Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wyva

    friss újonc

    Végül másnak sem ment el a mai csoportos beszedése? Tegnap a két, eredetileg szept. 5-ös (majd 20-ra kitolt) határidejű teljesült szépen, de az eleve a mai napra irányzott már nem (de nem is kaptam értesítést a sikertelen beszedésről most). A Voda honlapján lejártként szerepel a számla. Vagy ennek is kitolódott a határideje és én erről lemaradtam?

    (Nagyon nincs kedvem megint több mint egy órát várni a telefonban, hogy beszéljek az ügyfélszolgálattal, mint a múltkor...)

  • wyva

    friss újonc

    válasz kezo0 #122815 üzenetére

    Szuper, akkor megint nem bennem van a hiba, oldják meg maguknak. :U

  • wyva

    friss újonc

    válasz cocka #122828 üzenetére

    A Voda nekem is levonta azokat ugyanígy 19-én, amik először nem teljesültek 5-én senkinek sem. És azok nekem már a Vodánál is kifizetettként jelennek meg.

    Amit nem vont le, az az eleve 20-ai határidejű, következő számla, ami így lejártként szerepel náluk. (Pedig ugye elvileg már műxik a csop. besz.)

    Mi a francnak? Ha belépsz a netbankodba, nem látod? Annál a banknál, ahol vagyunk kb. négy különböző menüpontban vannak infók a csoportos beszedésekről.

    Örülök, hogy ilyen szuper menüpontjaid vannak a bankodnál, nekem ugyan nem. Azt nem egészen értem, mi a felháborodás tárgya, ha SMS-t kapsz arról, ha valami gebasz van. Én örülök, hogy alapesetben nem nekem kell ezeket észben tartanom meg bogarásznom egyenként, hogy jó lett-e. Ez volt az eddigi egyetlen alkalom, hogy ilyen SMS jött.

    Van annak egyáltalán értelme?

    Ha egyedi eset vagy, akkor van. Nekem a múltkor a facebookos Vodafone ügyfélszolgálatos váltig mondogatta, hogy ez a csop. besz. mizéria nem tömegjelenség, tudna róla, ha központi hiba lenne, ő nem tud segíteni, egyedi eset vagyok, hívjam őket telefonon. Nyilván nem egyedi eset voltam és nem is én rontottam el valamit, de ezt akkor még honnan tudtam volna, főleg, hogy ő ennyire erősködött, hogy de.

    Most ugyanez, de mivel most sem egyedi a problémám, nem hívom őket akkor. De mivel mégis egy számlabefizetésről van szó, azért nem annyira mindegy ez.

    Nekem amúgy már a UPC is gáz volt és őket is hívogatnom kellett. Két Voda előfizetésem van, a többi pedig Digi és Telekom (albérleteket adok ki) és messze a UPC/Voda a legproblémásabb számomra a három közül.

Új hozzászólás Aktív témák