Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz modi #9039 üzenetére

    Magával a hozzászólás tartalmával én sem értek egyet ilyen formában, de attól, hogy valakinek problémája van egy adott szolgáltatóval, még talán fórumozhat annak topikjában is, hiszen az Ő véleménye is egy vélemény, maximum egyedül marad vele! :)

    Bár még ez tis kétlem, hiszen a UPC sem hibátlan, nekem is voltak már vele nagyon komoly gondjaim, még ha per pillanat jól is megy minden! Akkoriban viszont én is nagyon dühös voltam rájuk, mindenhol csak leráztak, senki nem foglalkozott érdemben a problémával, ami hetekig húzódott, több szerelő járt kint, és a hiba csak nem múlt el, mellesleg az egész települést érintette, tehát nem csak rólam volt szó! Az ügyfélszolgálat balfasz volt, elnézést a kifejezésért, de ez így volt, ha valakit esetleg érdekel még az egy éves történet akkor majd meg is indoklom... Aztán a dolgon lendített egy NMHH & NFH feljelentés!

    [ Szerkesztve ]

  • válasz modi #9039 üzenetére

    Hát én sem értem a kollégának mi problémája van. Nekem mikor UPC-m volt, nagyon jó tapasztalataim voltak velük. Mikor megrendeltük, 2 napra rá ott voltak bekötni. Aztán a rá következő 1 évben 2x kellett kihívni őket, mindkét esetben másnap ott volt a szerelő. Majd mikor lemondtam, egy szót se kérdezett az ügyintéző, hogy "ugyan miért?" ... csak elvette a modemet, elintézte a papírmunkát, és kész.

    Digi annyival jobb, hogy ott 3 év alatt egyszer sem kellett őket felhívnom. Egyetlen hátránya, hogy 24 napba telt míg kijöttek bekötni. :(

    Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

Új hozzászólás Aktív témák