Új hozzászólás Aktív témák

  • csimpas

    tag

    válasz gyula38 #5940 üzenetére

    ha eddig csak "olvasgattad a fórumot", akkor biztos hogy láttad az egyik hozzászólásom is, amiben hasonló gondokkal küzdöttem,csak nekem 10ből kb 9szer nem csörgött ki...

    írtam az ephone-nak, válaszoltak is rá, eme sorokat írták nekem válaszul:

    Hívásfigyelés eredménye alapján az Ön eszköze nem elérhető, habár be van
    regisztrálva a hálózatunkba. Ilyen problémával akkor találkozunk, ha a
    készülékben található "register expires" érték nagyon magas. A legtöbb
    készülékben ez a beállítás 3600 (másodperc) vagy 60 (perc/min). Ezt az értéket
    kellene megváltoztatnia 300 másodpercnek megfelelő értékre, majd újraindítani a
    készüléket.

    Amennyiben ez nem oldaná meg a problémát kérem válaszoljon erre az üzenetre!

    beállítottam a fentiek szerint a beállításokat, valamivel jobb lett, de most sem az igazi...
    írtam válasz üzenetet, hogy még most sem jó, ez után kb 10szer hívtak az ephone-tól, de csak megcsörgettek,
    mailre ezek után nem reagáltak.

    próbáld ki a fenti beállításokat, ha nem jó, dobj egy mailt az ephonenak

    ezen a linken írj nekik, add meg az ügyfélszámod is

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák