Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz ArthurShelby #60577 üzenetére

    Mostanra már annyit javult a helyzet, hogy a számlát le tudtam tölteni, de a szöveg, hogy még nem készült el a számla, az ott figyel az oldalon. :F

    A rossz összeg nem a UPC hibája, mobil hívás ott figyel a számlán. :W Egy kicsit érdekes, mert az előző előfizetésnél letiltottam a kimenő mobil hívást, úgy látszik, hogy megújított előfizetésnél ez törlődik a rendszerből. :F Most újra aktiváltam.

    A számlázással kapcsolatban, nekem a havidíj 3 szorosát számlázták ki, ráadásul pont a legrosszabb időben (temetést intéztem), de nem hatotta meg Őket, ki kellett fizetni.

    A fogyasztóvédelmet felejtsd el, [link].

    A perhez nem csak idő, de pénz is kell. De szerintem, ha tömeges bejelentés érkezne az NMHH-hoz, talán érne valamit.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák