-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Iginotus #1944 üzenetére
Újraindítottam a modemet és megnéztem a jelszint értékeket.
Egy idő után helyreált ilyenkor.
Örülj hogy nem a Fibernet/Invitel nevű szolgáltatónál vagy, október 1-től változik a csatornakiosztás, sok jó csatornát kivettek az analógból (ahol elérhető a digitális tv abból is)
Családi házas övezetbe nincs más kábelszolgáltató amit alternatívát jelentene, adsl, mikrós net, mobilnet, tányéros tévé nem alternatíva.
Milyen internet csomagod van? Milyen modemet adtak hozzá?
Hogy van kialakítva a kábelezés a lakásban?
Esetleg ha tennél be képet az osztókról azt megköszönném[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Iginotus #1946 üzenetére
Hogy kaptál FP25 mellé ED3-as modemet?
Nekem is újra indult az ED3-as Motorola ha benéztem a logba de amióta a Cisco van már nem teszi, igaz log sincsen.
Mivel csak neted van így az osztókkal nem kell foglalkozni.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
monosz
őstag
-
-
-
monosz
őstag
válasz Iginotus #1956 üzenetére
Telefon is van a Upc-től?
Mert a "Cisco EPC3212" modemet,csak 60-120 Fp mellé szokták adni.És bizony a 25-ös netnél ezek a modemek nem igazán stabilak,Pláne ha van Voip-od is.
Legközelebb,mond meg a szerelőnek hogy cserélje ki,ilyen-re.Ez,30-as net ig totál stabil.[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Iginotus #1978 üzenetére
Kösz a képet
Albérletbe két ilyen toldás is volt.
Többször kellett meghúzni mire jó lett.
Én úgy, csináltam hogy a két f csatlakozót húztam meg egyszerre, azaz ellentétes irányba kell tekerni őket egyszerre, ha elfordult a bejövő kábel az f csatlakozó nem csavaros (az álló) részével együtt, megfogtam a csavaros részt és visszatekertem az álló részt, hogy ne legyen a kábel megcsavarodva. Ezután megint a két F csatlakozót egyszerre meghúztam.
Most az f csatlakozó hosszabb menetére van a toldott szakasz f csatlakozója rátekerve, a hosszabbra a bejövő kábel F csatlakozója van rátekerve.
Van még egy ötletem szedd szét a toldást és fordítsd meg az f toldót.
Először a falból kijövő kábeldarab F csatlakozójára tekerd rá az f toldó rövidebb menetét fogóval+ronggyal húzd meg, ha ez megvan tekerd a másik kábel f csatlakozóját a hoszabb menetre, azt is húzd meg fogóval + ronggyal.
A modemnél is húzd meg az F csatlakozót, a melegedéstől kilazulhat.
Remélem tudtam segíteni[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Iginotus #2027 üzenetére
Nézd meg melyik letöltési és feltöltési frekin van ilyenkor a modem, csinálj egy modem újraindítást és akkor is nézd meg. Albérletbe pl ritkán ált a 410es letöltésire, de hamar átkapcsolt 442esre vagy 434-re, 454en jól ment ha jól emlékszek. Sokszor újra kell indítani, nem mindig kapcsol át terhelt frekiröl egy szabadabb frekikre, ilyenkor újraindítod és már jó is. Albérletben minden reggel újraindítottam a modemet és a routert, ilyenkor nem kellet napközbe vagy este újraindítani, amikor elmaradt akkor este kellet újraindítani.
Utána egy youtube videóval lehet ellenőrizni hogy jó e pl ezzel Tehát elmúlik a probléma.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Iginotus #2034 üzenetére
Nem biztos, hogy neked is kerülni kell a 410es frekit, az albérletem Veszprémbe volt (most kolis vagyok, itt nincs letöltési freki, mert itt másfajta net van) másik fejállomás mint ahol te vagy ha jól tudom. Csak leírtam az én tapasztalatomat.
Jó ha éjszakára áramtalanítasz mindent, így lehet spórolni a villanyszámlán és a felesleges elektromos térerőtől is megkíméled magad.[ Szerkesztve ]
-
Teaway
veterán
-
-
Topikgazda
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Iginotus #4135 üzenetére
Ez így van, a használt frekikbe neked nincs lehetőséged belenyúlni, sőt, eleve úgy az egész modembe csak betekintésed van, állítani semmit sem tudsz!
A kábelneteknek a ping valóban nem az erősségük, akiknek ez a fontos, és nincs lehetőségük optikára, azok még mindig jobban járnak egy DSL nettel szerintem! Az lassabb, de jellemzően a ping értékei sokkal jobbak!
Egyébként két csatornán is bőven teljesíthető a maximális feltöltési sebesség, a DOCSIS 3 szabvány szerint! Sőt, még akár egy csatornán is...
[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
válasz Iginotus #4143 üzenetére
Hivogasd őket. Elsősorban a packetlossot panaszold, azt nem tudják egész egyszerüen kimagyarázni, ott már az 1% is rossz. Nekem amikor T-home adsl-el volt hasonló problémám (2-3%os loss folyatamosan, online játék élvezhetetlen volt) akkor rögtön felvették hibajegyre és egy splittercsere meg is oldotta. Egyébként szerintem ezt nem túlterhelés okozza, az nem okozna ilyen hirtelen kiugrásokat. Amikor packetloss van nem változik esetleg a letöltési frekvenciád?
-
mlinus
őstag
válasz Iginotus #4148 üzenetére
Elég ha a packetlossra és a hirtelen több ezer ms pingre hivatkozol. Ha egyszer kifogsz egy segitőkész munktársat akkor biztosan felveszik hibajegynek és ránéznek. Az egy dolog hogy nem válalnak garanciát a pingre, de ilyen kiugrásknál már a realtime programok használhatatlanok, pl akármilyen voip szoftver (skype, mumble stb) vagy online játékok.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Iginotus #4293 üzenetére
Lehet a visszirányú SNR-el van probléma, ezt viszont sajnos Te nem látod, csak a központból látható... Nekem is volt ilyen visszirány hibám a nyáron pár napig, de nekem olyan szinten, hogy totál nem is volt netem, se vezetékes telefon, se semmi... A telefon kicsengett, de beszélni már nem lehetett rajta, mert nem ment ki az adat. Ha én vettem fel a kagylót, vonal volt, de hiába tárcsáztam, nem ment ki a hívás... A net meg olyan volt, hogy 20-30 frissítéssel talán bejött egy-két oldal.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Iginotus #4298 üzenetére
Azért ha legközelebb beszélsz a műszakisokkal, kérdezz rá, hogy mit látnak visszirányú SNR (USSNR) ügyében... Ha 20 alá esik, akkor vége, onnantól nincs net! Akkor kellene felhívni őket, amikor éppen nincs neted, vagy nagyon lassú!
Amúgy közvetlenül netezel modemen, vagy van routered is?
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Iginotus #4300 üzenetére
Oké, kérdezd! De fontos, hogy nem a sima SNR, azt Te is láthatod a modemben, hanem a USSNR! A szerelőnek meg ne írd alá a munkalapot, ha nem javítja meg! Ezt én is így szoktam! A hibajegyet pedig ne engedd lezárni!
Ideiglenes megoldásként, amíg vacakol a neted, próbáld meg a cfosspeed-et! Suerintem van rá esély, hogy valamit segít rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Iginotus #4302 üzenetére
Igen, ez sajnos egy kicsit kellemetlen a szerelővel szemben, na de neki kellene megcsinálni, megkeresni a hibát, és szarik rá! Emiatt ne legyen már lelkiismeret furdalásod! De akár azt is megteheted, hogy aláírod, de ráíratod vele, hogy semmilyen konkrét javítást nem végzett, és a hiba időszakos megjelenése miatt nem járulsz hozzá a hibajegy lezárásához! Ez elég fontos dolog, mert ha mindig lezárják, akkor minden alkalommal új bejelentésként kezelik a bajod... Én éppen nemrégen harcoltam ki egy szép kis számla jóváírást a fentebbi írt hiba miatt, ami biztosan nem sikerült volna, ha engedem lezárni a hibajegyeket! Így volt egy köztük, ami több mint két hétig nyitott volt, és erre nem tudtak mit mondani, fizetniük kell! A sima cfos van adsl-re, a cfosspeed meg kábelnetre, illetve router mögé! Csináld meg, hogy az óra mellett jobb klikk a cfosspeed ikonra, majd ott töröld a bemérési adatokat, aztán újra kalibrálás, vagy valami hasonló menüpontok vannak. Használd egy-két napot, ez még igazodik a nethez, úgymond öntanuló! Aztán majd meglátod, hogy segít-e valamit...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!