-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Armahun #10524 üzenetére
Nem tudom, hogy ilyet tehetnek-e jogilag, de az biztos, hogy ha nekem ilyet írtak volna, akkor azonnal írásos jognyilatkozatot teszek, hogy a számla befizetése részemről nem tekintendő automatikusan egy újabb hűségkötelezettség vállalásának! Ahhoz, hogy én hűséget vállaljak, előbb ajánljon valamit a szolgáltató is!
-
Topikgazda
-
Zitronensaft
aktív tag
-
Klown
aktív tag
válasz Armahun #55401 üzenetére
Facebook hírfolyamon jön a spam... Tudnának ezek, ha akarnak... (Nem csak 12.000-ért van Trio XL) Csak az a bosszantó, hogy rohadtul nem érhető el a szolgáltatásuk nálam a XVI. kerületben.
[ Szerkesztve ]
<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>
-
-
Topikgazda
-
Armahun
addikt
válasz Armahun #71045 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgálatot.
Nem létezett az az email cím amit a szerződés kötéskor megadtam, helyette valami egészen más volt. amit nem én módosítottam. Viszont a nemlétező címre tudtam jelszót módosítani és nem dobott vissza hibával.
Szerencsére vissza tudták állítani, de ez így elég zoral.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
blakey
titán
-
blakey
titán
válasz Armahun #73608 üzenetére
Akkor 1221, nálam 1-2 hetente jött elő a telefonos hiba a Cisconál, ha minket hívtak és felvettük akkor hallottuk mit mondanak de minket nem hallottak. Ha mi hívtuk akkor általában jó volt. Nettel nem volt gond.
Nézd meg a modemértékeket, hátha abból kiderül valami.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AtHoS
nagyúr
válasz Armahun #73628 üzenetére
PC-n ritkán TV-zek (max melóban ), itthon Android BOX-on TV-n megjelenítve megy nálam a "háttérben", de azért jó tájékozódni, hogy másoknál mi a helyzet, jó mindig szélesíteni a látképet, mert lehet nálam is van ilyen igény csak nem tudtam, hogy van ilyen-olyan lehetőség a megoldásához
read-only mode on the forum
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Armahun #74578 üzenetére
"most mit mondjak nekik?"
Egy dolgot mindenképp! Mégpedig, hogy a korábbi hibajegyet nyissák újra, mert továbbra sem működik rendesen sem a telefon, sem a TV, sem pedig a netszolgáltatás. Ez azért fontos, mert így az eredeti bejelentéstől számolt 72 órától kezdve kötbérre leszel jogosult, amíg a hibát el nem hárítják. Ezzel Te is jól jársz legalább anyagilag, ha már nem képesek kijavítani a hibát, illetve a UPC is jobban fogja kapkodni magát, ha már pénzről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Armahun #74587 üzenetére
Rendben vannak az értékek, kis különbség belefér, van tartalék tűréshatárig, jól van beállítva a hálózat mert osztás után alacsonyak a feltöltési értékek. Nem kell szakadástól tartanod, néha érdemes újraindítani a modemet, van aki éjjelre kikapcsolja. Ha nem használod a wi-free szolgáltatást érdemes kikapcsoltatni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZIDOO médialejátszók
- Futás, futópályák
- Vallás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...