-
GAMEPOD.hu
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
csimpas
tag
elnézést hogy nem tudtam szerkeszteni az előző hozzászólásom
van valami megoldás arra hogy a MobileVOIP android progit a CallMeter 3G ne számlázza?
-
csimpas
tag
ez úgy van a vodánál hogy ha feltöltöd 3ezerrel a simet, akkor választható opcióként választhatsz hogy smst, hétvégi ingyen beszélgetést, vagy 100 mb internetet kérsz.
(1 hónapig érvényes,utána ha újra szeretnéd a netet, akkor újra kell tölteni 3 ezerrel,
ha 5 ezerrel töltöd, akkor 200 mega netet adnak)voda oldalán kell beregisztrálni a simkártyát,és akkor ott lehet kiválasztani, de ez az összes vodás feltöltős simre érvényes, nem csak az újra
[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
válasz kiss.fernec #2865 üzenetére
1 ip címről 1 "próba időszakot kapsz", ez így van a freecall és társainál is
sőt, ha reggelsz a fvd-nél a, akkor úgymond "ellőtted" a freecall-os kipróbálási lehetőséget is, tehát akkor a freecall-nál sincs próbaidőszakod.
valóban, elvileg 5 perc a kipróbálási idő, de csak vezetékesre(bár én kb fél éve próbáltam, de tuti hogy ugyan arról az ipcímről pl a freecall nem enged "ingyen"telózni,tehát ha a fvd-nél kipróbáltad,akkor a freecallnál már nem tudod ugyan arról az ipről kipróbálni. ezek valahogy 1 adatbázist használhatnak,gondolom van 1 fő szolgáltató, és továbbárulják különböző neveken némi haszonnal)
-
csimpas
tag
Nekem sem ment igazán ma a 30as szamok hívása
Nekem 5ből 2x sikerült beszélni, 3szor nem hallották mit mondok
Furcsa kicsengést én is tapasztaltam -
csimpas
tag
válasz csimpas #3052 üzenetére
azt még én hozzátenném, hogy a mobilevoipről telóztam, nem tudom hogy más kliensnél is van-e valami hasonló hiba?
tehát végül is az lenne a kérdés, hogy aki 30-as számot hívott, és nem hallották, az mobilevoip kliensből telefonált?
illetve akiknek "működik" a 30as számok hívása, az milyen kliensből telefonál?
-
csimpas
tag
valaki kérdezte múltkor, a 21-es számok hívása ingyenes! most nyomtam egy teszthívást!
íme:[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
válasz atillaahun #3200 üzenetére
android gyári sip?
-
csimpas
tag
válasz atillaahun #3206 üzenetére
van egy s3 telóm,meg egy nexus7 tabletem, de egyiknél sem láttam beépített sipet. ez hol van? milyen menüben?
-
csimpas
tag
válasz atillaahun #3208 üzenetére
Valóban ott van. Nem is tudtam róla
-
csimpas
tag
ti tapasztaltatok már olyat hogy, ha létrejön a hívás, akkor sistergés hallatszik?
ha a hívott fél beszél, akkor abba marad a sistergés, de ha én beszélek, akkor sistereg.
mindezt a sistergést a hívott fél nem hallja.csipsimple, mobilvoip és asztali sip készüléknél is ezt tapasztalom,újrahívás álltalában megoldja a problémát.
mi lehet ez? mitől van? hogy lehetne megszüntetni? -
csimpas
tag
akkor ezek szerint ez egyedi probléma?
-
csimpas
tag
nem tudjátok véletlen, hogy a FVD-nél, nincs valami billentyűparancs hogy a hívószámot le lehessen tiltani?
olyanra gondolok pl hogy: #31#0630xxxxxxxvagy esetleg olyan, hogy ha több telefonszám be van regisztrálva, akkor valami billentyű kóddal váltani lehessen köztük? tehát hogy hol az egyik számot, hol a másikat írja ki a hívott félnek.
tudom hogy le lehet tiltani weben, de hát nem mindig szeretném tiltani, illetve egyszerűbb lenne valami paranccsal megoldani, főleg a számkijelzés váltást.
-
csimpas
tag
válasz sumsang #3365 üzenetére
köszönöm ezt az információt, igen hasznos, erre nem gondoltam
viszont nekem SIP készüléken kellene megoldanom , hogy otthon működjön a számváltás, vagy letiltás
mert már bosszant hogy a muter, vagy asszony telefonál, nem veszik fel, és engem hívnak vissza, így meg mindig magyarázkodni kell hogy nem én hívtam stb
...ha meg folyamatosan le van tiltva a számkijelzés, akkor ismerőseink közül sokan nem veszik fel az ismeretlen számot
-
csimpas
tag
nem kell kísérletezni, ezt olvasd át, kb a 20-30hsz elolvasása után megérted
-
csimpas
tag
tegnap este nekem is rettentő rossz volt a hanghívás, pedig SIP készüléken telefonáltam, tehát nincs köze a T-mobilnak hozzá.
20-as számot hívtam, 3 ból 3szor nem hallották mit mondok, illetve én még hallottam hogy beszélnek, de már a mobilomon hívtak is vissza arról a számról
kb 5 perc múlva hívtam egy vezetékes számot (szintén SIP készülékről) és annak gyönyörű volt a hangja[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
kellene írni egy sablon szöveget, amit ide beírna valaki angolul, és azt lehetne küldeni nekik
gondolom ha több felhasználó írná le ugyan azt a hibát, akkor felfigyelnének rá idővel. -
csimpas
tag
válasz feketedini #3618 üzenetére
én a megafone-t bejövő hívásnak használom,(21es szám miatt mert így a fvd-ről ingyen tudom hívni) nem volt problémám még vele, se bejövő, se kimenő hívásnál.
-
csimpas
tag
mivel nekem is ugyan ez a gondom, ezért igazából csak találgatni lehet mi okozza a galibát
nekem volt az első accom, amit még áfával fizettem be, számkijelzés stb beaktiválva
amikor lement az egyenlegem, akkor csináltam egy másik accot, usa címmel
szintén bereggeltem a számkijelzést,és ezzel a loginnal csináljanem lehet hogy neked is 2 vagy több loginod van/volt?
-
csimpas
tag
válasz Mr. Teddy #3920 üzenetére
nekem egy VIP-330S LinkPro készülékem van, ennek a menüjében be lehet állítani, hogy pl este 5től reggel 5ig ne hívjanak, vagy pl este 5-től reggel 7ig átirányítsa a hívásokat.
ha pl a hívás átirányítást választod, akkor max átirányítod egy mobil hívószámra addig a hívásokat, és akkor az ingyen van...
[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
sziasztok
"olcsó" sms-re tudtok valami szolgáltatót?
-
csimpas
tag
válasz instantwater #5767 üzenetére
legjobb tudomásom szerint, már "nem bünteti" a vodafone a 21-es számok hívását, annó 90 ft / perc volt a díja, ma 20 ft / perc. (legalábbis nekem ennyit szoktak számlázni a 21-es számok hívására a vodafonenál. üzleti fix 54ezer osztható díjcsomagban)
a megafone-nál 2007-ben regisztráltam, 2007-ben töltöttem rá egy ezrest, adtak hozzá egy 21-es hívószámot, a mai napig azt a 21-es hívószámot használom, és 2007 óta nem töltöttem rá egy forintot sem.
a dolog érdekessége, hogy egy linkpro asztali készülékkel használom a megafone-t, az ephone-t, és a FVD-t egyszerre.
a megafone (21-es szám) azonnal kicsöng, bármikor hívom
az ephone ( 1-es szám) meg 10ből 8 szor foglaltat jelez... (havi 99 ft...)kíváncsi leszek a fonióra (egyszeri 99 ft), csak még nem jutottam el odáig hogy csináljak oda egy logint...
-
csimpas
tag
fonionál hogyan zajlik a 99 ft-os budapesti szám regisztrálása? fel kell tölteni előbb 2ezer ft-al?
-
csimpas
tag
válasz betyarr #5916 üzenetére
megafoneos "virtuális" szám az a 6 jegyű szám,(ha erre gondolsz) azt csak megafone-megafone között lehet használni.
sip szerver a:
sip.megafone.hufelh név a 6 jegyű számod, nem az amire az oldalra belépsz.
a beállításokat itt találod részletesen: klikk IDE
[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
válasz gyula38 #5940 üzenetére
ha eddig csak "olvasgattad a fórumot", akkor biztos hogy láttad az egyik hozzászólásom is, amiben hasonló gondokkal küzdöttem,csak nekem 10ből kb 9szer nem csörgött ki...
írtam az ephone-nak, válaszoltak is rá, eme sorokat írták nekem válaszul:
Hívásfigyelés eredménye alapján az Ön eszköze nem elérhető, habár be van
regisztrálva a hálózatunkba. Ilyen problémával akkor találkozunk, ha a
készülékben található "register expires" érték nagyon magas. A legtöbb
készülékben ez a beállítás 3600 (másodperc) vagy 60 (perc/min). Ezt az értéket
kellene megváltoztatnia 300 másodpercnek megfelelő értékre, majd újraindítani a
készüléket.Amennyiben ez nem oldaná meg a problémát kérem válaszoljon erre az üzenetre!
beállítottam a fentiek szerint a beállításokat, valamivel jobb lett, de most sem az igazi...
írtam válasz üzenetet, hogy még most sem jó, ez után kb 10szer hívtak az ephone-tól, de csak megcsörgettek,
mailre ezek után nem reagáltak.próbáld ki a fenti beállításokat, ha nem jó, dobj egy mailt az ephonenak
ezen a linken írj nekik, add meg az ügyfélszámod is
[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
válasz gyula38 #5961 üzenetére
ugyan azt írta le ő is amit én.
nyilván nem a készülékben ,hanem a kliensben kell keresni
nekem asztali készülékem van, lehet a csipsimpleben nincs ilyen beállítás.
az is lehet gond, hogy alvó állapotba kerül a telód, olyankor bontja a netet a készüléken, és ezért nem tudsz hívást fogadni (de ez csak az én véleményem)
próbáld ki ezt a klienst
(linket szerkesztettem, erre gondoltam
[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
segítsetek légyszi, mit kell a csipsimple-ben beállítani, hogy lassított tmobile nettel is lehessen telefonálni a FVD-vel ?
régebben olvastam hogy a kodekkel kell játszani, de nem találom most a postot
esetleg a mobilevoip kliensbe is belehet állítani hogy normálisan működjön a hívás lassított nettel?
[ Szerkesztve ]
-
csimpas
tag
most regiztem a sipdiscount.com -ra
3.030 Ft a mobil hívás (superdeal)míg az fvd-n 3.939, (itt megszűnt ugye a superdeal)
érdekes hogy elsőre mobilról nem lehetett kiválasztani az usa címet, majd próbáltam laptopról is, és ott sem.
viszont proxyn már lehetett usa címet is választani a sipdiscount.com -on. (egy másik regisztráció után)csak azért írom le, hátha valakinek majd hasznos lehet, így én sem az fvd-re töltöttem az új egyenleget...
na nem mintha olyan sok lenne az a 90 fillér, de közel 20%-al olcsóbb így is a hívás -
csimpas
tag
én most arra töltöttem fel, és nem a fvd-re
minőségben ugyan az mint a fvd.
meglátjuk meddig tart a superdeal, gondolom itt sem lesz 4ftnál több a percdíj amikor megszűnik a superdealvéleményem szerint nem mindegy hogy 3 vagy 4 forint, mert az már 25%... tehát nem mindegy hogy 25%-al többet telefonálok ugyan annyiért, de mondjuk az is igaz hogy nem nagy összeg, főleg a 10 eurós töltés
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz