Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Path of Exile (ARPG)
- PlayStation 5
- God of War sorozat
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- EAFC 25
- Xbox Series X|S
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Star Wars Outlaws teszt
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomasrc
tag
Sziasztok!
Nálam a fehér Connect Box hasonlókat produkál már egy ideje, mint Goldelf hozzászólásában. Érdekelne, hogy ha modem cserét kérek, akkor megoldódna a probléma? Egyáltalán mire hivatkozzak ilyen esetben, hogy cseremodemet adjanak és milyen típust érdemes kérni?
A konkrét tünet nálam az, hogy ha torrenten nagyobb fájlokat kezdek el letölteni és meglódul a letöltési sebesség, akkor jellemzően 5-10 perc után elszáll az internetkapcsolat, de nem mindig (kb. 10-ből 8 esetben, amióta 300-ról 500-as csomagra váltottunk; 300-assal csak 10/2 volt az arány kb.). Ez úgy jelentkezik, hogy a torrent vagy töltődik tovább vagy az is elszáll, teljesen random, hogy melyik verzió következik be. De inkább úgy mondom, hogy bizonyos esetekben csak a DNS feloldás nem működik, bizonyos esetekben viszont az egész WAN hal le (a LAN továbbra is működik, elérek mindent), hátha így érthetőbb a dolog. Ha fogom és újraindítom a Connect Boxot, akkor megy tovább minden, mintha mise történt volna. És csak akkor történik ez, ha nagyon meglódul a torrent (>25-30 MB/s). Ha csak kis sebességgel töltök (mert pl. lekorlátozom 20 MB/s-ra vagy lassúak a seederek), akkor semmi probléma nincsen.
Ha számít, akkor felénk IPv4 van még és saját routert használok, a Connect Box bridge módba van kapcsolva. DNS-nek az 1.1.1.1-et használom, nem a Vodafone szerverét.
-
thomasrc
tag
válasz kabelmania27 #113444 üzenetére
Szia,
Egy darab elosztó van a padláson, az így néz ki:
A Connect Box portjára rá van téve egy piros címkéjű "6 dB"-es elem (nincs ráírva semmi más, hogy Fam vagy Attenuator-e), ebbe megy bele a kábel másik vége.
A modemről készült képeket feltöltöttem ide:
Status: https://i.imgur.com/fvro3zQ.png
Downstream: https://i.imgur.com/SEzVz3b.png
Upstream: https://i.imgur.com/ymxSB96.png
Configuration: https://i.imgur.com/5QzmWUE.png[ Szerkesztve ]
-
thomasrc
tag
válasz thomasrc #113454 üzenetére
Közben még olvasom visszafele, hogy 2019-ben valakinek bufferbloat problémája is volt...
Ezek az adatokat szerintetek rendben vannak? 500/20-as netről van szó.
http://www.dslreports.com/speedtest/70015797Saját routeren eddig SQM QOS-t használtam ellene, így a bufferbloat felmegy A-ra, de ugye ilyenkor a max. sebesség is sokkal kisebb lesz, amit el tudok érni. A szolgáltató gondolom azt a D-t nem tudja feljebb tornázni nekem?
-
thomasrc
tag
válasz kabelmania27 #113474 üzenetére
Köszi, próbálkozom.
A koaxot egyébként tavaly húzta át egy technikus, mert a Vodafone kiadta nekik munkába. A hármas elosztó és a 6 dB-es csillapító pedig kb. egy hónappal ezelőtt került be, miután megszűntették nálunk az analóg TV adást és előfizettünk a digitálisra (plusz a 300 helyett 500-as netre, ami ezen a környéken a legnagyobb csomag). Akkor a technikus mért jelszinteket is és ellenőrizte a kábelezést is, tehát elvi szinten egy év alatt duplán is át lett nézve az egész, így szerintem nem szabadna, hogy szerelési hiányosság legyen a dolog mögött. A csatlakozókat leellenőriztem a javaslatod alapján, szerintem azok meg vannak húzva rendesen.
-
thomasrc
tag
Modem témakörben lenne egy kérdésem.
Nálatok a Pre RS Errors oszlopban milyen értékeket ír a modem?
Ez két nap termése nálam:
CH7465VF modem.
Az előző Connect Box-os modemnél is milliárdos nagyságrendű volt a hibák aránya, de ez 2 nap alatt háromszor akkora értéket ír, mint amennyit a Connect Box egy hét alatt szokott.
Tudom, hogy elvi szinten nem hiba, mert arányaiban alacsony a Post RS Errors, de ekkora nagyságrendű hibás bit tényleg normálisnak számít egy távközlési hálózatban?
Ui.: Az lemaradt, hogy nem tapasztalok hibát, packet lossot sem, pusztán szakmai kíváncsiságból kérdezem, hogy ez mennyire számít normálisnak.
[ Szerkesztve ]
-
thomasrc
tag
Az utcánkban a Telekom megbízásából egy alvállalkozó elkezdte kihúzni az optikát a villanyoszlopokra. A kérdés, hogy ha eddig a Vodafone szolgáltatott az utcában, akkor az optikán is a Vodafone fog szolgáltatni vagy marad coaxon a Vodafone és az optikán már a Telekom szolgáltat majd? Erről lehet tudni valamit? A városunk honlapján megtaláltam az erről szóló megbízást, abban én úgy értelmezem, hogy maga az infrastruktúra a Telekom tulajdonában áll, viszont eddig csak a Vodafone szolgáltatott rajta.
-
thomasrc
tag
Ha már szóba került a kábelszerelés, akkor azt koaxnál is el lehet rontani. Általában a probléma ott a gyenge kötéskialakítás szokott lenni, magyarul hogy nem húzzák meg jól a dugót. A másik probléma meg itt következik, hogy meg akarják húzni, de szakad a dugó... Erről van itt egy jó összefoglaló videó, talán még belefér a topikba (ha mégsem és reklámnak számít, akkor kérem a kimoderálását).
A UTP kábelekkel kapcsolatban szerintem mindenkinek vannak rémtörténetei. Nekem a top eddig az volt, amikor az erek végeit(!) elkezdte lecsupaszítani az illető a dugóba húzás előtt. Nyilván nem értette meg, hogyan működik a dugó, miért kell összeszorítani. De nálam már az is a "meh" kategória, amikor öngyújtóval vagy hasonló kreatív módszerrel áll neki blankolni valaki.
-
thomasrc
tag
Határozott idejű szerződés keretében van Internet+TV csomagunk, a kérdésem, hogy ezt a szerződést lehet módosítani? Szeretnénk teljesen lemondani vagy ha ez nem lehetséges, akkor legalább az Internetet kivenni belőle, mert botrányos a szolgáltatás. Ha ez sem lehetséges, akkor a szüneteltetés opció mit takar a weboldalon, ha szüneteltetem a szolgáltatást, akkor a díját sem kell fizetnem a szüneteltetés időtartama alatt?
-
thomasrc
tag
válasz Toth_Jani #115406 üzenetére
Értem. Lemondás esetén ha jól tudom, akkor az igénybe vett kedvezményeket kell csak visszafizetni egy összegben? De azt mi alapján számolják? Mi eleve alacsonyabb áron kapjuk az internetet és a TV-t is, de a számlán nem szerepel külön kedvezményként a csökkentett ár. Van egy ePack -1000 Ft. minden hónapban, ez oké, de ez más.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- IPhone 14 Plus 256GB gyári független megkímélt
- Eladó: i7-7700K + ROG GTX1070 + Ripjaws V 32GB DDR4 + TUF Z270
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M AMD R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB GDDR6 ZALMAN N4 Be Quiet! 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI H610M AMD Intel i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB GDDR6 ZALMAN N4 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI H610M Intel i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB GDDR6 ZALMAN N4 Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen