-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gergőke88 #69979 üzenetére
Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság, Békéltető Testület, illetve a Járási Hivatalok.
https://www.upc.hu/segithetunk/ugyintezes/panaszkezeles/
De ez sajnos mind idő, gyors válaszra ne nagyon számíts, lehet előbb megoldódik magától az ügy.
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz Gergőke88 #69979 üzenetére
Szia!
Ügyfélszolgálat leráz, mivel az oszlopon van a probléma és azt az alvállalkozó javítja.
Ezt nem igazán értem. Neked mi közöd van az alvállalkozóhoz. Te a UPC-vel szerződtél, az alvállalkozó meg legyen az Ő problémájuk. Még a végén Neked kell egyeztetni az alvállalkozóval. Eszem megáll.Én már ilyenkor keményen csapdosnám az asztalt. Mi az, hogy az oszlopon lévő probléma nem az övék, talán bérlik valakitől és nem nyúlhatnak hozzá.
Komolyabbra fordítva, én addig nem hagynám, hogy letegye a telefont az ügyfélszolgálatos, míg nem rögzíti a hibajegyet. Ha Ő nem tudja, akarja, akkor kapcsoljon át egy másikhoz. Nem szabad hagyni, hogy mondva csinált ürüggyel lerázzanak.
Ha jól tudom, akkor ez jön.
Ha ez megvan, innentől ketyeg a 72 óra. Ha ezen belül nem kezdik meg a hibaelhárítást, akkor már jogosult vagy a kötbére.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
kabelmania27
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gergőke88 #69988 üzenetére
Mivel arrafelé a UPC nem az első koaxos szolgáltató hanem a második amíg az adott utcában nincs bekötés nem tudnak problémáról. Ilyet nem fognak mondani, mert meg fogják javítani.
Modemértékből látszik, hogy szintezni kell a hálózatot mert a vételi érték és a feltöltési érték is magas, az egyikből vissza kell venni a másikra pedig rá kell adni, de ezt az optikai nodetól erősítőnként haladva műszerrel beállítani.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz Gergőke88 #69988 üzenetére
Hasonlót játszottak el velem is, és másokkal is, ez bevett szokás a UPC-nél. Szerintük "külső hálózati hiba" esetén nem él a 72 órás hibajavítási kötelezettségük. (Ami persze szemenszedett hazugság.)
Én a problémámmal 3 hónapig küzdöttem tavaly, mire megjavították, elutasították a kötbérigényem (a fentebb leírtra hivatkozva), háromszor visszadobták a panaszomat, mire az utolsó telefonhívásom után pár nappal kaptam egy szívhezszóló bocsánatkérő levelet, és ötvenpárezer forint jóváírást.
Ne hagyd magad hülyének nézni!
A tisztánlátás kedvéért az ÁSZF idevonatkozó fontosabb részei:
- A bejelentett hiba elhárítására a bejelentéstől számítva 72 óra áll rendelkezésre. (Nem elkezdeni a javítást, hanem megjavítani.)
- Amennyiben ez nem teljesül, a 72 óra letelte után minden megkezdett nap után kötbérre vagy jogosult (olvasd el az ÁSZFben a részleteket, le van írva az összeg).
- Amennyiben a 72 óra letelte után 15 nap alatt sem tudják megjavítani a problémát, a határozott idejű szerződést azonnali hatállyal, jogkövetkezmény (tehát kötbérfizetés) nélkül felmondhatod.Persze foggal-körömmel ellenkezni fognak és hazudozni, de erélyesnek kell lenni és tisztában lenni a jogaiddal. Mielőtt a panszkodásba belefogsz, igenis olvasd el az ÁSZF vonatkozó részeit! Fontos, hogy mindenképpen vedd rá az ügyfélszolgálatost, hogy be ne merje zárni a hibajegyet, amíg az nincs kijavítva, valamint minden egyes telefonbeszélgetés során mondd el, hogy a problémád első bejelentésének ideje ekkor és ekkor történt, és a probléma azóta sincsen elhárítva. Ellenőrizd le MyUPC-n rendszeresen a hibajegyed állapotát!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gergőke88 #70125 üzenetére
Ez édeskevés, ne fogadd el, csak bepróbálkoztak! Ragaszkodj az ÁSZF szerinti kötbér mértékéhez, ami a határidőn túli hibaelhárítás esetén megillet. Ha jól rémlik az közelítőleg a napi előfizetési díj négyszerese minden nem teljesített napra, ami az első bejelentést követő 72 órán túl van.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Gergőke88 #70127 üzenetére
Jó, hogy nem egyenesen a hálózati eszköz gyártóra hárítják a dolgot. Ilyen nincs. Te a UPC-vel vagy szerződésben. Feléd a UPC nem teljesíti a szerződésben leírtakat azaz a kötbér a havidíjból számított napidíj négyszerese HA részleges kiesés van. Ha egyáltalán nincs net akkor a napidíj nyolcszorosa ami kötbérként jár 1napra.
Ha veszel a boltban egy bontatlan de penészes joghurtot akkor nem a gyártóhoz mész hanem a boltba vissza cserére. Majd a bolt lekardozza a gyártóval a dolgot. Na itt ugyan ez van.Nekem volt anno már az NMHH-nál ügyem a kék mobilszolga miatt. Azóta tudom a kötbér leírását.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Gergőke88 #70173 üzenetére
Azért ahogy előttem is írják, ne hasonlítsd a te helyzetedhez, teljesen más a szitu, nálam 24 órán belül javították a hibát, kijöttek, megtalálták a szakadást (megrágta egy rágcsáló), ideiglenesen javították és másnap szakszerűen kicserélték.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!