Új hozzászólás Aktív témák

  • anglergab

    addikt

    Sok az olyan kérdés, hogy probléma van a VoWiFi-vel.

    Ilyenkor ezeket ellenőrizzük:
    - a szolgáltatónk támogatja?
    - az előfizetésünk támogatja?
    - a VoLTE hálózat oldalon be van kapcsolva?
    - a VoWiFi hálózat oldalon be van kapcsolva?
    - a készülék firmware verziónk támogatja a szolgáltatónk esetén a VoWiFi-t?
    - be van kapcsolva a készüléken?
    - wifi preferált a készüléken a beállítás?
    - elég erős a wifi hálózat jele, jó a jelminősége?
    - nem tiltottunk le/töröltünk VoWiFi-hez szükséges rendszer appokat a készüléken?
    - a wifi routerünk átengedi az IPSec, UDP forgalmat?
    - van internetkapcsolat a wifi hálózaton?
    - ha NAT-olt az internetkapcsolat, az ritkán problémát okozhat
    - csak Magyarországról működik
    - lehet el van rejtve a VoWiFi ikonja, kapcsolója a készüléken, de attól még működik
    - a VoWiFi-től nem lesz szükségszerűen jobb a hangminőség, kapcsolási idő, ott is lehet GSM hang, ahogyan HD+ hang is. De GSM-en nem lehet HD+ hang.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák