Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ez a topic épített vízhűtésekkel foglalkozik, kompakt vízhűtések topikja erre a linkre kattintva érhető el! [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
spanglee001
addikt
válasz DigitXT #26754 üzenetére
rendben
akkor leszabályozva a dcp4-vel, nem fog kerepelni, akkor a hf marad de szerintem nekem elég az egy csatis verzió nem ér 20 euro pluszt a több csatis nekem, úgyis az előlapi panelra csatlakoztatnám.
ha meg csörömpöl becsavarom egy törölközőbe/hangszigetelő szivacsba gondolom úgyse melegszik, nem árt neki. [link]netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
zolee5016
őstag
válasz DigitXT #26754 üzenetére
Köszi a reakciókat
Ugyebár nemrég írtam totálisan kezdő vagyok ilyen téren,és sok okosságot hallok más területről is..ezért kérdezek inkább itt is...ha van benne lámaság ne csodálkozzatok....köszi a megértést...
Nade a lényeg,,,,nem utolsósorban engem a gép kinézete is foglalkoztat ergo azért is nézem a csövek állását,a gépben....nem fogok valami nagyon profi cuccal nekikezdeni,leginkább tapasztalatszerzés,és tesztelés lenne az első vizem célja......
Szóval ezen a gépen ütköztem meg egy kicsit a rengeteg 90-es csati miatt
Ez egy nagyon profi cuccos....de viszonyítani,és lepróbálgatni belőle egyes részeket tökéletes
Itt ugye épp két 90-es csati van a vga blokkok előtt,és után,és maga a rendszer is eléggé tördelt....
ez levetítve a saját szemszögemre nekem egy dual gpu-s EK blokk ugyanígy lenne kötve,konkrétan ezért kérdeztem mivel számoljak...főleg pumpa terén......
releváns a drágább,nagyobb áramlást nyújtó pumpa,és ezen belül melyik is ami nekem jó lenne ez amire legfőképp ki szeretnék lyukadni.....számításaim szerint 1,5m lenne a csövezés,és 2db hdd blokk ,1 tripla radi lenne a kezd összeállítás(egyenlőre cpu nélkül)Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Új hozzászólás Aktív témák
● Kompakt vízhűtések topikja erre!