Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz Bingisz #200 üzenetére

    Van egy skillje a drivernek (tank driving), ami arra hat ki, hogy a megfelelő helyzetben a megfelelő sebességbe pakolja a váltót, így érve el maximális gyorsulást, és manőverezhetőséget. Illetve a fékezés reakcióidejét is javítja. Nem tudom ha ez jobban fel van fejlesztve nem e hagyja megint 4-esben egy helyben állva, de legalább kiderülne, hogy bug, vagy csak a sofőr másnapos :)

    vhw:
    Ez a szakaszos/darabos fordulgatás engem is zavar, de általában az segít, ha kicsit "meglököd" a tankot előre, és utána fordulsz. Valószínű az van amit Máté94 is ír, hogy egyhelyben nem minden tank volt képes "pörögni".
    A HP rendszerhez csak annyit, hogy valóban, e-sportra jobb a WoT, de pont az az undorító benne, hogy amikor már kevés HP-d van úgy ugranak rád még a gigalight tankok is mint a hiénák, egyrészt, mert kell nekik a kill,. másrészt a HP-d láttán felbátorodnak. Itt ilyen nincs. Sosem tudhatod, hogy kit érdemes lőni, hacsak nem gyanúsan áll egy helyben, vagy a csöve lóg, vagy nem forgatja a tornyát, vagy lángol, stb... Tehát ha tényleg nyoma van annak, hogy lesérült valami modulja.

    bullseye:
    sznoboszkóp, ez tetszik :D

    [ Szerkesztve ]

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák