 és E teste.
- A földutak használhatósága javítva.
- Az M19, M42, ZSU-57-2 és a Wirbelwind légvédelmi járművek ágyú már nem egyszerre lőnek.
- A Pz. III Ausf M/N parancsnoki kupola vastagsága javítva, 50 mm-ről 100 mm-re növelve.
- A lövedékek elosztása az összes lőszerrekeszbe, engedélyezve az alábbi járműveknél: KV-1B 756®, T-34 Prototype, T-34 1941/40, T-34 1942, T-34-57, T-34-57 1943
- A T-34-57 1943 lövedékeinek száma javítva, 77-ről 100-ra növelve.
- Az M67-es lövedék páncélátütését 105 mm-ről 130 mm-re növelték az "FM 6-40 1945 Field Artillery Gunnery" alapján.
- A PaK-44-es ágyú maximális tűzgyorsaságát 3.0-ról 3.3 lövés/percre növelték.
- A 75 mm-es K.Gr.rot.Pz (KwK37) páncéltörő lövedék biztosítékának az érzékenységét 15 mm-re állították.
- A 88 mm-es lövedék ( KwK36 és KwK43-as ágyú ) repeszek szóródásának a sugarát megnövelték.
Bekerült a 30 mm feletti lövedékek vizuális modellje.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
-
PAtr0n
addikt
válasz Victoryus #2364 üzenetére
Amit D.Orion írt "old vga support" a launcher-ben, azt is kipróbáltad? Azt pont ilyen régi matuzsálemekre találták ki. Ha kipróbáltad, és még mindig rossz, érdemes lenne jelezni ezt a hivatalos fórumon.
De amúgy kicsit háklis a játék a Ati-kra alapból, például egyes árnyékokat nem tudsz kikapcsolni Ati-n. Vagyis de, ezt már én végigzongoráztam, de nem volt egyszerű."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz D.Orion #2368 üzenetére
Na igen. Nem erről volt szó amikor a devblogon megszellőztették, hogy külön lesz az SB mód, BR variálhatósággal, markerek nélkül. Erre kivették a sima SB-t, egyből event-re dob, ott meg nem tudsz variálni semmit, azokkal a tankokkal kell menned amit ők osztanak be játszhatónak. És ezek szerint még meg is szopat a rendszer azzal, hogy nem figyeli a squad-okat, és szopsz amikor belépsz, mert max spectatornak vagy jó....
Megy már amúgy a rinya az official fórumon, hogy nem erről volt szó, és teljesen jogos. Állítólag jön bele a többi cucc is... hamarosan.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Télleg? Az fasza! Amúgy pont tegnap figyeltem hogy bugos a sniper nézet, még a bokrokat is eltűntette. Nálatok nem? Amúgy nem semmi, hogy tegnap óta már vagy 5x volt launcher patch, nagyon reszelgetik a legutóbbi nagyobb patch óta, mondjuk rá is fér.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Amúgy várom már az angol tankokat. Nagyon. Matildáról akarok pattogni a németekkel.
Jól fog kinézni az RB de főleg az SB mód. Mindenki a németek ellen. Remélem lesznek alternate history módok is, mert már így is botrány néha az USSR/USA vs. Nazi Germany."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Hát... akkor várhatsz még. 2 éven belül nem hiszem hogy lesznek. Én személy szerint szeretem a japán repcsiket, nagyon is, de a tankjaikban nem látok semmi izgalmasat. Aztán lehet pont a játékban szeretem majd meg őket?
Olasz repcsik is jöhetnének már igen, ideje lenne."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Az előtted kommentelőnek (Victoryus) is szól:
Próbáljátok megérteni ez nem WoT. A lőszereknek a távolsággal arányosan csökkenő sebzésük van, és minden lőszerfajtának más és más a lepattanási értéke van. De nem akarok megint annyit körmölni, beillesztem ide amit egy fórumtársnak privátban leírtam:
Nagyon nagy vonalakban:
Az alap lőszer általában az arany középút is egyben. A legtöbb esetben ezek a páncéltörő és átütés után belül tovább roncsoló lövedékek (szub kaliber lövedék). A kilépési sebességük is nagyon jó, ezért messzebb is elég jól lehet velük célozni, "jól repülnek"
A HE lövedékek szarul is repülnek (kis kilépési sebesség), és szinte semmit nem visznek át, ezekkel nagyon gyengén páncélozott járművekre jó lőni, pl SPAA-k, vagy nyitott önjáró lövegek, repülők, mert egyből pukkannak tőle, vagy a legénység hal bele azonnal, tehát ha ügyes vagy, instant kill.
A full kaliber AP lövedékek (WoT-ban ez a gold), nem héjas lövedék, tehát kemény magvas, ez rendelkezik a legnagyobb kilépési sebességgel, általában hegyes kialakítású, ezek miatt ennek a legjobb az átütési értéke, de mivel nem töltötték egyéb cuccal (robbanóanyag, repesz stb...), így csak áthalad a tankon, vagy megáll benne ha olyan részt ér, de kárt nem okoz. Ezek akkor jók, ha tudod, hogy az enemy-nek hol van modulja/crew-ja, és azt célzod vele.
Aztán van még egy jelentős típus, a HEAT (High expolisve anti tank shell) lövedék. Ezeknek azért látod minden távolságra azonosnak az átütési erejét, mert becsapódáskor sül el a belső mag ami kvázi forró repeszeket lő be amik roncsolnak bent. Nem ennek a lövedéknek a legjobb az átütőereje, de nagyon messzire ezzel érdemes lövöldözni, ahol a sima lövedék már nem megy át. Nem minden tanknak van HEAT lövedéke, ezzel érdemes számolni! A hátránya még, hogy rétegelt páncélzatnál nagyon csökken a bent okozott sebzés.
És ezek után mindegyik fajtának vannak továbbfejlesztett változatai, amik általában abban merülnek ki, hogy nagyobb páncélt visznek át.
A teszt pályán érdemes ezeket próbálgatni!Arcade (úgyis azt toljátok): A piros/zöld célkereszt: Ahová a játék a legideális esetben kalkulája a lövést az enemy tankon. Ez még nem jelenti azt, hogy oda is fog menni. Lesznek olyan ágyúk, amiknél látványos, hogy mennyire "húzzák" a lőszert kilövés után. Pl. nagyon jobbra fog menni a távolság fogyásával. Ezeknél rá kell kalkulálni ezt is. Hiába, azért csak történelmi adatok alapján szórnak, ez nem WoT.
Még valami. Amíg nem tanuljátok meg, melyik tankot hol érdemes lőni, csak lőttök rá mer' célpont, akkor ne várjatok csodát, ekkor jönnek a szopóroller nevű szekciók. Többnyire nagyon jól lehet saccolni, hogy mikor fog durrani egy tank, vagy kigyulladni, ha tudod hol vannak benne a dolgok. (garázsban, röntgen meg armor nézetben minden nap eltölteni egy kis időt a tankok nézegetésével)
3-adjára is: ez nem wot, ahol ha 3x segbbe lősz egy enemy-t, és még vígan megy tovább. Itt szinte tuti, hogy a motorjának kaputt. Vagy ha szemből lövöd át a hasát alul, tuti vége a váltónak, ergo megint megáll.
Érdemes is azon elgondolkozni, hogy ha meglátod, mire lőjél először. Én általában a forgatómechanikát szoktam lőni, tehát a tornyot, ezzel valószínűleg a gunnert/loadert, és/vagy commandert is kiütöd. Ha messze van és megy, akkor érdemes motorsebzéssel megállítani, aztán kifilézni.
Ki kell ezt tapasztalni, de amondó vagyok ha meg is akartok vele tanulni játszani igazán, akkor minél hamarabb lépjetek át RB módba, ahol nektek kell a távolság függvényében az ágyúmagasságot beállítani. Aztán ha nagyon megy, gyerünk az SB módba, ahol se marker, se külső nézet.Ja igen még valami: A contorls-t is bújjátok át, nagyon sok mindent be lehet állítani!! (View controls, tank control)
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Az jó lesz, mert tényleg nagyon nagy vonalakban írtam le a dolgot, mélyebb dolgokba nem mentem bele, de kiindulási pontnak megfelelő. Szerintem túl nagy elírás nincs benne, a könnyebb érthetőség miatt van néhol konyhanyelven, amin egy "szakértő" még szép hogy elszörnyed.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Micsurin #2442 üzenetére
Pukkan a KV1 is ha úgy gondolja a játék, hogy robbannia kell. Vizes rekesz elvileg a Sherman-okban is volt.
Jozdavab:
Van hogy befeketül az ammo, de mégse robban. Amúgy az ammo rack dolgon az utóbbi időkben sokat változtattak a fejlesztők. Régebben az ammo találat egyenlő volt a pukkanással. Aztán bevezették, hogy APCBC és ahhoz hasonló lőszereknél nagyon kis eséllyel fog robbanni. HE-nél egyértelműen meghagyták az instant bummot. HEAT-nél meg az volt a baj, hogy nem igazán sebzett elsőre akkorát az ammo-ban, mint kellett volna. Aztán jött a sírás, enyhítettek a dolgon, most már megint szép számmal lehet pukkangatni az ellent alap lőszerrel is, de nem annyira mint régebben.
A lényeg lényege: ha van az adott slotban ammo, és feketére lövöd, még egyáltalán nem biztos hogy robbanni is fog."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Angel1981 #2453 üzenetére
Ahogy írták páran, sose lesz végleges, mindig van mit reszelni, de a másik játékkal szemben itt elég gyakran hallgatnak a sírókra, az official fórumon való aktív részvétel, és petíciók indítása általában sikerrel jár. Szóval itt nincs "how terrible" szöveg. Ha bugreportot írsz nekik, általában fél napon belül le is zárják a dolgot (vagy kikerül mint aktív topic és elkezdenek dolgozni rajta, vagy elutasítják, de utóbbinál megmagyarázzák miért nem bug.)
A játék tele van hibákkal (mindig tele is lesz), repülőknél általában flight model, damage model problémák, tankoknál, az örök miért pattan az egyes lőszer, miért nem robban az ammo, miért sérül csak ennyire a crew/modul, stb... Mindezek ellenére egy rohadtul élvezhető játék, a járművek itt valahogy élnek, érzed a súlyukat, és azt is érzed, hogy igenis sebezhető vagy, még akkor is, ha light tank lövöldöz a heavy-dre szemből, simán kaphatsz cső sérülést, vagy crew sérülést is egy-egy jól irányzott gyengébb lőszertől is, vagy kigyújt egy SPAA hátulról, aztán pukk, ha nincs a poroltó kifejlesztve.
Próbáld ki, teljesen más mint a WoT. És nem utolsó sorban szebb is, nem kicsit.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Haha, na igen, de legyünk őszinték, mire az összes gépet (repcsi, tank, hajó) beteszik a játékba, és tényleg maradjunk csak olyan járműveknél amik léteztek is, simán eltelhet akár 10 év is. Ha kicsit bele akarnának húzni, a fejlesztőgárdát kéne növelni (a hígulás meg nem inden esetben garancia a minőségre ugye), de úgyse fognak, a játékosbázis szerintem már nem nő olyan mértékben, mint amikor indult a GF, de erről nincsenek számszerűsíthető adataim, jó lenne tudni hol tart a WT az online játékok versenyében.
Visszatérve, szerintem nekik jó ez a tempó, de nehéz megtalálni az egyensúlyt a játékosbázis figyelmének fenntartása, és a játék folyamatos polírozása között. Előbbi az a bázis, aki csak arra élvez, hogy mikor lesz már több cucc, utóbbi meg többnyire a meglévő cuccokkal akar bugmentesen játszani, olyan módokban, amihez tuti nem nyúlnak.
És igen érezhető, hogy a repcsik eléggé hanyagolva vannak a GF megjelenése óta, ezért kellene az amit előbb írtam, több fejlesztő.bob.zxr:
T-10M tehát IS-8
Ha beteszik ezeket, az lesz ám az igazi hidegháborús hangulat. Kanonenjagdpanzer, Leopard 1 ezek is már majdnem 60-as évek. De legalább lesz ellenfele a ruszki IS hordának."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Jó lenne ez a WW2 krónikás event, ha nem pont Poland-ról szólna az első nap, ahol németként SB event-en csoda lenne ha tudnánk nyerni BT-7-es hordák ellen. Naná, hogy mire megpillantom a távolban az ő cap-üket, ők már javában foglalják a miénket. Arról nem beszélve, hogy komikus a sérülésük megint, kilövöm a gunnerét Pz 38t-vel, erre 3 mp múlva mégis kilő. Itt fejeztem be ma, majd más event-en szerencsét próbálok, röhejes.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Ma bűnöztem. Átléptem a konkurens rettenetbe, T-150-el mentem egy kört (top tier, nahát), lett 3 assist-om, ellenben nem nyeltem be lövést, ami jött az pattant, nyertünk fölényesen, így édes szájízzel, boldogan nyomtam rá a quit game-re, megpróbálom ezt a köv. pár hónapra jól megjegyezni.
Az a játék nem szar, csak nem jó."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Drenadar #2492 üzenetére
Igen, ezt megfigyeltem én is. Visszalépek hosszú idő után, első kör tuti top tier, minden pattog, ellenben minden lövésem bemegy, és még nyerünk is! Nahát?!
Ennyit azért megérdemel az a játék, hogy pár havonta belépjek 10 perc erejéig"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Én se tudom elviselni, amióta WT-ben vannak a tankok. Nekem már az early gameplay videók alapján is tetszett a GF, pedig akkor még WoT-oztam. Hápé. Egyszerűen nevetséges dolog. Modul/crew sérülés ritka mint a fehér zorró, pedig némelyik tank amennyi lövést benyel, hogy hihetetlen, és ugyanúgy üzemel tovább.
Nem lenne baj a WoT-al, ha nem létezne a WT GF. Így hogy van összehasonlítási alap, ne ne mondja senki, hogy a WoT jó játék. Gyerekjáték, spekulálóknak, szerencsejátékosoknak, ovisoknak, és azoknak akik nem látnak túl az orruknál."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz #40993792 #2499 üzenetére
Jajj ne, ez így nem ér
Csak a szokásos véleményem alakult ki a játékról, (nem csak nekem), persze ez is szubjektív, mint szinte minden hozzászólás, versus vs. versus vita.
De abban mindenképpen igazad van, hogy ha már van olyan ember akit szórakoztat, és pozitív élményként éli meg ami ott történik, akkor az a játék számára biztos jó játék.De azért hadd maradjon meg az a szubjektív véleményem a másik játékról, hogy komolyságban, történelem hűségben, fizikában, és létező/nem létező manipuláltságban (nem)kicsit távol áll Gaijin munkájától, függetlenül attól, hogy emellett szórakoztató lehet annak a játékosbázisnak akit kiszolgál. Mert hiszen játék, a célja a szórakoztatás (khhmmm, meg a pénzszerzés)
Természetesen nem célom a másik tábor fröcsögése, megértem őket is
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Drenadar #2501 üzenetére
Részletekbe direkt nem mentem bele, de köszi hogy megtetted
Nem hibátlan játék a WT GF sem azt viszont be kell látni. Az egyik nemzet iránti elfogultság a fejlesztők részéről itt is tetten érhető. Sőt, talán ha lehet így mondani, itt igazán nemzeti érzelműek, és kicsit engedékenyebbek a saját nemzetük tankjai ill. főleg repülői iránt.
A WT viszont pont a bugyuta játékmechanikája miatt jobb E-sportra, ezt is be kell ismerni. De igazad van, azért játszunk azzal is mert FUN
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Én még mindig azt mondom, hogy a WT-ben az eredményesség inkább kb 60-70% a skillen, a maradékban pedig a szerencsén/játékmechanikai hiányosságokon (és szándékosságokon?) múlik. WoT-ban ellentétes a tendencia, ott sok múlik a szerencsén, a lepattanóknál alkalmazott "randomfaktoron", na meg azon hogy mennyien használnak Gold lőszert, és a HP rendszer miatt sokkal inkább a csapatra vagy ítélve. Ott hiába maradsz egyedül 5%-nyi HP-val úgyis lemorzsol a maradék 2-3 tank)
Igazából, mindent egybevetve, nem véletlenül tartom inkább szerencsejátéknak az utóbbit, és ezt minden rossz nélkül írom.
Nem tudom te mennyi esélyt adtál a WT-nek (én eleget a WoT-nak), de sokkal jobban bejött a WT, mert tud szórakoztatni, amit a WoT-ról már nem tudok elmondani, egyszerűen igazságtalannak tartom az egészet (főleg ennyi WT-zés után).
Amit a WT-ben érzésre csinálok az általában be is jön, ha hibázok azt rögtön megérzem hogy miattam volt, és nem fogom a játékra, csak nagyon ritkán, de azért van a bugreport nem?. WoT-ban mi van? "How terrible"-el el van intézve szinte minden, valahogy a support is empatikusabb Gaijin-éknál, mint amott.Ez mind tapasztalat, és nem fikázás vagy fröcsögés a másik játék irányába, megértek mindenkit aki ott találta meg a számításait.
Zsolt_72:
Szívesen megyünk szakaszba, vagyunk páran itt akik elég gyakran repkednek közösen, de a tankozás sem idegen, főleg tőlem[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"